16 Ιουν 2012

Η επιλογή είναι των Ελλήνων

Μετά την απομάκρυνση από το ταμείο, 
ουδέν λάθος αναγνωρίζεται



12 σχόλια:

  1. Αγαπητέ τηλεβόα το φυσάς και δεν κρυώνει!!! φου φου φου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ... και πριν με το κεντρί το ίδιο πάθαινε. Τον έπιανε ενθουσιασμός και με το αποτέλεσμα ψυχρολουσία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Αν περιμένετε από κάποιους να μείνουν μουγκοί, θα περιμένετε για πολύ αγαπητοί φίλοι.
      Περιμένω με ελπίδα να κάνει πράξη αυτά που έταξε ο Αντωνάκης για να ξελαφρώσουμε λίγο. Ξέρω ότι το ίδιο περιμένεις κι εσύ αγαπητέ μου φίλε, γιατί αν το πράγμα κάτσει ανάποδα, τότε το xaxaxaxaxa γίνεται axaxaxaxax και τσούζει το σκασμένο!!!

      Διαγραφή
  4. τι να πεις τωρα βρε κακομοιρη μπλα μπλα μπλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. RE TATSIOPOULE TI ASXOLEISE ME TOYS KOMPLEXIKOYS? ASTA TA PROBATA NA BELAZOYN. OTAN THA TOYS GDERNOYN THA SKOYZOYN

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. enw esas tha sas strvnoyn xalia kke eimai file

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. συγγνωμη αλλα το συριζα το καταψηφισε το 70% των ελληνων -- πως μας λεει οτι ειναι αυτοι οι σωστοι και οι αλλοι μ.....ς εεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε μου, δεν ξέρω πού τα διαβάζεις αυτά, ποιος είπε κάτι τέτοιο; Αυτό έλειπε να είναι μαλάκες όποιοι δεν συμφωνούν μαζί μας.
      Αλλά από την άλλη δεν σημαίνει τίποτε αυτό που λες, γιατί τότε τη Ν.Δ. την καταψήφισε το 70%, το ΣΥΡΙΖΑ το 73%, το ΠΑΣΟΚ το 88%, τον Καμμένο το 92,5%, την Χ.Α. το 93%, τη ΔΗΜΑΡ το 94%, το ΚΚΕ το 95,5% κ.ο.κ.
      Και λοιπόν; Με το ποιοι καταψήφισαν ποιους θα ασχολούμαστε ή με το τι θα γίνει από δω και μπρος;
      Ο καθένας είπε την πρότασή του, ψηφίστηκε από πολλούς και καταψηφίστηκε από πολύ περισσότερους. Ούτε έξυπνοι ήταν οι μεν, ούτε μαλάκες οι άλλοι. Τι είναι αυτά που λέτε;

      Διαγραφή

Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.