13 Μαρ 2020

Κορονοϊός: Θετική στον ιό η σύζυγος του κυβερνητικού εκπροσώπου Στέλιου Πέτσα!

Το ανακοίνωσε ο ίδιος - Η ανάρτησή του στο Facebook


   Η σύζυγος του κυβερνητικού εκπροσώπου, Στέλιου Πέτσα, είναι θετική στον νέο κορονοϊό όπως ανακοίνωσε ο ίδιος νωρίς το βράδυ της Παρασκευής.
   Η ανάρτησή του στο Facebook:
   «Η σύζυγός μου εμφάνισε ύποπτα συμπτώματα και θεωρήσαμε σκόπιμο να εξεταστούμε και οι δυο για τον κορονοϊό (COVID-19)», αναφέρει συγκεκριμένα σε σχετική ανάρτηση στα social media.
   «Το Ινστιτούτο Παστέρ απεφάνθη πρό ολίγου ότι εγώ είμαι αρνητικός» προστίθεται, «αλλά η σύζυγός μου είναι θετική στον #covid_19. Εγώ και τα παιδιά δεν έχουμε κανένα σύμπτωμα, ενώ η σύζυγός μου είναι καλά και παραμένει απομονωμένη από την υπόλοιπη οικογένεια». Συνεπώς, «#Μένουμε_σπίτι λοιπόν τις επόμενες ημέρες» σημειώνει, ωστόσο θα συνεχίσει «την ενημέρωση των πολιτικών συντακτών, τις εμφανίσεις μου και τα υπόλοιπα καθήκοντά μου εξ’ αποστάσεως, τηλεφωνικά ή/και με ηλεκτρονικό τρόπο».
   «Θα αντιμετωπίσουμε όλοι τον #covid_19 ακολουθώντας τις συμβουλές των ειδικών και λαμβάνοντας όλα τα μέτρα ατομικής υγιεινής και προστασίας», καταλήγει ο κ. Πέτσας.


   Σημειώνεται πως σε 190 ανέρχονται τα επιβεβαιωμένα κρούσματα του νέου κορονοϊού στην Ελλάδα συνολικά, όπως ανακοίνωσε το απόγευμα της Παρασκευής (13/3) ο εκπρόσωπος του υπουργείου Υγείας για τον COVID-19 Σωτήρης Τσιόδρας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.