- Έτσι, ξέρω κι εγώ...
- Πάλι καλά που διεκδικούν μόνο το Δήμο Πειραιά!!!
«Διθύραμβοι» ακολούθησαν την ανακήρυξη της Ελλάδας ως τη μεγαλύτερη «πλοιοκτήτρια» χώρα του κόσμου (σε συνολική χωρητικότητα). Ελληνικά και διεθνή ΜΜΕ εξήραν την «ικανότητα» του ελληνικού εφοπλιστικού επιχειρηματικού πνεύματος, καθώς από πρώτη ματιά φαίνεται παράδοξο ο ελληνικός λαός να στενάζει από την φτώχεια και την εξαθλίωση και το εφοπλιστικό κεφάλαιο να επιδεικνύει προκλητικά τα κέρδη του.
Βέβαια τίποτα δεν είναι τυχαίο. Οι έλληνες εφοπλιστές μπορεί να διαθέτουν τα περισσότερα παγκοσμίως, πλοία, συνολικά 4.894, συνολικής χωρητικότητας 164 εκατ. τόνων, έχοντας τον έλεγχο στο 16,25% του παγκόσμιου στόλου και σχεδόν στο 40% του ευρωπαϊκού στόλου, με βάση την έκθεση του οίκου Clarkson.
Όμως αυτό δεν θα μπορούσε να συμβεί:
- Εάν οι ελληνικές κυβερνήσεις δεν είχαν στο απυρόβλητο την σκανδαλώδη και διαχρονική φορολογική ασυλία των εφοπλιστών. Πάνω από 80 υπολογίζονται οι περιπτώσεις φοροαπαλλαγών υπέρ της «συντεχνίας» τους. Όπως, απαλλαγή από οποιοδήποτε φόρο εισοδήματος στα κέρδη που προκύπτουν από την εκμετάλλευση πλοίων, απαλλαγή από κάθε φορολογία ή υπεραξία που μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε από την πώληση κάποιου πλοίου είτε από την είσπραξη ασφαλιστικής αποζημίωσης είτε από άλλη αιτία κ.α.
- Εάν οι εφοπλιστές δεν όφειλαν εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ στα ασφαλιστικά ταμεία, όπως μαρτυρά και το πρόσφατο έγγραφο του υπουργού Εργασίας Γ. Βρούτση που παραδέχεται οφειλές πλοίων εσωτερικού 35.022.675 ευρώ, οφειλές ποντοπόρων πλοίων 17.891.324 ευρώ και οφειλές έναντι Κεφαλαίου Ασφάλισης Επιβατών και Οχημάτων 48.151.651 ευρώ, δηλαδή σύνολο 101.065.652 ευρώ.
- Εάν στην προσπάθειά τους να διασφαλίσουν το ύψος των κερδών τους ή να περιορίσουν τις ζημίες τους από την καπιταλιστική κρίση, δεν πέταγαν στην ανεργία χιλιάδες ναυτεργάτες, με τους ανέργους του κλάδου πλέον να υπολογίζονται σε πάνω από 13.000.
- Εάν δεν άφηναν απλήρωτους έως και 5-6 μήνες εκατοντάδες ναυτεργάτες πολλών πλοίων, με το ανενόχλητο του επίσημου κράτους και του υπουργείου Εργασίας.
- Εάν οι κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ-ΝΔ δεν άλωναν τα εργασιακά δικαιώματα των ναυτικών, όπως έγινε πρόσφατα με την κατάθεση τροπολογίας σε νομοσχέδιο του υπουργείου Ανάπτυξης, με την οποία μπαίνει κυριολεκτικά ταφόπλακα στις συλλογικές συμβάσεις των ναυτεργατών, με τις επιχειρησιακές συλλογικές συμβάσεις εργασίας υπερισχύουν των αντίστοιχων συλλογικών συμβάσεων εργασίας.
- Εάν τα μεγάλα επιχειρηματικά συμφέροντα των εφοπλιστών δεν διέλυαν την εγχώρια ναυπηγική βιομηχανία, όπως στο Σκαραμαγκά, το Πέραμα, το Νεώριο Σύρου, προτιμώντας να ναυπηγούν τα δεκάδες νέα πλοία τους στις φθηνότερες ασιατικές αγορές κ.α.
Με τέτοιο… λίπος συσσωρευμένο οι Έλληνες εφοπλιστές πώς να μην επενδύσουν 9,4 δισ. ευρώ για την κατασκευή 275 νέων πλοίων το 2013, ενώ ακόμα και στο πρώτο τρίμηνο του 2014 στις επενδύσεις τους συμπεριέλαβαν ακόμα 5 δισ. δολάρια.
Με τέτοια δύναμη, πάλι καλά που διεκδικούν μόνο το Δήμο Πειραιά!!
