4 Αυγ 2019

Και είμαστε μόνο στην αρχή

Οι πρώτες εβδομάδες της διακυβέρνησης Μητσοτάκη έχουν δώσει ήδη ένα καθαρό στίγμα για το πού πάει το πράγμα...


   Πρώτον, επίθεση στο Δημόσιο. Για την τακτοποίηση των κολλητών και τον απόλυτο έλεγχο των υπηρεσιών. Και έρχονται και οι μετακλητοί με μειωμένα προσόντα και αυξημένους μισθούς.
   Δεύτερον, τακτοποίηση των ιδιωτικών συμφερόντων. Από το Ελληνικό μέχρι τη ΔΕΗ. Και από τη μείωση του ΕΝΦΙΑ για πλούσιους, μέχρι την κατάργηση του ΣΔΟΕ μέσα στην τουριστική περίοδο, καθώς και τη δραματική υποβάθμιση της Επιθεώρησης Εργασίας.
   Τρίτον, ξήλωμα. Πάνε οι προσλήψεις στην Παιδεία, την Ειδική Αγωγή, την Υγεία. Πάνε οι ανεξάρτητες ελεγκτικές αρχές. Πάνε και τα δωρεάν διετή τμήματα κατάρτισης στα πανεπιστήμια. Πάει ο ΑΜΚΑ για μετανάστες και πρόσφυγες.
   Τέταρτον, fake news. Για ό,τι δεν φταίει ο Ποινικός Κώδικας, φταίει ο Νόμος Κατρούγκαλου. Για μερικά φταίει και ο Πολάκης, που λέει μαντινάδες.
   Και, πέμπτον, καθαρά ψέματα. Εξαγγέλλουμε το Κοινωνικό Εισόδημα Αλληλεγγύης που έδιναν οι προηγούμενοι, τα ηλεκτρονικά τιμολόγια που είχαν ετοιμάσει οι προηγούμενοι, τις 15.000 θέσεις σε παιδικούς σταθμούς που έφτιαξαν οι προηγούμενοι.
   Μην επαναπαύεστε, γιατί το πραγματικό παιχνίδι μόλις αρχίζει. Ακόμα δεν έχουν ακουμπήσει το ασφαλιστικό, τις εργασιακές σχέσεις, την καρδιά της δημόσιας Υγείας. Ακόμα δεν έχουν ξεκινήσει τα μεγάλα ντιλ. Ακόμα δεν έχουν κουκουλωθεί τα σκάνδαλα. Όποιος δεν τα βλέπει να έρχονται, όμως, είναι αφελής.
   Η Αριστερά έχει ήδη στα χέρια της τα δεδομένα που χρειάζεται για να φτιάξει ένα συνεκτικό αντιπολιτευτικό αφήγημα. Και να δώσει τη μάχη στο κοινοβουλευτικό, το πολιτικό, το κοινωνικό μέτωπο. Με δυναμισμό, με αρχές, με στέρεα επιχειρήματα. Πρέπει να επιταχύνει.
το Κύριο Άρθρο στην ΑΥΓΗ της Κυριακής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.