7 Νοε 2011

Βασίλης Ζιώβας: Το κεφάλαιο στήνει το νέο σκηνικό.

ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ το ΛΑΟ - Φτιάχνουν ΜΑΥΡΟ ΜΕΤΩΠΟ
   Όλα όσα διαδραματίζονται το τελευταίο χρονικό διάστημα, έχουν ΕΝΑ και ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΣΤΟΧΟ: Την εξασφάλιση της κερδοφορίας του μεγάλου κεφαλαίου και στις σημερινές συνθήκες, δηλαδή στην περίοδο της καπιταλιστικής κρίσης.
   Επειδή όμως τα ΑΡΠΑΚΤΙΚΑ της Ευρωπαϊκής Ένωσης ένοιωθαν καυτή την λαϊκή
οργή αλλά και έβλεπαν ότι οι υπηρέτες του ΠΑΣΟΚ κινδύνευαν ανά πάσα στιγμή να καταρρεύσουν έδωσαν την εντολή να σχηματιστεί ένα ΜΑΥΡΟ ΜΕΤΩΠΟ. Αμέσως όλα τα τσιράκια, όλοι οι στυλοβάτες του αστικού συστήματος άρχισαν, χωρίς την παραμικρή χρονοτριβή να συσκέπτονται. Αμέσως μοιράζονται οι ρόλοι και η…θεατρική παράσταση αρχίζει.
   Σκηνή πρώτη: Όλα τα κοράκια στο πατάρι. Ευρωπαϊκά, δηλαδή Μέρκελ, Σαρκοζί, Μπαρόζο, Όλι Ρεν… αλλά και Ελληνικά δηλαδή Παπανδρέου, Σαμαράς, Καρατζαφύρερ, Ντόρα και τρέχοντας να προλάβει και ο Κουβέλης. 
  Όλα βγάζουν μια κραυγή, ένα ΚΡΑ:  Κινδυνεύει η έκτη δόση !!! Κινδυνεύει η πατρίδα μας!!! Κινδυνεύει το Ευρώ!!! Κινδυνεύει η Ευρωζώνη !!! Κινδυνεύουμε να...

επιστρέψουμε στη δραχμή!!!  SOS…ΚΡΑ…SOS…ΚΡΑ…
Όλα τα κοράκια, την ίδια στιγμή που ΚΡΑζουν διότι αγωνιούν να σώσουν την Ελλάδα, δεν μπαίνουν στον κόπο να μας εξηγήσουν για πια Ελλάδα πασχίζουν; Την Ελλάδα των εργαζομένων ή την Ελλάδα των τραπεζιτών, των κεφαλαιοκρατών;
Διότι τους μεν εργαζόμενους έχουν ήδη οδηγήσει στην εξαθλίωση, στους δε τραπεζίτης έχουν ήδη προσφέρει εκατόν τόσα Δις ΕΥΡΩ.
   Σκηνή Δεύτερη: Στο…χορό μπαίνουν και τα Μέσα Μαζικής Αποχαύνωσης. Χωρίς τσίπα και αυτά αναλαμβάνουν δράση. Εκεί που « έπαιζαν και ξανάπαιζαν» τη δήλωση της Βάσως Παπανδρέου ότι «ο πρωθυπουργός είναι εκτός τόπου και χρόνου» κι’ εκεί που προσπαθούσαν να μας πείσουν τη μια πόσο κακό μας κάνει το «κούρεμα» του χρέους -ακόμα κι’ αν ήταν 20 % - και την άλλη πόσο καλό μας κάνει το «κούρεμα» κατά 50% άρχισαν το ποίημα για την αναγκαιότητα της Συναίνεσης!!!
Δώστου απ’ ευθείας συνδέσεις, δώστου πολεμικές ιαχές. Δώστου ολονύχτιες έξω από το προεδρικό μέγαρο. Δώστου κινδυνολογίες μέσω ανταποκριτών από Αμέρικα, Γερμανία, Γαλλία…   
   Σκηνή Τρίτη: Οι διεργασίες για τη δημιουργία του ΜΑΥΡΟΥ αντιλαϊκού ΜΕΤΩΠΟΥ ολοκληρώνονται. Οι συντελεστές της συναίνεσης ετοιμάζονται να πανηγυρίσουν «για τις ιστορικές στιγμές που ζούμε» αλλά ένα βουητό ακούγεται από μακριά. Στα αυτιά όλων ξεκάθαρα πλέον ακούγεται το τραγούδι…Οι αστοί τρομάξανε και κάστρα φτιάξανε…
   Σκηνή Τέταρτη: Στο προσκήνιο ο λαός. Με Ψηλά το Κεφάλι, Υψωμένες τις Γροθιές. Αγανακτισμένος, οργισμένος αλλά ταξικά προσανατολισμένος δηλώνει ΠΑΡΩΝ.
Βροντοφωνάζει και απαιτεί: « Χωρίς εργάτη, γρανάζι δεν γυρνά, εργάτη μπορείς χωρίς αφεντικά» και « Όχι άλλα βάρη στου λαού τις πλάτες, την κρίση να πληρώσουν οι κεφαλαιοκράτες»
            Έ τ σ ι    κ ι   α λ λ ι ώ ς   η   γ η    θ α    κ ό κ κ ι ν η.

