- Ξεμπλοκάρει με παρέμβαση της Ευρωπαϊκής Ένωσης
- Επανεκκίνηση το καλοκαίρι μετά από 18 χαμένους μήνεςΔεν χρειάζεται να είναι κανείς ειδικός για να γνωρίζει ότι η Ιόνια Οδός θα ήταν ο μεγαλύτερος αναπτυξιακός οδικός άξονας για όλη την δυτική πλευρά της Ελλάδας.
Όταν το 2007 υπογραφόταν η σύμβαση μεταξύ του Δημοσίου και των παραχωρησιούχων, οι κάτοικοι της Ηπείρου πίστεψαν ότι επιτέλους θα βγουν από την συγκοινωνιακή απομόνωση και θα ενταχθούν σε ένα ευρύτερο δίκτυο αυτοκινητόδρομων που θα συμπαρασύρει την περιοχή σε ανάπτυξη.
Όμως το έργο των 196 χλμ μπλόκαρε στα γρανάζια της συνήθους ελληνικής κακοδαιμονίας και αφού γνώρισε καθυστερήσεις και ματαιώσεις, τελικά κρίθηκε ασύμφορο στην κατασκευή του από τις πιστώτριες Τράπεζες, με αποτέλεσμα να κλείσουν τα εργοτάξια και το μέλλον να διαγράφεται αβέβαιο.
Κάτι όμως δείχνει να κινείται, έστω σε επίπεδο προγραμματισμού. Πριν λίγες ημέρες υπήρξε συνάντηση του υφυπουργού Υποδομών Γιάννη Μαγκριώτη με τον επικεφαλή της ομάδας δράσης Χορστ Ράιχενμπαχ και τον επίτροπο για την Περιφερειακή Πολιτική Γιοχάνες Χαν.
Μετά τη συνάντηση, ο κ. Μαγκριώτης εμφανίστηκε ιδιαίτερα αισιόδοξος, μιλώντας για δυνατότητα να αρχίσουν τα έργα στα τέλη Φεβρουαρίου. Με δικές τους όμως δηλώσεις οι Ευρωπαίοι εταίροι εμφανίστηκαν συγκρατημένοι και "τον προσγείωσαν", μιλώντας για έναρξη των εργασιών το καλοκαίρι.
Εάν τελικά αυτό συμβεί, το έργο θα μπορούσε να ολοκληρωθεί μέσα στο 2015, αρκεί να προχωρήσουν οι απαλλοτριώσεις και να υπάρξει απρόσκοπτη χρηματοδότηση για την υπόλοιπη περίοδο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.