- «Για εμάς είναι στρατηγικό έργο για την ανάπτυξη της περιοχής, το αποδεικνύουμε έμπρακτα και το εντάσσουμε στο συνολικό σχέδιο ανάπτυξης των μεταφορών στη χώρα μας»
- «Ο σχεδιασμός για την ανάπτυξη της Ηπείρου δε γίνεται με ορίζοντα τις κάλπες αλλά την επόμενη 20ετία. Μόνο έτσι είναι σοβαρός και αποδοτικός»
«Είναι απορίας άξιο πώς μια αυτονόητη απόφαση για συνολικό σχεδιασμό αξιοποίησης των αεροδρομίων της χώρας, έχει διαστρεβλωθεί και έχει μεταφραστεί σε διαδικασία παραχώρησης του αεροδρομίου Ιωαννίνων "Βασιλιάς Πύρρος"» αναφέρει ο γενικός γραμματέας Υποδομών και Μεταφορών Θάνος Βούρδας με αφορμή σχετικά δημοσιεύματα.
«Η σημερινή κυβέρνηση και η σημερινή ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών είναι αυτή που αναβίωσε, υλοποίησε και ολοκληρώνει το βαλτωμένο από το 2007 έργο του εκσυγχρονισμού του Αεροδρομίου.
Είναι αυτή που έλυσε, με πρωτοβουλία και του ίδιου του Πρωθυπουργού, κ. Αλέξη Τσίπρα, το ζήτημα της παροχής καυσίμων στο Αεροδρόμιο.
Είναι αυτή που διαμορφώνει για πρώτη φόρα στη χώρα Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Μεταφορών και σε αυτό συμπεριλαμβάνονται και οι Αεροπορικές Μεταφορές.
Είναι αυτή που με όλα αυτά τα βήματα και σε συνεργασία και με τους τοπικούς φορείς προσπαθεί να ενισχύσει και το Αεροδρόμιο Ιωαννίνων ως βασικό μοχλό ανάπτυξης της Ηπείρου και οι εξελίξεις αποδεικνύουν πως αυτό επιτυγχάνεται» τονίζει ο Θ. Βούρδας και προσθέτει:
«Η πρόσφατη απόφαση του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη, αφορά τη κατάρτιση ενός σχεδίου αξιοποίησης των 23 Αεροδρομίων των οποίων η διαχείριση και η λειτουργία ανήκει στην ΥΠΑ. Ό,τι δηλαδή οφείλει να κάνει κάθε σοβαρή πολιτεία προκειμένου να λειτουργεί με μακροχρόνιο σχεδιασμό, στόχους και μετρήσιμα αποτελέσματα. Αυτός ο σχεδιασμός θα καταλήξει σε συγκεκριμένα βήματα αξιοποίησης με κάθε νόμιμο και αποδοτικό τρόπο.
Απέναντι σε αυτό παρακολουθούμε προτάσεις και ενέργειες εκδήλωσης ενδιαφέροντος για παραχώρηση του Αεροδρομίου σε μια διαδικασία που δεν υπάρχει.
Όμως, ο σχεδιασμός για την ανάπτυξη της Ηπείρου δε γίνεται με ορίζοντα τις κάλπες αλλά την επόμενη 20ετία. Μόνο έτσι είναι σοβαρός και αποδοτικός.
Είναι θετικό πως όλοι οι φορείς αναγνωρίζουν την πρόοδο που έχει συντελεστεί, ακόμη και εάν επιχειρούν να οικειοποιηθούν ό,τι δεν τους ανήκει. Ας μην αλλοιώνουμε όμως την πραγματικότητα για εφήμερες εντυπώσεις.
Το αεροδρόμιο Ιωαννίνων είναι για εμάς στρατηγικό έργο για την ανάπτυξη της περιοχής, το αποδεικνύουμε έμπρακτα και το εντάσσουμε στο συνολικό σχέδιο ανάπτυξης των μεταφορών στη χώρα μας.