- Πάλι καλά που διεκδικούν μόνο το Δήμο Πειραιά!!!
«Διθύραμβοι» ακολούθησαν την ανακήρυξη της Ελλάδας ως τη μεγαλύτερη «πλοιοκτήτρια» χώρα του κόσμου (σε συνολική χωρητικότητα). Ελληνικά και διεθνή ΜΜΕ εξήραν την «ικανότητα» του ελληνικού εφοπλιστικού επιχειρηματικού πνεύματος, καθώς από πρώτη ματιά φαίνεται παράδοξο ο ελληνικός λαός να στενάζει από την φτώχεια και την εξαθλίωση και το εφοπλιστικό κεφάλαιο να επιδεικνύει προκλητικά τα κέρδη του.
Βέβαια τίποτα δεν είναι τυχαίο. Οι έλληνες εφοπλιστές μπορεί να διαθέτουν τα περισσότερα παγκοσμίως, πλοία, συνολικά 4.894, συνολικής χωρητικότητας 164 εκατ. τόνων, έχοντας τον έλεγχο στο 16,25% του παγκόσμιου στόλου και σχεδόν στο 40% του ευρωπαϊκού στόλου, με βάση την έκθεση του οίκου Clarkson.
Όμως αυτό δεν θα μπορούσε να συμβεί:
- Εάν οι ελληνικές κυβερνήσεις δεν είχαν στο απυρόβλητο την σκανδαλώδη και διαχρονική φορολογική ασυλία των εφοπλιστών. Πάνω από 80 υπολογίζονται οι περιπτώσεις φοροαπαλλαγών υπέρ της «συντεχνίας» τους. Όπως, απαλλαγή από οποιοδήποτε φόρο εισοδήματος στα κέρδη που προκύπτουν από την εκμετάλλευση πλοίων, απαλλαγή από κάθε φορολογία ή υπεραξία που μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε από την πώληση κάποιου πλοίου είτε από την είσπραξη ασφαλιστικής αποζημίωσης είτε από άλλη αιτία κ.α.
- Εάν οι εφοπλιστές δεν όφειλαν εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ στα ασφαλιστικά ταμεία, όπως μαρτυρά και το πρόσφατο έγγραφο του υπουργού Εργασίας Γ. Βρούτση που παραδέχεται οφειλές πλοίων εσωτερικού 35.022.675 ευρώ, οφειλές ποντοπόρων πλοίων 17.891.324 ευρώ και οφειλές έναντι Κεφαλαίου Ασφάλισης Επιβατών και Οχημάτων 48.151.651 ευρώ, δηλαδή σύνολο 101.065.652 ευρώ.
- Εάν στην προσπάθειά τους να διασφαλίσουν το ύψος των κερδών τους ή να περιορίσουν τις ζημίες τους από την καπιταλιστική κρίση, δεν πέταγαν στην ανεργία χιλιάδες ναυτεργάτες, με τους ανέργους του κλάδου πλέον να υπολογίζονται σε πάνω από 13.000.
- Εάν δεν άφηναν απλήρωτους έως και 5-6 μήνες εκατοντάδες ναυτεργάτες πολλών πλοίων, με το ανενόχλητο του επίσημου κράτους και του υπουργείου Εργασίας.
- Εάν οι κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ-ΝΔ δεν άλωναν τα εργασιακά δικαιώματα των ναυτικών, όπως έγινε πρόσφατα με την κατάθεση τροπολογίας σε νομοσχέδιο του υπουργείου Ανάπτυξης, με την οποία μπαίνει κυριολεκτικά ταφόπλακα στις συλλογικές συμβάσεις των ναυτεργατών, με τις επιχειρησιακές συλλογικές συμβάσεις εργασίας υπερισχύουν των αντίστοιχων συλλογικών συμβάσεων εργασίας.
- Εάν τα μεγάλα επιχειρηματικά συμφέροντα των εφοπλιστών δεν διέλυαν την εγχώρια ναυπηγική βιομηχανία, όπως στο Σκαραμαγκά, το Πέραμα, το Νεώριο Σύρου, προτιμώντας να ναυπηγούν τα δεκάδες νέα πλοία τους στις φθηνότερες ασιατικές αγορές κ.α.
Με τέτοιο… λίπος συσσωρευμένο οι Έλληνες εφοπλιστές πώς να μην επενδύσουν 9,4 δισ. ευρώ για την κατασκευή 275 νέων πλοίων το 2013, ενώ ακόμα και στο πρώτο τρίμηνο του 2014 στις επενδύσεις τους συμπεριέλαβαν ακόμα 5 δισ. δολάρια.
Με τέτοια δύναμη, πάλι καλά που διεκδικούν μόνο το Δήμο Πειραιά!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.