11 Οκτ 2021

Όλγα Γεροβασίλη: Σε δεύτερη μοίρα οι υποδομές στην Ήπειρο – Τί γίνεται με τον δρόμο Αθαμάνιο-Θεοδώριανα;

Ήδη από το 2018, με προσωπική δέσμευση του πρώην Πρωθυπουργού, Αλέξη Τσίπρα και απόφαση του Υπουργού Χρήστου Σπίρτζη, είχαν εγκριθεί 9.000.000 ευρώ, ενώ παράλληλα είχε γίνει και η μελέτη ολοκλήρωσης του έργου



   Ερώτηση προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κατέθεσαν έξι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία, με πρωτοβουλία της Γραμματέα της ΚΟ και βουλευτή Άρτας, Όλγας Γεροβασίλη, με θέμα: «Σε δεύτερη μοίρα οι υποδομές στην Ήπειρο – Τί γίνεται με τον δρόμο Αθαμάνιο-Θεοδώριανα;».
   Οι βουλευτές της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης επισημαίνουν:

      - Όπως είχε αναδειχθεί και με την από 21.12.2020 ερώτηση που κατατέθηκε με πρωτοβουλία της Όλγας Γεροβασίλη, Βουλευτή Άρτας και Γραμματέα Κ.Ο. ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία και την οποία συνυπέγραφαν οι Βουλευτές Ηπείρου ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, με θέμα «Αδικαιολόγητες Καθυστερήσεις και προσκόμματα στα έργα που ξεκίνησαν επί ΣΥΡΙΖΑ στην Άρτα», μεταξύ των έργων για τα οποία επί ΣΥΡΙΖΑ είχαν δεσμευθεί εκατομμύρια Ευρώ αλλά καθυστερούσαν αδικαιολόγητα ήταν και ο δρόμος Αθαμάνιο – Θεοδώριανα.
      - Συγκεκριμένα, για το εν λόγω έργο, ήδη από το 2018 με προσωπική δέσμευση του πρώην Πρωθυπουργού, Αλέξη Τσίπρα και απόφαση του Υπουργού Χρήστου Σπίρτζη είχε εγκριθεί ποσό 8.849.000 ευρώ, ενώ παράλληλα είχε γίνει και η μελέτη ολοκλήρωσης του έργου.
      - Το έργο περαιτέρω ανατέθηκε με την απόφαση ΔΟΥ 1368/20-3-2019. Στις αρχές Σεπτεμβρίου 2019 εγκαταστάθηκε η ανάδοχος εταιρεία και άρχισε η κατασκευή του έργου.
      - Όμως έκτοτε η τύχη του αγνοείται. Επιπλέον τοπικοί σύλλογοι κάνουν λόγο ήδη από τον Ιούλιο του 2020 για ανάγκη πρόσθετης δαπάνης που συνδέεται με το υδραγωγείο Βρυζοκαλάμου, απευθύνοντας έκκληση ώστε να εξευρεθεί λύση και να προχωρήσει η υλοποίηση του έργου στα Θεοδώριανα, ένα χωριό που δίνει έσοδα στην εθνική οικονομία – Εργοστάσιο εμφιάλωσης – Νομαδική κτηνοτροφία – Πάρκο δραστηριοτήτων στο «Σταυρό» κ.λ.π.

   Η επίσημη απάντηση από το αρμόδιο Υπουργείο την άνοιξη του 2021 ήταν ότι στις αρχές Σεπτέμβρη 2020 εγκρίθηκε ο 2ος Α.Π.Ε. του έργου κι ότι προετοιμαζόταν Συμπληρωματική Σύμβαση, χωρίς βέβαια να αναφέρεται καν αν στην εν λόγω συμπληρωματική σύμβαση περιλαμβάνεται έστω το αίτημα τοπικών συλλόγων από τον Ιούλιο του 2020 για πρόσθετη δαπάνη που να συνδέεται με το υδραγωγείο Βρυζοκαλάμου.

