Στην Ελλάδα η Κορίνα Κρέτσου, προκειμένου να επισκεφθεί ή να εγκαινιάσει τρία μεγάλα έργα στον τομέα των μεταφορών και του περιβάλλοντος
Την Ελλάδα επισκέπτεται η επίτροπος Περιφερειακής Πολιτικής Κορίνα Κρέτσου -είχε ήδη συνάντηση με τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα- προκειμένου να επισκεφθεί ή να εγκαινιάσει τρία μεγάλα έργα στον τομέα των μεταφορών και του περιβάλλοντος, που έλαβαν χρηματοδοτική στήριξη συνολικού ύψους 1,3 δισ. ευρώ από την ΕΕ.
Επιπλέον, η Επιτροπή, με απόφασή της, ενέκρινε την επένδυση 121 εκατ. ευρώ για την κατασκευή αυτοκινητοδρόμου που θα συνδέει τη χερσόνησο του Ακτίου με την Ιόνια οδό, ένας βασικός οδικός άξονας για τη σύνδεση της βορειοδυτικής με τη νότια Ελλάδα.
Η Επιτροπή επενδύει 121 εκατ. ευρώ για την κατασκευή του αυτοκινητοδρόμου που θα συνδέει τη χερσόνησο του Ακτίου με τη βορειοδυτική και νότια Ελλάδα μέσω της Ιονίας Οδού.
Ο οδικός αυτός άξονας θα εκτείνεται από το Άκτιο έως τη λίμνη Αμβρακία και θα συνδέεται με τη νέα Ιόνια Οδό, διευκολύνοντας παράλληλα τις μετακινήσεις στη Δυτική Ελλάδα, καθώς και από και προς τη Γέφυρα Ρίου-Αντίρριου, προς τη Λευκάδα και το αεροδρόμιο του Ακτίου.
Με την ολοκλήρωση του έργου το 2022, ο χρόνος ταξιδίου στο τμήμα του ΔΕΔ-Μ (Διευρωπαϊκό Δίκτυο Μεταφορών) θα έχει μειωθεί κατά 30 λεπτά και η οδική ασφάλεια θα έχει βελτιωθεί σημαντικά. Η ΕΕ έχει ήδη επενδύσει 83 εκατ. ευρώ κατά την πρώτη φάση του έργου στο πλαίσιο της δημοσιονομικής περιόδου 2007-2013.
πηγή
Την Ελλάδα επισκέπτεται η επίτροπος Περιφερειακής Πολιτικής Κορίνα Κρέτσου -είχε ήδη συνάντηση με τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα- προκειμένου να επισκεφθεί ή να εγκαινιάσει τρία μεγάλα έργα στον τομέα των μεταφορών και του περιβάλλοντος, που έλαβαν χρηματοδοτική στήριξη συνολικού ύψους 1,3 δισ. ευρώ από την ΕΕ.
Επιπλέον, η Επιτροπή, με απόφασή της, ενέκρινε την επένδυση 121 εκατ. ευρώ για την κατασκευή αυτοκινητοδρόμου που θα συνδέει τη χερσόνησο του Ακτίου με την Ιόνια οδό, ένας βασικός οδικός άξονας για τη σύνδεση της βορειοδυτικής με τη νότια Ελλάδα.
Η Επιτροπή επενδύει 121 εκατ. ευρώ για την κατασκευή του αυτοκινητοδρόμου που θα συνδέει τη χερσόνησο του Ακτίου με τη βορειοδυτική και νότια Ελλάδα μέσω της Ιονίας Οδού.
Ο οδικός αυτός άξονας θα εκτείνεται από το Άκτιο έως τη λίμνη Αμβρακία και θα συνδέεται με τη νέα Ιόνια Οδό, διευκολύνοντας παράλληλα τις μετακινήσεις στη Δυτική Ελλάδα, καθώς και από και προς τη Γέφυρα Ρίου-Αντίρριου, προς τη Λευκάδα και το αεροδρόμιο του Ακτίου.
Με την ολοκλήρωση του έργου το 2022, ο χρόνος ταξιδίου στο τμήμα του ΔΕΔ-Μ (Διευρωπαϊκό Δίκτυο Μεταφορών) θα έχει μειωθεί κατά 30 λεπτά και η οδική ασφάλεια θα έχει βελτιωθεί σημαντικά. Η ΕΕ έχει ήδη επενδύσει 83 εκατ. ευρώ κατά την πρώτη φάση του έργου στο πλαίσιο της δημοσιονομικής περιόδου 2007-2013.
πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.