- Ξεκίνησαν το 2006 (!), τα τελευταία χρόνια, όμως, αποτυπώθηκε η ισχυρή πολιτική βούληση και «έτρεξαν» τα έργα
- Μια νέα σελίδα ανοίγει για την περαιτέρω τουριστική ανάπτυξη των Ιωαννίνων και της Ηπείρου
Επιτέλους… Το πλήρωμα του χρόνου έφτασε και ο «Βασιλιάς Πύρρος» αποκαλύπτεται. Τα έργα στο αεροδρόμιο ολοκληρώθηκαν, οι νέοι χώροι καθαρίζονται και την Παρασκευή ανοίγουν οι νέες αίθουσες για την υποδοχή των πρώτων επιβατών. Μια νέα σελίδα ανοίγει και μαζί μπαίνουν οι βάσεις για την περαιτέρω τουριστική ανάπτυξη των Ιωαννίνων και της Ηπείρου. Το αεροδρόμιο άλλωστε αποτελεί κρίσιμο παράγοντα για την τουριστική αναβάθμιση, ειδικά με τις πτήσεις από το εξωτερικό που ξεκίνησαν πριν από τρία χρόνια και σταδιακά αυξάνονται.
Τα έργα για τον εκσυγχρονισμό και την επέκταση του αεροδρομίου ξεκίνησαν το 2006, ουσιαστικά όμως «έτρεξαν» τα τελευταία χρόνια. Έτσι σήμερα ο τοπικός αερολιμένας δεν θυμίζει σε τίποτα αυτόν που γνωρίζαμε.
Τη θέση του παλιού πήρε ένα υπερσύγχρονο αεροδρόμιο, ευρωπαϊκών προδιαγραφών, ικανό να παρέχει πλήθος υπηρεσιών σε υψηλό επίπεδο.
Το έργο λοιπόν ολοκληρώθηκε και μία νέα σελίδα ανοίγει. Τα τελευταία χρόνια αποτυπώθηκε η ισχυρή πολιτική βούληση για την αναβάθμιση του αεροδρομίου κάτι που είναι απαραίτητο να συνεχιστεί.
Άλλωστε το αεροδρόμιο Ιωαννίνων είναι το μοναδικό στην Βορειοδυτική Ελλάδα που παραμένει υπό κρατικό έλεγχο και ήδη αποτελεί πόλο έλξης για τα μικρά ιδιωτικά αεροσκάφη καθώς προσφέρει χαμηλότερα τέλη.
Οι υποδομές του πλέον δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από άλλα μεγάλα περιφερειακά αεροδρόμια και αυτό αποδεικνύεται από τον αριθμό των πτήσεων που συνεχώς αυξάνεται.
Οι δυνατότητες για… απογείωση του αεροδρόμιου υπάρχουν. Τα δύσκολα ανήκουν οριστικά στο παρελθόν… Στο εξής αρκεί να υπάρξει η ανάλογη πολιτική βούληση και η κινητοποίηση των τοπικών φορέων ώστε οι πτήσεις να αυξηθούν και κυρίως να βρεθεί τρόπος σύνδεσης με την Γερμανία που είναι καθολικό αίτημα των απόδημων Ηπειρωτών.
πηγή
- Μια νέα σελίδα ανοίγει για την περαιτέρω τουριστική ανάπτυξη των Ιωαννίνων και της Ηπείρου
Επιτέλους… Το πλήρωμα του χρόνου έφτασε και ο «Βασιλιάς Πύρρος» αποκαλύπτεται. Τα έργα στο αεροδρόμιο ολοκληρώθηκαν, οι νέοι χώροι καθαρίζονται και την Παρασκευή ανοίγουν οι νέες αίθουσες για την υποδοχή των πρώτων επιβατών. Μια νέα σελίδα ανοίγει και μαζί μπαίνουν οι βάσεις για την περαιτέρω τουριστική ανάπτυξη των Ιωαννίνων και της Ηπείρου. Το αεροδρόμιο άλλωστε αποτελεί κρίσιμο παράγοντα για την τουριστική αναβάθμιση, ειδικά με τις πτήσεις από το εξωτερικό που ξεκίνησαν πριν από τρία χρόνια και σταδιακά αυξάνονται.
Τα έργα για τον εκσυγχρονισμό και την επέκταση του αεροδρομίου ξεκίνησαν το 2006, ουσιαστικά όμως «έτρεξαν» τα τελευταία χρόνια. Έτσι σήμερα ο τοπικός αερολιμένας δεν θυμίζει σε τίποτα αυτόν που γνωρίζαμε.
Τη θέση του παλιού πήρε ένα υπερσύγχρονο αεροδρόμιο, ευρωπαϊκών προδιαγραφών, ικανό να παρέχει πλήθος υπηρεσιών σε υψηλό επίπεδο.
Το έργο λοιπόν ολοκληρώθηκε και μία νέα σελίδα ανοίγει. Τα τελευταία χρόνια αποτυπώθηκε η ισχυρή πολιτική βούληση για την αναβάθμιση του αεροδρομίου κάτι που είναι απαραίτητο να συνεχιστεί.
Άλλωστε το αεροδρόμιο Ιωαννίνων είναι το μοναδικό στην Βορειοδυτική Ελλάδα που παραμένει υπό κρατικό έλεγχο και ήδη αποτελεί πόλο έλξης για τα μικρά ιδιωτικά αεροσκάφη καθώς προσφέρει χαμηλότερα τέλη.
Οι υποδομές του πλέον δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από άλλα μεγάλα περιφερειακά αεροδρόμια και αυτό αποδεικνύεται από τον αριθμό των πτήσεων που συνεχώς αυξάνεται.
Οι δυνατότητες για… απογείωση του αεροδρόμιου υπάρχουν. Τα δύσκολα ανήκουν οριστικά στο παρελθόν… Στο εξής αρκεί να υπάρξει η ανάλογη πολιτική βούληση και η κινητοποίηση των τοπικών φορέων ώστε οι πτήσεις να αυξηθούν και κυρίως να βρεθεί τρόπος σύνδεσης με την Γερμανία που είναι καθολικό αίτημα των απόδημων Ηπειρωτών.
πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.