Τέσσερις καίριες αλλαγές
Τις αλλαγές στο καθεστώς που διέπει τους αυτοκινητόδρομους (διόδια, διελεύσεις, αναβολή λειτουργίας νέων διοδίων) γνωστοποίησε ο Χρήστος Σπίρτζης , αναπληρωτής υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, μιλώντας στο «Κόκκινο» και τον Κώστα Αρβανίτη.
«Υπήρχε κακή σύμβαση με τους παραχωρησιούχους», υπογράμμισε ο Χ. Σπίρτζης, ο οποίος στη συνέχεια προσδιόρισε τις βασικότερες από τις αλλαγές που, όπως είπε, θα θεσμοθετηθούν μέσα στον Σεπτέμβριο.
Πρώτον, όπως είπε, θα μπορούν οι κάτοικοι των αντίστοιχων περιοχών να κυκλοφορούν «χωρίς να πληρώνουν τα διόδια που βρίσκονται μέσα στα όρια του νομού τους». Για να υπογραμμίσει τη σοβαρότητα του θέματος, αλλά και το εύλογο των αιτημάτων που έχουν – εδώ και χρόνια- προβληθεί εκ μέρους κινημάτων, κατοίκων και φορέων, ο υπουργός υπενθύμισε ότι ο Δήμος Ωρωπού αντιστοιχεί σε επτά (!) διόδια.
Δεύτερον, ότι καθιερώνεται η ελεύθερη διέλευση των ΑΜΕΑ, παντού.
Τρίτον, ότι συμφωνήθηκε να αναβληθεί («μετά το 2018») η προβλεπόμενη λειτουργία των δυο νέων διοδίων. Κι όταν αυτά λειτουργήσουν, να μην πληρώνουν οι κάτοικοι των αντίστοιχων περιοχών, των Αχαρνών, του Διονύσου, της Κηφισιάς.
Τέταρτον, ότι καθιερώνεται το κριτήριο της χιλιομετρικής απόστασης για τον προσδιορισμό του κόστους.
Ο Χ. Σπίρτζης προανήγγειλε επίσης την άρση των διώξεων σε βάρος των πολιτών που συμμετείχαν σε κινητοποιήσεις τύπου «Δεν Πληρώνω».
πηγή
Τις αλλαγές στο καθεστώς που διέπει τους αυτοκινητόδρομους (διόδια, διελεύσεις, αναβολή λειτουργίας νέων διοδίων) γνωστοποίησε ο Χρήστος Σπίρτζης , αναπληρωτής υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, μιλώντας στο «Κόκκινο» και τον Κώστα Αρβανίτη.
«Υπήρχε κακή σύμβαση με τους παραχωρησιούχους», υπογράμμισε ο Χ. Σπίρτζης, ο οποίος στη συνέχεια προσδιόρισε τις βασικότερες από τις αλλαγές που, όπως είπε, θα θεσμοθετηθούν μέσα στον Σεπτέμβριο.
Πρώτον, όπως είπε, θα μπορούν οι κάτοικοι των αντίστοιχων περιοχών να κυκλοφορούν «χωρίς να πληρώνουν τα διόδια που βρίσκονται μέσα στα όρια του νομού τους». Για να υπογραμμίσει τη σοβαρότητα του θέματος, αλλά και το εύλογο των αιτημάτων που έχουν – εδώ και χρόνια- προβληθεί εκ μέρους κινημάτων, κατοίκων και φορέων, ο υπουργός υπενθύμισε ότι ο Δήμος Ωρωπού αντιστοιχεί σε επτά (!) διόδια.
Δεύτερον, ότι καθιερώνεται η ελεύθερη διέλευση των ΑΜΕΑ, παντού.
Τρίτον, ότι συμφωνήθηκε να αναβληθεί («μετά το 2018») η προβλεπόμενη λειτουργία των δυο νέων διοδίων. Κι όταν αυτά λειτουργήσουν, να μην πληρώνουν οι κάτοικοι των αντίστοιχων περιοχών, των Αχαρνών, του Διονύσου, της Κηφισιάς.
Τέταρτον, ότι καθιερώνεται το κριτήριο της χιλιομετρικής απόστασης για τον προσδιορισμό του κόστους.
Ο Χ. Σπίρτζης προανήγγειλε επίσης την άρση των διώξεων σε βάρος των πολιτών που συμμετείχαν σε κινητοποιήσεις τύπου «Δεν Πληρώνω».
πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.