4 Αυγ 2013

Τι έγινε στην Άρτα το ματωμένο θέρος του 1882;

- Ένα βιβλίο για τα γεγονότα που σημάδεψαν την ιστορία μας, ξεκίνησε το ταξίδι του με τη βοήθεια 180 συμπολιτών μας...
- Το πάθος και το μεράκι του Κώστα Τραχανά ανταμείφθηκαν

Κυρίες και Κύριοι, Φίλοι και Φίλες
   Το βιβλίο μας «Το ματωμένο θέρος του 1882» από το βράδυ της Παρασκευής 2 Αυγούστου ξεκίνησε το μεγάλο του ταξίδι.
   Δίπλα στο άγαλμα του Νικολάου Σκουφά στην κεντρική πλατεία του Κομποτίου, ο συγγραφέας Γιώργος Παπασωτηρίου και δύο μέλη της ΗΠΕΠΟΤΕ, συμφωνήσανε τις τελευταίες λεπτομέρειες της έκδοσης.
   Έχει γίνει η φιλολογική επιμέλεια - διόρθωση (από τη φιλόλογο Γιώτα Παπασωτηρίου) και ξεκίνησε η σελιδοποίηση (από τον Αλέξανδρο Ριζά, υπεύθυνο στη σελιδοποίηση και το δημιουργικό του περιοδικού των Κυψελιωτών Άρτας της Αθήνας «για Χώσεψη καλά πάμε;». Στις 20 Αυγούστου «πηγαίνει» στο Τυπογραφείο.
   Το πνεύμα του πρωτεργάτη της Φιλικής Εταιρείας Νικολάου Σκουφά συνοδεύει το βιβλίο μας….
   Περισσότεροι από 180 πολίτες της περιοχής μας συμμετείχαν στο εγχείρημα αυτό και οι χορηγίες θα συνεχίζουν να καταφθάνουν όλο τον Αύγουστο. Τα χρήματα που έχουν συγκεντρωθεί , έχουν υπερκαλύψει την έκδοση. Περισσότερες πληροφορίες σε επόμενη Ανακοίνωση.
   Μέχρι την Τρίτη 6 Αυγούστου θα σχηματιστεί η Λίστα των ονομάτων των χορηγών, η οποία θα βρίσκεται στην εισαγωγή του βιβλίου (εννοείται χωρίς τα χρήματα). Όποιος δεν επιθυμεί να μπει το όνομά του, να το γνωστοποιήσει με μήνυμα. Τα ονόματα των υπολοίπων χορηγών θα μπούνε στη Β' Έκδοση του βιβλίου.
   Οι συγγραφείς Κ. Τσιλιγιάννης, Σ. Ιντζεγιάννης, Β. Γκουρογιάννης, Κ. Γουργουλιάνης και Δ. Βίκτωρ (τα πρώτα 30 αντίτυπα του βιβλίου του εξαντλήθηκαν) στέλνουν βιβλία για να βοηθήσουν την έκδοσή μας.
Ας ευχηθούμε στο βιβλίο μας: Καλοτάξιδο.

Με εκτίμηση
Κώστας Τραχανάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.