2 Σεπ 2019

ΣΥΡΙΖΑ: Οι αλλεπάλληλες γκάφες της κυβέρνησης για τα Γλυπτά του Παρθενώνα διασύρουν διεθνώς τη χώρα

Όταν η γκάφα είναι γιγαντιαία, το υπουργείο Πολιτισμού, αντί να αναλάβει τις ευθύνες του, προκαλεί με νέες γκάφες


   "Όταν η γκάφα είναι γιγαντιαία, το υπουργείο Πολιτισμού, αντί να αναλάβει τις ευθύνες του, προκαλεί με νέες γκάφες", τονίζει σε ανακοίνωση του ο ΣΥΡΙΖΑ, "αδιαφορώντας αν διασύρει τη χώρα σε ένα τόσο ευαίσθητο θέμα όπως η επιστροφή των Γλυπτών του Παρθενώνα με απαράδεκτα δελτία τύπου στην επίσημη ιστοσελίδα του".

   Ολόκληρη η ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ:
   Όταν η γκάφα είναι γιγαντιαία, το υπουργείο Πολιτισμού, αντί να αναλάβει τις ευθύνες του, προκαλεί με νέες γκάφες, αδιαφορώντας αν διασύρει τη χώρα σε ένα τόσο ευαίσθητο θέμα όπως η επιστροφή των Γλυπτών του Παρθενώνα με απαράδεκτα δελτία τύπου στην επίσημη ιστοσελίδα του.
   Ωστόσο, η απάντηση ήρθε πιο γρήγορα απ’ όσο αναμενόταν, καθώς το Βρετανικό Μουσείο δήλωσε σήμερα στον ΣΚΑΪ: «Θα εξετάσουμε οποιοδήποτε αίτημα δανεισμού», εφόσον υποβληθεί επισήμως αίτημα δανεισμού των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Αθήνα το 2021, όπως προανήγγειλε με συνέντευξή του στον Observer ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.
   Θα κατεβάσει τώρα το υπουργείο Πολιτισμού από την επίσημη ιστοσελίδα του τη διάψευση ότι ο κ. Μητσοτάκης ζήτησε το δανεισμό των Γλυπτών; Θα ζητήσει συγγνώμη για τις λοιδορίες και τις προκλητικές του διατυπώσεις;
   Όπως και να έχει, το αίτημα δανεισμού των Γλυπτών αποτελεί ολέθριο ολίσθημα και αλλαγή εθνικής στρατηγικής από τη στιγμή που διατυπώθηκε δημόσια από τον πρωθυπουργό. Δεν μπορεί να διασκεδαστεί, όσες προσθήκες και επιπλέον πατριωτικές δηλώσεις κι αν κάνει. Αναμένεται τώρα η συνέχεια σε αυτό το ολισθηρό έδαφος που επέλεξε ο πρωθυπουργός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.