                                       Βασίλης ΖΙΩΒΑΣ 
Μέλος του Δ.Σ. Εργαζομένων στο Δήμο Αρταίων
Περιφερειακός Σύμβουλος της « Λαϊκής Συσπείρωσης»

2 σχόλια:

  1. Σκηνή Πέμπτη: Το ΚΚΕ μαζί με ολα τα αντιδραστικά κοινοβουλευτικά μέρη απαιτούν να μη γίνει Δημοψίφησμα και να αποφασίσει ο λαός την τυχη του.

    Σκηνή έκτη: Το ΚΚΕ μαζί με τα ΜΑΤ περιφρουρεί τη Βουλή απο τους χιλιάδες των διαδηλωτών στις 20 Οκτ, ημέρα που ψηφιζόταν το νομοσχεδιο για την κατάργηση των τελευταιων δικαιωμάτων .

    Σκηνή έβδομη: Ο Λαός είναι απολύτως μόνος του απέναντι στην αλητεία της βουλής που ο καθένας στο ρόλο του αποδυκνείεται ιδαίτερα χρήσιμος όταν πρέπει και όπου πρέπει προκειμένου να στηριχθεί συνολικά το σύστημα.

    Σκηνή τελευταία - Αυλαία : Εδώ υπαρχει παραπομπή στον Σέξπιρ και στον Άμλετ. Η σκηνή φιλοξενει την σφαγή Όλων, η παρακμή, η διαφθορά και η διάβρωση, σαλπάρει στο αιμα όλων των συντελεστών, κλείνει την τραγωδία, στην περίπτωσή μας του εληνικού λαού..

    Αντι υπογραφής: Για όλους τους γραμματεις και φαρισσαίους, ολων των κομμάτων του ελληνικού λαού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κριτική στη σαπουνοπερα ενος α αναρχικου(ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΤΟ ΠΡΟΙΓΟΥΜΕΝΟ ΣΧΟΛΙΟ)
    Βαθμολογια: Μισο αστερακι

