Τα «πέτρινα χρόνια» ανήκουν οριστικά στο παρελθόν και πλέον το αεροδρόμιο Ιωαννίνων μπορεί να συμβάλλει καθοριστικά στην τουριστική ανάπτυξη ολόκληρης της Ηπείρου
Περισσότεροι από κάθε άλλη χρονιά είναι οι προορισμοί του εξωτερικού με τους οποίους συνδέεται το αεροδρόμιο Ιωαννίνων. Το μεγάλο άνοιγμα έγινε στις Σκανδιναβικές χώρες χάρη στην Apollo, η οποία επέμεινε πριν τρία χρόνια και παρά τις δυσκολίες λόγω έλλειψης καυσίμων, να φέρει τις πρώτες πτήσεις και στην πορεία τις πολλαπλασίασε. Φυσικά, προβλήματα όπως αυτό των καυσίμων λύθηκαν οριστικά ενώ σύντομα ολοκληρώνονται τα έργα επέκτασης και εκσυγχρονισμού που είχαν ξεκινήσει το… μακρινό 2006! Οι πτήσεις που συνδέουν τα Γιάννινα με άλλους προορισμούς είναι τσάρτερ και μεταφέρουν τουρίστες.
Οι περισσότεροι, κατά την θερινή περίοδο, έχουν ως βασικούς προορισμούς την Πάργα και τα Σύβοτα, όμως στον τουριστικό χάρτη έχουν μπει πλέον και ορεινοί προορισμοί, όπως το Ζαγόρι και τα Τζουμέρκα.
Στα δρομολόγια που ξεκίνησαν από τα μέσα Μαΐου προστέθηκε από την Δευτέρα κι ένα ακόμη. Πρόκειται για πτήση από το Όσλο η οποία γίνεται και πάλι για λογαριασμό της Apollo μεταφέροντας τουρίστες για τα παράλια της Ηπείρου.
Έτσι οι προορισμοί με τους οποίους συνδέονται τα Γιάννινα ανέρχονται πλέον στους πέντε.
Πρόκειται για την Στοκχόλμη και το Γκέτεμποργκ στη Σουηδία, την Κοπεγχάγη και το Μπιλούντ καθώς καιι το Όσλο στη Νορβηγία.
Φυσικά συνεχίζονται οι εβδομαδιαίες πτήσεις της Tus, οι οποίες συνδέουν τα Γιάννινα με την Λάρνακα, ενώ σε υψηλά επίπεδα κινούνται οι κρατήσεις και στις δύο εταιρίες που εκτελούν δρομολόγια εσωτερικού, την Aegean και τη Sky.
Το αεροδρόμιο Ιωαννίνων φαίνεται ότι έχει αφήσει οριστικά στο παρελθόν τα «πέτρινα χρόνια» και αποδεικνύεται ότι μπορεί να συμβάλλει καθοριστικά στην τουριστική ανάπτυξη ολόκληρης της Ηπείρου.
πηγή
Περισσότεροι από κάθε άλλη χρονιά είναι οι προορισμοί του εξωτερικού με τους οποίους συνδέεται το αεροδρόμιο Ιωαννίνων. Το μεγάλο άνοιγμα έγινε στις Σκανδιναβικές χώρες χάρη στην Apollo, η οποία επέμεινε πριν τρία χρόνια και παρά τις δυσκολίες λόγω έλλειψης καυσίμων, να φέρει τις πρώτες πτήσεις και στην πορεία τις πολλαπλασίασε. Φυσικά, προβλήματα όπως αυτό των καυσίμων λύθηκαν οριστικά ενώ σύντομα ολοκληρώνονται τα έργα επέκτασης και εκσυγχρονισμού που είχαν ξεκινήσει το… μακρινό 2006! Οι πτήσεις που συνδέουν τα Γιάννινα με άλλους προορισμούς είναι τσάρτερ και μεταφέρουν τουρίστες.
Οι περισσότεροι, κατά την θερινή περίοδο, έχουν ως βασικούς προορισμούς την Πάργα και τα Σύβοτα, όμως στον τουριστικό χάρτη έχουν μπει πλέον και ορεινοί προορισμοί, όπως το Ζαγόρι και τα Τζουμέρκα.
Στα δρομολόγια που ξεκίνησαν από τα μέσα Μαΐου προστέθηκε από την Δευτέρα κι ένα ακόμη. Πρόκειται για πτήση από το Όσλο η οποία γίνεται και πάλι για λογαριασμό της Apollo μεταφέροντας τουρίστες για τα παράλια της Ηπείρου.
Έτσι οι προορισμοί με τους οποίους συνδέονται τα Γιάννινα ανέρχονται πλέον στους πέντε.
Πρόκειται για την Στοκχόλμη και το Γκέτεμποργκ στη Σουηδία, την Κοπεγχάγη και το Μπιλούντ καθώς καιι το Όσλο στη Νορβηγία.
Φυσικά συνεχίζονται οι εβδομαδιαίες πτήσεις της Tus, οι οποίες συνδέουν τα Γιάννινα με την Λάρνακα, ενώ σε υψηλά επίπεδα κινούνται οι κρατήσεις και στις δύο εταιρίες που εκτελούν δρομολόγια εσωτερικού, την Aegean και τη Sky.
Το αεροδρόμιο Ιωαννίνων φαίνεται ότι έχει αφήσει οριστικά στο παρελθόν τα «πέτρινα χρόνια» και αποδεικνύεται ότι μπορεί να συμβάλλει καθοριστικά στην τουριστική ανάπτυξη ολόκληρης της Ηπείρου.
πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.