Το έργο προχωρά πλέον κανονικά μετά την επανεκκίνηση και την επαναδημοπράτηση με προϋπολογισμό 170.000.000€
Στην κυκλοφορία θα δοθούν μέχρι τέλος Οκτωβρίου, σύμφωνα με τα όσα γίνονται γνωστά, τα πρώτα 15 χιλιόμετρα από την υποθαλάσσια σήραγγα Πρέβεζας – Ακτίου έως Βόνιτσα.
Το τμήμα περιλαμβάνεται στον αυτοκινητόδρομο Άκτιο – Αμβρακία, συνολικού μήκους 50 χιλιομέτρων, του οποίου συνεχίζεται η διάνοιξη.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο ξεκίνησε πριν μια δεκαετία και, περνώντας μέσα από συμπληγάδες, επαναδημοπρατήθηκε με προϋπολογισμό 170 εκατομμυρίων, με συμβατική υποχρέωση της αναδόχου εταιρείας να παραδοθεί ολοσχερώς μέχρι τέλος του 2021.
Στην κυκλοφορία θα δοθούν μέχρι τέλος Οκτωβρίου, σύμφωνα με τα όσα γίνονται γνωστά, τα πρώτα 15 χιλιόμετρα από την υποθαλάσσια σήραγγα Πρέβεζας – Ακτίου έως Βόνιτσα.
Το τμήμα περιλαμβάνεται στον αυτοκινητόδρομο Άκτιο – Αμβρακία, συνολικού μήκους 50 χιλιομέτρων, του οποίου συνεχίζεται η διάνοιξη.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο ξεκίνησε πριν μια δεκαετία και, περνώντας μέσα από συμπληγάδες, επαναδημοπρατήθηκε με προϋπολογισμό 170 εκατομμυρίων, με συμβατική υποχρέωση της αναδόχου εταιρείας να παραδοθεί ολοσχερώς μέχρι τέλος του 2021.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.