10 Ιαν 2014

Ποιος είναι ο βουλευτής που δεν... κωλώνει;

Ποιος έκανε τις παρακάτω δηλώσεις στο tvxs στις 4 Μαΐου 2012;

   «Επειδή όμως, όντως, χωρίς την προίκα του κόμματος δεν μπορείς να μπεις στη Βουλή, θεωρώ απαράδεκτο να μπαίνεις στη Βουλή, και για οποιοδήποτε λόγο, συνειδησιακό για παράδειγμα, να έρχεσαι σε αντιπαράθεση με το κόμμα σου και να ανεξαρτητοποιείσαι και να παίρνεις και την έδρα σου μαζί.
   Θεωρώ απαράδεκτο να μη δίνεις την έδρα σου πίσω στο κόμμα, σε μια τέτοια περίπτωση, όπως έκαναν τα μέλη της ΔΗΜΑΡ, και άλλοι. Και το θεωρώ απαράδεκτο, διότι χωρίς το κόμμα, δεν θα έμπαινες στη Βουλή.
   Και εγώ είμαι έτοιμος να παραιτηθώ ανά πάσα στιγμή, το έχω άλλωστε αποδείξει στη ζωή μου, δεν κωλώνω, είμαι και ευεπίφορος στις παραιτήσεις, από παραίτηση σε παραίτηση πάω, δηλαδή δεν έχω κανένα πρόβλημα αν θελήσω να παραιτηθώ, αλλά θα παραδώσω και την έδρα μου, σε αυτούς οι οποίοι με τίμησαν με το να με βάλουνε στο ψηφοδέλτιό τους. Κι αυτό θα το κάνω εάν έρθω σε ρήξη με τη συνείδησή μου.» 

1 σχόλιο:

  1. ΕΠΡΕΠΕ Ο ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ ΑΛΕΞΗΣ ΝΑ ΞΗΛΩΣΕΙ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΛΑΜΟΓΙΟ ΤΟΝ ΤΣΑΤΣΟΠΟΥΛΟ ΝΩΡΙΤΕΡΑ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥΣΕ ΣΤΑ ΝΕΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΑΝΕ ΛΥΣΣΟΔΩΣ.ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ ΟΜΩΣ.ΑΣ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΟΥ ΨΥΧΑΡΗ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΑΝΗΚΕ ΠΑΝΤΑ.ΟΥΣΤ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.