25 Οκτ 2011

Τι άλλαξε και από "δυσβάσταχτο πλήγμα" έγινε "σωτηρία" της Ελλάδας;

- Τότε, ανεύθυνο και επικίνδυνο
- Τώρα, μονόδρομος για την έξοδο από την κρίση

Η επίσημη θέση του ΠΑΣΟΚ για την αναδιάρθρωση, «κούρεμα» του δημόσιου χρέους ήταν τον Ιούνιο του 2010:

   «Αναδιάρθρωση χρέους: μια ανεύθυνα αδιέξοδη πρόταση:
Η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ δίνει τη μάχη της διάσωσης της οικονομίας μας. Υπάρχουν, ωστόσο, ορισμένοι που αντί να συστρατευθούν στη μεγάλη προσπάθεια, υποδεικνύουν ως λύση την αναδιάρθρωση του χρέους ή την στάση πληρωμών. Ουσιαστικά προτείνεται η πτώχευση της χώρας, με την προσδοκία ότι μέρος του χρέους θα διαγραφεί. Πρόκειται για ανεύθυνη και επικίνδυνη προσέγγιση που συνεπάγεται δυσβάστακτο πλήγμα για τη χώρα και τους πολίτες. Μπορεί αυτός ο οικονομικός και κοινωνικός Αρμαγεδδών να προκαλεί συνειρμούς επαναστατικού ηρωισμού σε ορισμένους ή φαντασιώσεις οικονομικής και κοινωνικής έκρηξης σε συνθήκες εργαστηρίου σε άλλους, στην πραγματικότητα όμως απειλεί ευθέως όλους μας, όλους τους πολίτες και πολύ περισσότερο τους πιο αδύναμους από αυτούς.»

σημ. Τηλεβόα: Ολόκληρη η «τεκμηρίωση» ανέβηκε τον Ιούνιο του 2010, λίγο μετά την υπογραφή του πρώτου μνημόνιου στην επίσημη ιστοσελίδα του ΠΑΣΟΚ και μάλιστα στο ενημερωτικό σημείωμα (οδηγός, μπούσουλας για να μπορούν να γνωρίζουν τι θα λένε οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ στα ερωτήματα των πολιτών, της κοινωνίας).
   Τώρα τι θα πρέπει να λένε οι βουλευτές που θα  χειροκροτήσουν τον Πρωθυπουργό και τον υπουργό Οικονομικών όταν επιστρέψουν από τη Σύνοδο Κορυφής, έχοντας στις αποσκευές τους τη "νίκη" της αναδιάρθρωσης του χρέους, του κουρέματος δηλαδή;
   Δυστυχώς, πολύ φοβάμαι ότι η απάντηση στην ερώτηση της επικεφαλίδας είναι: "Χρησιμοποιήθηκε λάθος συνταγή, από ανίκανους μάγειρες"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.