   Κατόπιν των ανωτέρω, ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός
   Σε ποιο στάδιο βρίσκεται, γιατί καθυστερεί και πότε αναμένεται να ολοκληρωθεί ο δρόμος Αθαμάνιο – Θεοδώριανα για τον οποίο εγκρίθηκε επί ΣΥΡΙΖΑ χρηματοδότηση σχεδόν 9 Εκατομμυρίων Ευρώ; Έχει υπογραφεί συμπληρωματική σύμβαση και ποιο το περιεχόμενό της;

   Αναλυτικά το κείμενο της Ερώτησης:


Αθήνα, 8 Οκτωβρίου 2021

ΕΡΩΤΗΣΗ

 

Προς τον κο Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών

 

Θέμα: «Σε δεύτερη μοίρα οι υποδομές στην Ήπειρο – Τί γίνεται με τον δρόμο Αθαμάνιο-Θεοδώριανα;»

 

Αν και η ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στην Άρτα αλλά και συνολικά στην Ήπειρο είναι δεδομένη, η Νέα Δημοκρατία έμπρακτα κωφεύει.

 

Μάλιστα ακόμη και έργα που είχαν εγκριθεί και χρηματοδοτηθεί επί ΣΥΡΙΖΑ σήμερα βαλτώνουν.

 

Όπως είχε αναδειχθεί και με την από 21.12.2020 ερώτηση που κατατέθηκε με πρωτοβουλία της Όλγας Γεροβασίλη, Βουλευτή Άρτας και Γραμματέα Κ.Ο. ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία και την οποία συνυπέγραφαν οι Βουλευτές Ηπείρου ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών με θέμα «Αδικαιολόγητες Καθυστερήσεις και προσκόμματα στα έργα που ξεκίνησαν επί ΣΥΡΙΖΑ στην Άρτα», μεταξύ των έργων για τα οποία επί ΣΥΡΙΖΑ είχαν δεσμευθεί εκατομμύρια Ευρώ αλλά καθυστερούσαν αδικαιολόγητα ήταν και ο δρόμος Αθαμάνιο – Θεοδώριανα.

 

Συγκεκριμένα για το εν λόγω έργο ήδη από το 2018 με προσωπική δέσμευση του πρώην Πρωθυπουργού, Αλέξη Τσίπρα και απόφαση του Υπουργού Χρήστου Σπίρτζη (αρ. απόφασης 3419-10/7/2018) είχε εγκριθεί ποσό 8.849.000 ευρώ, ενώ παράλληλα είχε γίνει και η μελέτη ολοκλήρωσης του έργου.

 

Το έργο περαιτέρω ανατέθηκε με την απόφαση ΔΟΥ 1368/20-3-2019. Στις αρχές Σεπτεμβρίου 2019 εγκαταστάθηκε η ανάδοχος εταιρεία και άρχισε η κατασκευή του έργου. Όμως έκτοτε η τύχη του αγνοείται.Επιπλέον τοπικοί σύλλογοι κάνουν λόγο ήδη από τον Ιούλιο του 2020 για ανάγκη πρόσθετης δαπάνης που συνδέεται με το υδραγωγείο Βρυζοκαλάμου, απευθύνοντας έκκληση ώστε να εξευρεθεί λύση και να προχωρήσει η υλοποίηση του έργου στα Θεοδώριανα, ένα χωριό που δίνει έσοδα στην εθνική οικονομία – Εργοστάσιο εμφιάλωσης – Νομαδική κτηνοτροφία – Πάρκο δραστηριοτήτων στο «Σταυρό» κ.λ.π. Η επίσημη απάντηση από το αρμόδιο Υπουργείο την άνοιξη του 2021 ήταν ότι στις αρχές Σεπτέμβρη 2020 εγκρίθηκε ο 2ος Α.Π.Ε. του έργου κι ότι προετοιμαζόταν Συμπληρωματική Σύμβαση, χωρίς βέβαια να αναφέρεται καν αν στην εν λόγω συμπληρωματική σύμβαση περιλαμβάνεται έστω το αίτημα τοπικών συλλόγων από τον Ιούλιο του 2020 για πρόσθετη δαπάνη που να συνδέεται με το υδραγωγείο Βρυζοκαλάμου.

 

Κατόπιν των ανωτέρω, ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός:

Σε ποιο στάδιο βρίσκεται, γιατί καθυστερεί και πότε αναμένεται να ολοκληρωθεί ο δρόμος Αθαμάνιο – Θεοδώριανα για τον οποίο εγκρίθηκε επί ΣΥΡΙΖΑ χρηματοδότηση σχεδόν 9 Εκατομμυρίων Ευρώ; Έχει υπογραφεί συμπληρωματική σύμβαση και ποιο το περιεχόμενό της;

 

Οι ερωτώντες Βουλευτές

 

Γεροβασίλη Όλγα

Κάτσης Μάριος

Μπάρκας Κώστας

Παππάς Νίκος

Σπίρτζης Χρήστος

Τζούφη Μερόπη


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.