26 Οκτ 2011

Ο Τηλεβόας και τα... "χωνιά"

Προβλέψιμοι και διασκεδαστικοί

   Στις αρχές του μήνα είχα "σηκώσει" μια ανάρτηση και έγραφα: "Ο έξυπνος παραδέχεται-ο πονηρός δικαιολογείται- ο ηλίθιος επιμένει!"
   Δεν ξέρω αν είμαι έξυπνος, πονηρός ή ηλίθιος, αλλά άγιος δεν είμαι! Αλλά και να 'θελα να γίνω, δεν μ' αφήνουν οι διαβόλοι ν' αγιάσω!
   Μου έκαναν βλέπετε την τιμή να ασχοληθούν με την ταπεινότητά μου και πήραν το "Τηλεβόας" και το 'καναν "Χωνί", πιστεύοντας ότι έτσι θα  με πικάρουν. Και να το "Χωνί" αυτό και να το "Χωνί" τ' άλλο κι εκεί το "Χωνί" έτσι κι αλλού το "Χωνί" γιουβέτσι!
   Και ξεχείλιζαν με καμάρι για το ευφυολόγημα, που για να πω την αλήθεια δεν το κατάλαβα, ίσως τελικά να είμαι όντως ηλίθιος και δεν αντιλαμβάνομαι την εξυπνάδα.
   Άνοιξα λοιπόν το λεξικό και διάβασα: Τηλεβόας = "Όργανο σε σχήμα χωνιού, το οποίο αυξάνει την ένταση της φωνής του ατόμου που το χρησιμοποιεί, βοηθώντας σε ανακοινώσεις και αναγγελίες σε μεγάλο αριθμό ατόμων.
   Αυτή η ερμηνεία δεν μου φάνηκε κακή, αντιθέτως μου φάνηκε πάρα πολύ καλή, γι' αυτό άλλωστε είχα διαλέξει αυτή την ονομασία. Έτσι, συνέχισα το ψάξιμο, προσπαθώντας να βρω κάτι περιπαικτικό, που να έχει σχέση με το "Χωνί".  
   Βρήκα το χωνί της ΕΠΟΝ, που έβγαινε στις γειτονιές και ακουγόταν η φωνή: «Προσοχή, προσοχή. Σας μιλάει η ΕΠΟΝ…» κι έτσι μάθαινε ο κόσμος τα νέα από τα πολεμικά μέτωπα και την Εθνική Αντίσταση.
   Μπα, αποκλείεται να είναι αυτό, όσο κι αν οι κουκούλες είχαν φαγωθεί να σωπάσουν το χωνί, κάτι άλλο θα εννοεί ο μπάρμπας. Τέλος πάντων, δεν το βρίσκω, αυτός κάτι θα ξέρει περισσότερο από την εμπειρία του.
   Όμως, τι έπαθε στα καλά καθούμενα κι έπεσε τόσο χαμηλά ν' ασχολείται με χωνιά; Κάποιος φούρνος θα γκρεμίστηκε!
   Και μιας και είπα για φούρνους κι ένα πουλάκι μου 'πε πως του φούρναρη του αρέσουν τα καυτά σχόλια, ας του κάνω το χατήρι να κάνω ένα, έτσι για να τον ικανοποιήσω:
   "Κυρ- φούρναρη, ξέρω ότι θα προτιμούσες ένα καυτό σχολειό, παρά ένα καυτό σχόλιο! 
   Τι να κάνουμε όμως; Φέτος τα φραντζολάκια δεν μπήκαν στον φούρνο! 
   Κάνε όμως εσύ την "δουλειά" σου κι αν είσαι καλός φούρναρης, πού ξέρεις, μπορεί του χρόνου να σταθείς πιο τυχερός"!
   Εγώ πάντως εδώ γύρω θα 'μαι, έτοιμος και "μάχιμος", κι εγώ και το "Χωνί" μου.
   Άιντε και... χρόνια πολλά σε όσους γιορτάζουν.

ΥΓ: Είπα στην αρχή ότι δεν είμαι άγιος και θέλω να εξομολογηθώ την αμαρτία μου: Έβαλα το τυράκι (κάντε κλικ στο τυράκι και θα το δείτε κάπου προς το τέλος), για να δω "ποιος έχει τη μύγα" κι αμέσως κάποιος "μυγιάστηκε".
   Τόσο προβλέψιμος, κρίμα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.