    Βαρετη και κουραστικη η νεα ταινια με πρωταγωνιστες κουκουλοφορους/αντιεξουσιαστε/παρακρατικους. Το σενάριο απο τελει τραγικη επαναληψη πολυπεγναινων προπαγανδιστικων ταινιών χολιγκουντιανης εμπνευσης. Το υφος και τα μυνηματα που φερονται να περνουν οι πρωταγωνιστες κουκουλοφοροι/παρακρατικοι εχουν αμεσα επηρεαστει απο προπαγανδιστικα κλιπακια των ΗΠΑ κατα τη διαρκει του ψυχρου πολεμου με εντονο επικριτικο υφος απεναντι σε οποιαδηποτε εργατικη λαικη οργανωση και κομμουνιστικο κινιμα. Καποιος θα μπορουσε να διακρινει και παραληλιμσους με το κλασικο "αριστουργημα" της Ναζιστικησ Γερμανιας με τιτλο "Η πυρποληση του Κοινοβουλιου" οπου το ναζιστικο καθεστώς πυρπολει το κοινοβουλιο και κατηγορει τους εργατες/κομμουνιστες. Στη νεα αυτη εκδοχη της ταινιας, που διαδραματιζεται στην Ελλαδα, οι κουκουλοφοροι προσπαθουν να πήσουν οτι δεν δουλεουουν για το αστικο κρατος και οτι απλα θελουν να καταλαβουν το κοινοβουλειο και να ελευθερωσουν το λαο ενω οι κακοι και ασχημοι κομμουνιστες φερονται να υπηρετουν το αστικο συστημα προστατευοντας το κοινοβουλειο. Βεβαια σε κανενα σημειο της ταινιας οι κουκουλοφοροι/παρακρατικοι δεν πειθουν ως επαναστατες αφου εμφανιζονται σποραδικα σε διαδηλωσεις, ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΔΙΨΙΦΙΟΥΣ Η ΤΡΙΨΙΦΙΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ, και ως αποτελεσμα της δρασης του φερεται η διαληση εργατικων λαικων κινιματων. Ταυτοχρονα συχνα υπαρχουν και νεκροι εργατες. Για παραδειγμα οι μεγαλες εργατικες κινιτοποιησεες πριν απο 2 χρονια που ελληξαν με τη πυρποληση των εργαζομενων στη Μαρφιν, το κινιμα της πλατειας συνταγματος που διαλυθηκε εξαιτιας των κουκουλοφορων, και η αποπειρα διαλυσης της περικυκλωσης της βουλης απο συνδικατα που εληξε με το θανατο ενος οικοδομου-συνδικαλιστη. Αντιθετα αναμενομενα ευχαριστη ειναι σταση των εργαζομενων-κομμουνιστων που παρολες τις προβοκατσιες συνεχιζουν να απεργουν, ναοργανωνουν των αγωνα στα σωματεια, στους χωρους δουλειας κτλ, συνεχιζουν να διαδηλωνουν και να διαμορφωνουν ενα κινιμα αλλαγης που θα αλλαξει τη χωρα. Στο τελος ο θεατης της ταινιας παρολες τις προσπαθειες του σκηνοθετη(αστικο συστημα) καταλήγει να μην συνδεεται με του υποτιθεμενους Ηρωες Αναρχικους αλλα να ανακαλυπτει πως ο πραγματικός αγώνας ειναι αυτός που η ταινια προσπαθει να αποκρυψει. Βεβαια πρεπει να απραδεχτουμε τα εξυπνα τρικ του σκηνοθετη(αστικο συστημα) που προσπαθει με καθε τροπο να σαμποταρει και να δαιμονοποιησει του εργατικους αγωνες. Περα απο τους κουκουλοφορους παρακρατικους στη ταινια διακρινονται και αλλα προπαγανδιστικα ευρηματα οπως εικονικα δημοψιφισματα που ποτε δεν γινονται, υποτιθεμενα ανεξαρτητα κινιματα αγανακτισμενων που ξεγιμνονονται και αποτυγχανουν μπροστα στο ιδεολογικο του κενο και αλλα.

    Συνοπτικα: Σιγουρα οχι προτοτυπη. Η ταινια δεν βλεπεται εκτος και αν ο θεατης ειναι ο ιδιοσ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΣ/ΠΑΡΑΚΡΑΤΙΚΟΣ. Μια καλη αναλυση της ωστοσο ,αν καποιος εχει την υπομονη να τη δει, μπορει να προσφερει πολιτιμα στοιχεια οχι για το κινιμα στην Ελλαδα αλλα για την ιδια προπαγανδιστικη βιομηχανια του συστηματος που στηνει συνεχως τετοιες ΑΝΑΡΧΙΚΕΣ/ΠΑΡΑΚΡΑΤΙΚΕΣ ΣΑΠΟΥΝΟΠΕΡΕΣ. Οπως οι ταινεις του Ροκυ προσεφεραν μια ματια στο πως η Αμερικη προεβαλε και δαιμονοπιουσε την ΕΣΣΔ στο εσωτερικο της, μεσω της Χολιγκουντιανης προπαγανδιστικης μηχανης.

    Αντι υπογραφης: Ενας νεος που εχει ηδη βαρεθει του δηθεν επαναστατες αναρχικους και πιστευει οτι το εργατικο κινιμα και το ΚΚΕ θα βοηθησουν το λαο να σηκωσει το αναστημα του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.