Κάθε άλλη ερμηνεία είναι απλά εικονική πραγματικότητα».
- «Ο σχεδιασμός για την ανάπτυξη της Ηπείρου δε γίνεται με ορίζοντα τις κάλπες αλλά την επόμενη 20ετία. Μόνο έτσι είναι σοβαρός και αποδοτικός»
«Είναι απορίας άξιο πώς μια αυτονόητη απόφαση για συνολικό σχεδιασμό αξιοποίησης των αεροδρομίων της χώρας, έχει διαστρεβλωθεί και έχει μεταφραστεί σε διαδικασία παραχώρησης του αεροδρομίου Ιωαννίνων "Βασιλιάς Πύρρος"» αναφέρει ο γενικός γραμματέας Υποδομών και Μεταφορών Θάνος Βούρδας με αφορμή σχετικά δημοσιεύματα.
«Η σημερινή κυβέρνηση και η σημερινή ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών είναι αυτή που αναβίωσε, υλοποίησε και ολοκληρώνει το βαλτωμένο από το 2007 έργο του εκσυγχρονισμού του Αεροδρομίου.
Είναι αυτή που έλυσε, με πρωτοβουλία και του ίδιου του Πρωθυπουργού, κ. Αλέξη Τσίπρα, το ζήτημα της παροχής καυσίμων στο Αεροδρόμιο.
Είναι αυτή που διαμορφώνει για πρώτη φόρα στη χώρα Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Μεταφορών και σε αυτό συμπεριλαμβάνονται και οι Αεροπορικές Μεταφορές.
Είναι αυτή που με όλα αυτά τα βήματα και σε συνεργασία και με τους τοπικούς φορείς προσπαθεί να ενισχύσει και το Αεροδρόμιο Ιωαννίνων ως βασικό μοχλό ανάπτυξης της Ηπείρου και οι εξελίξεις αποδεικνύουν πως αυτό επιτυγχάνεται» τονίζει ο Θ. Βούρδας και προσθέτει:
«Η πρόσφατη απόφαση του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη, αφορά τη κατάρτιση ενός σχεδίου αξιοποίησης των 23 Αεροδρομίων των οποίων η διαχείριση και η λειτουργία ανήκει στην ΥΠΑ. Ό,τι δηλαδή οφείλει να κάνει κάθε σοβαρή πολιτεία προκειμένου να λειτουργεί με μακροχρόνιο σχεδιασμό, στόχους και μετρήσιμα αποτελέσματα. Αυτός ο σχεδιασμός θα καταλήξει σε συγκεκριμένα βήματα αξιοποίησης με κάθε νόμιμο και αποδοτικό τρόπο.
Απέναντι σε αυτό παρακολουθούμε προτάσεις και ενέργειες εκδήλωσης ενδιαφέροντος για παραχώρηση του Αεροδρομίου σε μια διαδικασία που δεν υπάρχει.
Όμως, ο σχεδιασμός για την ανάπτυξη της Ηπείρου δε γίνεται με ορίζοντα τις κάλπες αλλά την επόμενη 20ετία. Μόνο έτσι είναι σοβαρός και αποδοτικός.
Είναι θετικό πως όλοι οι φορείς αναγνωρίζουν την πρόοδο που έχει συντελεστεί, ακόμη και εάν επιχειρούν να οικειοποιηθούν ό,τι δεν τους ανήκει. Ας μην αλλοιώνουμε όμως την πραγματικότητα για εφήμερες εντυπώσεις.
Το αεροδρόμιο Ιωαννίνων είναι για εμάς στρατηγικό έργο για την ανάπτυξη της περιοχής, το αποδεικνύουμε έμπρακτα και το εντάσσουμε στο συνολικό σχέδιο ανάπτυξης των μεταφορών στη χώρα μας.
Κάθε άλλη ερμηνεία είναι απλά εικονική πραγματικότητα».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.