27 Φεβ 2012

Απάντηση σε έναν... λαγανολόγο!

Αγαπάς την αλήθεια χαζούλη; Απόδειξη!!!

   Έγραφα το πρωί (εδώ) για τη λαγάνα που αγόρασα αντί 2,5 ευρώ. Το πολύ καλό ιστολόγιο "Αγιωργίτικα News" αναδημοσίευσε την είδηση και με ειδοποίησε ότι υπήρξαν αρνητικά σχόλια για την ανάρτησή μου. Ένας μάλιστα "φίλος" σχολίασε στον Τηλεβόα:

"Η λαγάνα στην Άρτα και σε κεντρικά αλλά και σε περιφερειακούς φούρνους-πρατήρια πωλούνταν στα 1,50 ευρώ τα 400-450γρ η λαγάνα.
για άλλη μία φορά ψευδεσαι,συκοφαντώντας...
πόσο αριστερός μπορείς ακόμη;;;
"

   Ας "ανεβάσω" λοιπόν την απόδειξη που πήρα στις 10:35 σήμερα το πρωί για να μην έχει αμφιβολίες ο... άπιστος καλός "φίλος". 
   Με μπέρδεψε όμως, γιατί ενώ φαίνεται ότι με διαβάζει: "για άλλη μία φορά ψευδεσαι, συκοφαντώντας", φαίνεται πως δεν το κάνει προσεκτικά, γιατί αν πρόσεχε τι γράφω και με τι το συνοδεύω, θα  ήξερε ότι πάντα έχω απόδειξη. Περιμένω να μου πει λοιπόν τι εννοεί για αυτές τις "άλλες φορές", μη τυχόν και ξέχασα να "ανεβάσω" τις αποδείξεις. Έτσι, για να μου αποδείξει ότι δεν είναι ο γνωστός μ@λάκας που υποπτεύομαι!!!
   Να μην το ξεχάσω: Τις επόμενες ημέρες έχω κάτι ενδιαφέρουσες αναρτήσεις για μερικούς ντόπιους αιρετούς, με κάτι ενοχλητικές αποδείξεις, μούρλια!!!
   Εκεί όμως που με μπέρδεψε τόσο, που τον έχασα τελείως ήταν στο "πόσο αριστερός μπορείς ακόμη;;;" Είχα να νοιώσω τόσο μπερδεμένος από την εποχή που το ένα μου αφτί άκουγε τον Γιωργάκη να λέει "Λεφτά υπάρχουν" και το άλλο μου αφτί άκουγε τον Λοβέρδο να λέει "Δεν υπάρχει σάλιο"

1 σχόλιο:

  1. ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ,ΓΡΗΓΟΡΗ , ΟΛΑ ΚΑΛΑ ,ΑΛΛΑ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ [ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ] ΔΕΝ ΧΤΥΠΑΕΙ ΟΜΟΡΦΑ .ΝΑ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΑΣΩ ΩΣ ΕΠΙΠΟΛΑΙΟ ΔΙΟΤΙ ΣΕ ΔΙΑΒΑΖΩ, ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΡΚΕΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΟΥ ,ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΑΣΤΟΧΟ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΤΟΙΣ ΜΕΤΡΗΤΟΙΣ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΜΑΣ,ΚΑΘ΄ΟΣΟΝ ΑΥΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΤΟΝ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗ ΚΑΙ ΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΤΟΥ ,Η ΟΠΟΙΑ ΟΣΟ ΠΙΟ ΦΤΩΧΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ.ΚΑΛΟ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΤΟΙΟΥΤΟΤΡΟΠΩΣ !ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ,ΛΑΜΠΡΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.