2 Μαρ 2012

Ένα δελφίνι της Άρτας σχολιάζει από το Βερολίνο το κλείσιμο του Κολυμβητηρίου... Πού θα κρυφτούνε;

- Θα κολυμπήσω για εμένα, την τρέλα μου, την ομαδα μου και τη χώρα μου!
- Σίγουρα δε θα μείνω απαθής!

   Βρίσκομαι αυτή τη στιγμή στο κολυμβητήρο του Βερολίνου και παρακολουθώ τους συναθλητές μου, καθώς τα αγωνίσματά μου είναι Σάββατο και Κυριακή. (η ελληνική ομάδα έχει ήδη 2 χρυσά και 1 χάλκινο μετάλλιο).
   Ομολογώ πως δεν είχα ενημερωθεί για την εκ νέου αναστολή της λειτουργείας του κολυμβητηρίου, ούτε από τους γονείς μου που είχαμε επικοινωνία πριν από λιγο, προφανώς για να μη με στενοχωρήσουν.
   Τώρα που το έμαθα, δηλώνω ότι θα κάνω ό,τι καλύτερο, για να αποδείξω σε εμένα για άλλη μια φορά, ότι ΑΓΑΠΩ πραγματικά αυτό που κάνω . Θα κολυμπήσω για εμένα, την τρέλα μου, την ομαδα μου και τη χώρα μου! ... 
   Τα υπόλοιπα, όταν με το καλό θα φτάσω στην Άρτα... και σίγουρα δε θα μείνω απαθής!

Ελίνα Μάνθα
(σχολιασμός στο facebook)

   σημ. Τηλεβόα: Για την 16χρονη  Αρτινοπούλα, που αυτή τη στιγμή βρίσκεται στο Βερολίνο, συμμετέχοντας σε διεθνείς κολυμβητικούς αγώνες, σας είχα πει χθες εδώ...

1 σχόλιο:

  1. Αγαπητέ τηλεβόα ,θα πρέπει να ντρέπονται αυτοί που αποφάσισαν να κλείσουν το κολυμβητήριο για δήθεν υπέρογκα έξοδα,τη στιγμή που κάνουν τα πάντα να τακτοποιήσουν τους μισθούς τους .Πρέπει να κρύβονται από την οργή μας.Φθάνει η κοροίδία κ. ΓΚΟΓΚΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.