3 Μαΐ 2012

Λοβέρδος, ο... ματάκιας sexοφύλακας!

- Πώς θα γίνονται οι έλεγχοι;
- Σε ποιο στρατόπεδο θα κρατούνται οι... απροφύλακτοι;

   Από το 2010 οι γιατροί του ΚΕΕΛΠΝΟ μίλαγαν ξεκάθαρα για την βόμβα του AIDS που ετοιμάζεται να σκάσει, αλλά κανένας δεν ενδιαφερόταν. Τι κι αν τα στοιχεία έδειχναν ότι η αύξηση των κρουσμάτων ήταν τέτοια, που όχι απλά σήμαινε καμπανάκι, αλλά βάραγαν καμπάνες και σήμαντρα;
   Το Υπουργείο Υγείας περί άλλων ετύρβαζε, ίσως ήταν σημαντικότερο για τον Λοβέρδο να φιλιέται "χωρίς προφυλάξεις" με τον Βενιζέλο και να... προετοιμάζει τη δικιά του επόμενην μέρα στο ΠΑΣΟΚ.
   Έφτασαν όμως οι εκλογές, οι δημοσκοπήσεις έδειχναν "μαύρο" κι ο υπουργός σκέφτηκε ότι αν ο Χρυσοχοΐδης έχει τους λαθρομετανάστες, αυτός έχει τις αδήλωτες πόρνες για να κάνει... παιχνίδι!
   Έτσι, ξεκίνησε το δικό του προεκλογικό show και χτες, σε ένα προεκλογικό κρεσέντο δήλωσε ότι πρέπει να ποινικοποιηθεί το sex χωρίς προφύλαξη και υπεύθυνοι θα είναι και η πόρνη και ο πελάτης.
   Ωραία τα είπε ο Υπουργός, αλλά δεν μας είπε πώς θα γίνονται οι έλεγχοι. Ποιός και κυρίως με ποιο τρόπο θα ελέγχει. Ας πούμε, παίρνει κάποιος από το πεζοδρόμιο μια "κοπέλα" και πάνε σε ένα ξενοδοχείο. Κλείνουν την πόρτα και ετοιμάζονται για τα περαιτέρω χωρίς προφυλακτικό. Τι γίνεται μετά;
   Παραμονεύουν οι αστυνομικοί στην κλειδαρότρυπα; Ορμάνε από τα παράθυρα οι ειδικές δυνάμεις; Στα αλσύλια και στα πάρκινγκ ματάκηδες από τη ΔΙΑΣ έρπουν ανάμεσα στις πρασιές και στα αυτοκίνητα; Δεν μπορώ να καταλάβω, τέλος πάντων, ο υπουργός θα βρει τον τρόπο.
   Πάντως για να μην κατηγορηθώ σαν στείρος επικριτής, καταθέτω πρόταση τιμωρίας και σωφρωνισμού: Οι ένοχοι να μαζεύονται και να τους πηγαίνουνε για κράτηση στο Στρατόπεδο ΚΑΠΟΤΑ.
   Προσοχή, ο τόνος μπαίνει στη λήγουσα, μην τον βάλετε πουθενά αλλού και παρεξηγηθούμε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.