Γερμανοί "σύμβουλοι" και Έλληνες "πρόθυμοι" υποβαθμίζουν την Ήπειρο...
Στη Βουλή έφερε χθες ο βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Ιωαννίνων Χρήστος Μαντάς τις δημοσιογραφικές πληροφορίες που είδαν το φώς της δημοσιότητας προχθες, σχετικά με την κατάργηση 22 αεροδρομίων ανάμεσά τους και των Ιωαννίνων.
Ο κ. Μαντάς απευθυνόμενος στους Υπουργούς Ανάπτυξης και Μεταφορών τονίζει ότι: Ήδη το αεροδρόμιο Ιωαννίνων έχει υποστεί σημαντική υποβάθμιση:
α) Με τις πολύχρονες καθυστερήσεις στην κατασκευή του νέου κτηρίου,
β) Με την αποχώρηση της AEGEAN AIRLINES και την παραμονή μόνο μιας εταιρίας της OLYMPIC AIRLINES και
γ) Με την μείωση των εβδομαδιαίων δρομολογίων Ιωαννίνων-Αθηνών από έντεκα σε εννέα.
Οι δημοσιογραφικές πληροφορίες κατατάσσουν το αεροδρόμιο Ιωαννίνων ανάμεσα στα 22 αεροδρόμια ακριτικών νησιών και δημοφιλών τουριστικών προορισμών που η Τρόικα απαιτεί το οριστικό κλείσιμό τους, κατόπιν εισήγησης των Γερμανών συμβούλων του Δημοσίου και ειδικότερα για το αεροδρόμιο της Σητείας (όπως αναφέρεται) της Γερμανικής Αεροπορικής εταιρίας LUFTHANSSA.
Επειδή οι πληροφορίες αναγράφονται μόλις μία ημέρα μετά την έγκριση από την Κομισιόν για την εξαγορά της OLYMPIC AIRLINES από την AEGEAN.
Επειδή 22 προορισμοί της χώρας θα μείνουν χωρίς αεροπορική σύνδεση με απρόβλεπτα σοβαρές συνέπειες στη ζωή, στον τουρισμό και στην επιχειρηματικότητα.
Επειδή η Ήπειρος παραμένει αποκλεισμένη, χωρίς σιδηροδρομική σύνδεση, με κάκιστο οδικό δίκτυο και με καθυστέρηση στην συνέχιση των έργων της Ιόνιας Οδού και της Νέας Οδού.
Επειδή η «εθνική» οδός Αντιρρίου-Ιωαννίνων είναι ανάμεσα στις πρώτες σε τροχαία θανατηφόρα ατυχήματα.
Kατόπιν αυτών απευθύνει τα ακόλουθα ερωτήματα:
- Έχουν βάση τα δημοσιεύματα που αναφέρονται στο κλείσιμο των 22 αεροδρομίων, ανάμεσά τους και αυτό του Αεροδρομίου Ιωαννίνων;
- Ποιός ο ρόλος της Γερμανικής αεροπορικής εταιρίας LUFTHANSSA πίσω από τον αφανισμό της αεροπορικής σύνδεσης του νησιωτικού και ηπειρωτικού κορμού της χώρας;
- Πώς μπορεί να αιτιολογηθεί η διάθεση των τεράστιων χρηματικών ποσών που έχουν ήδη καταβληθεί στο πολύπαθο έργο του Αεροδρομίου Ιωαννίνων, σε περίπτωση που αποφασιστεί το «λουκέτο» στο Αεροδρόμιο;
Στη Βουλή έφερε χθες ο βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Ιωαννίνων Χρήστος Μαντάς τις δημοσιογραφικές πληροφορίες που είδαν το φώς της δημοσιότητας προχθες, σχετικά με την κατάργηση 22 αεροδρομίων ανάμεσά τους και των Ιωαννίνων.
Ο κ. Μαντάς απευθυνόμενος στους Υπουργούς Ανάπτυξης και Μεταφορών τονίζει ότι: Ήδη το αεροδρόμιο Ιωαννίνων έχει υποστεί σημαντική υποβάθμιση:
α) Με τις πολύχρονες καθυστερήσεις στην κατασκευή του νέου κτηρίου,
β) Με την αποχώρηση της AEGEAN AIRLINES και την παραμονή μόνο μιας εταιρίας της OLYMPIC AIRLINES και
γ) Με την μείωση των εβδομαδιαίων δρομολογίων Ιωαννίνων-Αθηνών από έντεκα σε εννέα.
Οι δημοσιογραφικές πληροφορίες κατατάσσουν το αεροδρόμιο Ιωαννίνων ανάμεσα στα 22 αεροδρόμια ακριτικών νησιών και δημοφιλών τουριστικών προορισμών που η Τρόικα απαιτεί το οριστικό κλείσιμό τους, κατόπιν εισήγησης των Γερμανών συμβούλων του Δημοσίου και ειδικότερα για το αεροδρόμιο της Σητείας (όπως αναφέρεται) της Γερμανικής Αεροπορικής εταιρίας LUFTHANSSA.
Επειδή οι πληροφορίες αναγράφονται μόλις μία ημέρα μετά την έγκριση από την Κομισιόν για την εξαγορά της OLYMPIC AIRLINES από την AEGEAN.
Επειδή 22 προορισμοί της χώρας θα μείνουν χωρίς αεροπορική σύνδεση με απρόβλεπτα σοβαρές συνέπειες στη ζωή, στον τουρισμό και στην επιχειρηματικότητα.
Επειδή η Ήπειρος παραμένει αποκλεισμένη, χωρίς σιδηροδρομική σύνδεση, με κάκιστο οδικό δίκτυο και με καθυστέρηση στην συνέχιση των έργων της Ιόνιας Οδού και της Νέας Οδού.
Επειδή η «εθνική» οδός Αντιρρίου-Ιωαννίνων είναι ανάμεσα στις πρώτες σε τροχαία θανατηφόρα ατυχήματα.
Kατόπιν αυτών απευθύνει τα ακόλουθα ερωτήματα:
- Έχουν βάση τα δημοσιεύματα που αναφέρονται στο κλείσιμο των 22 αεροδρομίων, ανάμεσά τους και αυτό του Αεροδρομίου Ιωαννίνων;
- Ποιός ο ρόλος της Γερμανικής αεροπορικής εταιρίας LUFTHANSSA πίσω από τον αφανισμό της αεροπορικής σύνδεσης του νησιωτικού και ηπειρωτικού κορμού της χώρας;
- Πώς μπορεί να αιτιολογηθεί η διάθεση των τεράστιων χρηματικών ποσών που έχουν ήδη καταβληθεί στο πολύπαθο έργο του Αεροδρομίου Ιωαννίνων, σε περίπτωση που αποφασιστεί το «λουκέτο» στο Αεροδρόμιο;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.