29 Μαΐ 2019

Ράνια Γκίζα: Ύψιστη τιμή και βαριά ευθύνη η εκλογή μου

- Ευχαριστήρια δήλωση της νέας Περιφερειακής Συμβούλου
- Σε τι δεσμεύθηκε και τι πρόσκληση απηύθυνε προς όλους τους εκλεγμένους της Π.Ε. Άρτας

   Αγαπητοί φίλες και φίλοι,
   Αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου τον καθένα και την καθεμία από εσάς, που με τιμήσατε με την ψήφο στις Περιφερειακές εκλογές της περασμένης Κυριακής
   Η εκλογή μου στο νέο Περιφερειακό Συμβούλιο Ηπείρου αποτελεί ύψιστη τιμή και συνιστά βαριά ευθύνη απέναντι σε όλους τους συμπατριώτες μου, ανεξαρτήτως παράταξης και σταυρού.
   Δεσμεύομαι απέναντι σε όλες και όλους σας να αγωνίζομαι και να διεκδικώ, με όλες μου τις δυνάμεις, μέσα και έξω από το Περιφερειακό Συμβούλιο, για να προωθήσω το συμφέρον του τόπου μας και καλώ όλους τους εκλεγμένους της Π.Ε. Άρτας να βάλουν το νομό μας και τους ανθρώπους του πάνω από οτιδήποτε άλλο.
   Σας ευχαριστώ και πάλι από καρδιάς

 Ράνια Γκίζα
 Περιφερειακή Σύμβουλος Π.Ε. Άρτας,
 με την παράταξη "Κοινό των Ηπειρωτών", με επικεφαλής τον Γιώργο Ζάψα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.