Αφού άφησε ανοχύρωτο το ΕΣΥ, αφού τα έκανε μπάχαλο με το εμβόλιο της AstraZeneca, αφού διακήρυξε, δις, πως η πανδημία τελειώνει και πως το τείχος ανοσίας θα έχει επιτευχθεί στο τέλος του καλοκαιριού, αφού εφάρμοσε το πιο αναποτελεσματικό lockdown και μια σειρά αντιφατικών μέτρων στα όρια της παράνοιας, η κυβέρνηση Μητσοτάκη βρίσκεται μπροστά στις συνέπειες των επιλογών της.
Με 13.500 συμπολίτες μας να έχουν χάσει τη ζωή τους, με τους αριθμούς των κρουσμάτων και των διασωληνώσεων να αυξάνονται ραγδαία μέρα με τη μέρα, τα νοσοκομεία σημαίνουν ξανά συναγερμό. Η κατάσταση ξυπνάει μνήμες του περυσινού Οκτωβρίου. Ο εμβολιασμός πιάνει ταβάνι, αγγίζοντας μόλις το 54%.
Η κυβέρνηση όχι μόνο δεν κατάφερε να πείσει τους πολίτες για την αναγκαιότητα του εμβολιασμού, αλλά μέσα από τη λογική της καταστολής και του εκβιασμού, έναντι της πειθούς και της αλληλεγγύης, έριξε κι άλλο νερό στον μύλο των αντιεμβολιαστών.
Μάλιστα είναι τόσο προετοιμασμένη για την έξαρση ενός νέου πανδημικού κύματος που, αντί προσλήψεων στο ΕΣΥ, ανακαλεί τις άδειες των εξαντλημένων υγειονομικών. Ενώ ταυτόχρονα ανοίγει την πόρτα για την προαναγγελθείσα επέλαση των ιδιωτών στη δημόσια Υγεία.
Δεν θέλουν να στηρίξουν το ΕΣΥ και την κοινωνία, κυρίως όμως δεν μπορούν. Απέδειξαν και στην πανδημία και στις πυρκαγιές πως το επιτελικό κράτος δεν είναι τίποτα παραπάνω από εξυπηρέτηση φίλων και νομή της εξουσίας.
Αφού δεν μπορούν αυτοί, κάποιος πρέπει να το κάνει.
Η καμπάνια που θα τρέξει ο ΣΥΡΙΖΑ - Π.Σ. για τον εμβολιασμό και την ενίσχυση του ΕΣΥ πρέπει να στηριχτεί και να δημιουργήσει όρους συστράτευσης.
Για να κερδίσει η ζωή και να υψωθεί τείχος στον ανορθολογισμό και στον διχασμό. Και, τελικά, να φύγουν μια ώρα αρχύτερα.
το editorial στην ΑΥΓΗ της Κυριακής
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.