3 Ιουν 2012

Άνεργος θέλει να συμμετάσχει "στον ενικό" για να ρωτήσει κάτι τον Αντώνη Σαμαρά

Το κείμενο που έστειλε στον Νίκο Χατζηνικολάου

   Λάβαμε πριν από λίγο, το κείμενο ενός 60χρονου πρώην επαγγελματία, νυν άνεργου που ζητάει να συμμετέχει στην εκπομπή "στον ενικό" της ερχόμενης Τετάρτης, με καλεσμένο τον Αντώνη Σαμαρά.
   Η επιστολή του έχει ενδιαφέρον και την δημοσιεύουμε αυτούσια. (δεν διορθώσαμε τα ορθογραφικά λάθη για να μην επηρεάσουμε την γνησιότητα του κειμένου που έγραψε ο αναγνώστης μας)

"Ειμαι σε ενα καφε και πινω τον πρωινο μου καφε.Ειμαι ενας πρωην επαγγελματιας ανεργος σημερα στην ηλικια των 60 ετων.Ειμαι εννεα μηνες σαυτη την κατασταση και ζω απο φιλους και συγγενεις γιατι οπως ξερετε για μας τους επαγγελματιες δεν υπαρχει επιδομα.Στην αρχη τρομοκρατιθηκα ενοιωσα τη γη να χανεται κατω απ τα ποδια μου αισθανθηκα μετεωρος σκεφτηκα ακομα και να δωσω τελος στη ζωη μου.Δεν τα καταφερα...
Ακουω τις συζητησεις γυρω μου και πραγματικα νοιωθω την ανησυχια και τον φοβο των συμπολιτων μου για τα μελλουμενα.Φοβος... ενας αδικαιολογητος φοβος,κατα την γνωμη μου, που ειναι το τυρακι στη φακα που προσπαθουν να μας παγιδευσουν και παλι
Π Α Λ Ι !!!!!!!
Ενας φοβος που γενιεται απο την αβεβαιοτητα του αυριο για την ποικιλομορφια των συμφεροντων που καθενας μας κουβαλαει.
Ενας φοβος που αν επικρατησει με μαθηματικη ακριβεια μας οδηγει στην αγκαλια των δημιων μας,δηλ σαυτους που μεχρι σημερα κυβερνησαν τον τοπο.
Ρωταω εγω:
Τι θα χασεις ανεργε συμπολιτη αν δεν φοβηθεις?
Θα γιναιες περισσοτερο ανεργος?
Τι θα χασεις συνταξιουχε αν φοβηθεις?Θα χασεις την πενιχρη συνταξη που παιρνεις?Μα η συνταξη που εχεις στην ουσια δεν ειναι δικια σου αλλα πηγαινει ολοκληρη στις τραπεζες στα χαρατσια και στους φορους.
Τι θα χασεις εργαζομενε αν φοβηθεις?Τι δουλεια σου το μοισθο σου?Αν φοβηθεις κινδυνευει η δουλεια σου και ο μισθο σου δεν ειναι ολος δικο σου.Ενα μικρο μερος τον χρησιμοποιεις για μερος των αναγκων σου και τα υπολοιπα ανηκουν σαυτους!!!
Τι θα χασεις επαγγελματια?την επιχειρηση σου ?τα κερδη σου?Μα εισαι ειδη υπερχρεομενος σαυτους τα δινει η μαλλον αυτοι στα περνουνε.
Τι θα χασεις νεε αν φοβηθεις?Την υγιεα την παιδεια που σου προσφερουνε?Το καλυτερο μελλον?Μα αυτα τα εχεις ειδη χασει.
Τι θα χασεις Ελληνα αν φοβηθεις? Τη ζωη σου?
Μα αυτη την εχεις ειδη χ α μ ε ν η
Ορισμενοι, λιγοι,θα χασουν.Ναι θα χασουν.Τα προνομια,το δικαιωμα να ζουν εις βαρος μας,τη φορολογικη ασυλια,τα κλεμμενα,ισως μερος των χρηματων τους.
Θα αναγκαστουν να πληρωσουν που εχουν ζωη για τους αλλους που δεν εχουν και αυτο ειναι σωστο!!!!!! Δικαιο και κοινωνικο!!!
Μ η φοβασαι συμπολιτη φοβισε τους εσυ.Δεν εχεις να χασεις απολυτως τιποτα Αυτοι θα χασουν και τρεμουν
Τους φοβισες στις 6 μαη και θελουν να σε πληρωσουν με το ιδιο νομισμα.
Στις 6 μαιου τρομοκρατησαμε τους ντοπιους και ξενους δυναστες μας.Συνεχισε το και στις επομενες εκλογες γιατι αν σταματησουνε αυτο που αρχισαμε χαθηκαμε.θα μας πατησουνε ακομα χειροτερα στο σβερκο και αυτος ειναι ο μοναδικος μου φοβος!!!!!!!!
Δεν μπορουν δεν γινεται να μας τρομοκρατησουν.Οταν μιλουν για χρεωκοπια της χωρας μας αν καταγγειλουμε το μνημονιο εννοουν τη δικια τους χρεωκοπια και αυτων που τους στηριζουν.Μας εκβιαζουν οτι αν καταγγειλουμε το μνημονιο θα μας διωξουν απο την ΕΕ.Εγω λεω οτι αυτη τους η πολιτικη θα μας διωξει απο την ΕΕ.

Ζητω στη συζητησει με τον κυριο Σαμαρα να συμετασχω για να υποβαλω ερωτηση."
πηγή

1 σχόλιο:

  1. θα ηθελα να με εκπροσωπηση στη συζητηση με τον σαμαρα οι αποψεις του με καλυπτουνε , ειμαι πρωην νεοδημοκρατης και θαθελα να ακουσω την απαντηση του σαμαρα εγω που τον ψηφησα για να επανερθη στην ηγεσια της νεασ δημοκρατιας και πραγματικα με απογοητευσε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.