11 Δεκ 2018

Θλιβερή ουρά της Ακροδεξιάς

Πολιτική χρεοκοπία Μητσοτάκη: Έφτασε στο σημείο να απολογηθεί στα φασιστοειδή...


   Χαρακτηριστική του τρόπου με τον οποίο σκέφτεται ο Κ. Μητσοτάκης είναι η χθεσινή του αναφορά στο σύνθημα “Η δημοκρατία πούλησε τη Μακεδονία”.
   Το σύνθημα αυτό χρησιμοποιήθηκε κατά κόρον στις μαθητικές καταλήψεις τις οποίες επιχείρησαν να υποκινήσουν, το προηγούμενο διάστημα, ακροδεξιά και χρυσαυγίτικα στοιχεία. Και είναι ένα σύνθημα που προσπαθεί να σύρει τον “μακεδονομαχικό” κορμό, έξω από τη λογική του κοινοβουλευτισμού: στο πεδίο της αντιπολιτικής και του “όλοι οι πολιτικοί είναι προδότες”. Δηλαδή, ακριβώς εκεί που δρουν και ψαρεύουν κόσμο οι φασίστες.
   Θα περίμενε λοιπόν κάποιος από τον επικεφαλής της αξιωματικής αντιπολίτευσης, τον άνθρωπο που φιλοδοξεί να γίνει πρωθυπουργός της χώρας, να καταγγείλει τέτοιου είδους συνθήματα. Δεν το έκανε. Είπε απλώς ότι αδικεί τη Νέα Δημοκρατία. Και ότι το σύνθημα αυτό, αντί να τσουβαλιάζει το κόμμα του με τον ΣΥΡΙΖΑ, θα έπρεπε να στρέφεται εναντίον των ΑΝ.ΕΛΛ. που “όταν είχαν τη δυνατότητα να ρίξουν την κυβέρνηση, στην πρόταση μομφής της Ν.Δ., σφύριζαν αδιάφορα”. Με μια κουβέντα: ο Κ. Μητσοτάκης απολογήθηκε στα φασιστοειδή.
   Είναι λοιπόν προφανές ότι ο Κ. Μητσοτάκης δεν δίνει δεκάρα για τη δημοκρατία. Και δεν έχει καν την πολιτική επάρκεια να το κρύψει. Ακροδεξιές ψήφους επαιτεί. Γι' αυτό άλλωστε πέταξε στα σκουπίδια την εθνική γραμμή του 2008, που το ίδιο το κόμμα του είχε διαμορφώσει. Γι' αυτό διατηρεί αντιπρόεδρο τον Άδ. Γεωργιάδη, ο οποίος διαβάζει αρχαία σε σκυλάκια.
   Ο Κ. Μητσοτάκης στρέφεται στην πατριδοκαπηλία, επειδή έχει καταρρεύσει το αφήγημά του περί “4ου Μνημονίου”. Και αυτή η τακτική τον έχει καταστήσει θλιβερή ουρά της Ακροδεξιάς. Πρόκειται για πολιτική χρεοκοπία.
το Κύριο Άρθρο στην ΑΥΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.