6 Αυγ 2012

Η Μέθοδος του Κούκου και ο ΧΥΤΑ Ελληνικού

Να μη γίνει ο ΧΥΤΑ Βλαχέρνας «χαβούζα» όλης της Ηπείρου

   Ο κ. Δήμαρχος του δήμου Β. Τζουμέρκων κ. Σεντελές, φαίνεται ότι γνωρίζει πολύ καλά τη μέθοδο του κούκου, που γεννάει τα αυγά του στη φωλιά άλλων πουλιών, για να μεγαλώσουν αυτά τα παιδιά του και προσπαθεί να αποφύγει την ευθύνη της πραγματικότητας.
   Στην προσπάθεια του να αναστείλει την λειτουργία του ΧΥΤΑ Ελληνικού Ιωαννίνων έφτιαξε νέο σενάριο το οποίο προ ημερών δημοσιοποίησε και που λέει να γίνει χώρος υποδοχής των σκουπιδιών των Ιωαννίνων ο ΧΥΤΑ Βλαχέρνας Άρτας προσωρινά και μέχρι να ολοκληρωθεί το στάδιο της δοκιμαστικής λειτουργία του ΧΥΤΑ Ελληνικού.
   Δυστυχώς στην προσπάθεια αυτή, να γίνει ο ΧΥΤΑ Βλαχέρνας «χαβούζα» όλης της Ηπείρου, βρήκε και... πρόθυμο υποστηρικτή τον πρόεδρο του ΧΥΤΑ Βλαχέρνας και Δήμαρχο Νικολάου Σκουφά Ευστάθιο Γιαννούλη! (Ηχώ της Άρτας).
   Με λίγα λόγια… μακριά από το σπίτι μας και βλέπουμε… κ. Σεντελέ !!!
   κ. Γιαννούλη, ο ΧΥΤΑ της Βλαχέρνας δεν είναι ιδιοκτησία σας και αφορά όλους τους κατοίκους της περιοχής τους οποίους πρέπει να ρωτήσετε πριν αποφασίσετε. Τον όρο δημοψήφισμα τον έχετε ξανά ακούσει ή δεν τον έχετε στο λεξιλόγιο σας ;
   Θέλω να συγχαρώ τον Αντιπεριφερειάρχη Άρτας κ. Ψαθά για το δυνατό «ΟΧΙ» του και είμαστε μαζί του.
   Εμείς οι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ θα εναντιωθούμε σε κάθε προσπάθεια, έστω και προσωρινής εκμετάλλευσης της οργάνωσης της περιοχής μας από άλλες περιοχές οι οποίες στην προσπάθειά τους να αποφύγουν την επίλυση των «οικογενειακών τους» προβλημάτων, προσπαθούν με κουτοπονηριές να τα φορτώσουν στους Αρτινούς που έγκαιρα έλυσαν τα δικά τους προβλήματα.

Αντώνιος Λ. Βασιλείου 
Αντιστράτηγος (εα) - Πολιτικός Μηχανικός
Πολιτευτής & Υπεύθυνος Τομέα Εθνικής Άμυνας
Εκλογικής Περιφέρειας Άρτας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.