Έτσι όπως το πάνε, η Ιόνια Οδός, αντί να μας ενώσει, θα μας... απομονώσει!!!
Άκρως ενδιαφέροντα ήταν όσα συζητήθηκαν στην Επιτροπή Περιβάλλοντος, Χωρικού Σχεδιασμού και Ανάπτυξης της Περιφέρειας Ηπείρου, όπου υπερψηφίστηκε, από την παράταξη Καχριμάνη, η τοποθέτηση σταθμών διοδίων.
Σχετικά με την Άρτα, υπήρξε θετική γνωμοδότηση στο να λειτουργήσει πλευρικός σταθμός διοδίων στον ανισόπεδο κόμβο, παρά την αντίθεση σύσσωμης της αντιπολίτευσης, αλλά και την υπηρεσιακή έκθεση της Π.Ε. Άρτας, η οποία, μεταξύ άλλων, έκανε λόγο για αύξηση της ηχορύπανσης που μπορεί να επηρεάζει ακόμα και την πόλη της Άρτας.
Πέρα από τα καθαρά τεχνοκρατικά, η εμπειρία λέει ότι, όπου μπαίνει πλευρικός σταθμός διοδίων, εκτός από την προφανή αύξηση του κόστους μετακίνησης ανθρώπων και διακίνησης προϊόντων, υπάρχει και άλλο, ακόμη πιο σοβαρό επακόλουθο, που επηρεάζει μακροπρόθεσμα την περιοχή: Τα πλευρικά διόδια λειτουργούν ως ανάχωμα, σαν μπαριέρα στον περιστασιακό επισκέπτη, σε αυτόν που ταξιδεύει προς Γιάννενα και θα ήθελε να κάνει ένα διάλειμμα για καφέ στο Γεφύρι, για παράδειγμα. Συνέβη σε πάρα πολλά σημεία της χώρας μας και, πολύ φοβάμαι, ότι, έτσι όπως το πάνε, η Ιόνια Οδός, αντί να μας ενώσει, θα μας... απομονώσει!!!
Αντιγράφω από το Hpeiros.gr:
Στη θετική γνωμοδότηση επί του περιεχομένου του φακέλου δικαιολογητικών για την ανανέωση (παράταση της χρονικής διάρκειας ισχύος) και τροποποίηση της υπ' αριθμ. 120756/03-06-1997 ΚΥΑ ΕΠΟ (όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει) για την κατασκευή και λειτουργία του οδικού τμήματος της παράκαμψης Άρτας συμπεριλαμβανομένου τμήματος 1 χλμ. περίπου της συνδετήριας οδού με την πόλη της Άρτας, ως προς τον οριστικό σχεδιασμό της οδού και την τοποθέτηση σταθμών διοδίων», προχώρησε η Επιτροπή Περιβάλλοντος, Χωρικού Σχεδιασμού και Ανάπτυξης της Περιφέρειας Ηπείρου.
Ουσιαστικά, άναψε το πράσινο φως για τη δημιουργία παράπλευρου σταθμού διοδίων στην Ιόνια οδό στον κόμβο της Άρτας.
Ως γνωστόν, στην Ιόνια οδό θα λειτουργήσουν τέσσερις μετωπικοί σταθμοί διοδίων. Το κόστος έχει υπολογιστεί στα τέσσερα λεπτά ανά χιλιόμετρο. Παράλληλα, σε πέντε Ανισόπεδους Κόμβους θα λειτουργήσουν πλευρικοί σταθμοί διοδίων. Πρόκειται για τους Κόμβους στη Γαυρολίμνη, το Μεσολόγγι, στον Κουβαρά, την Άρτα και τον Γοργόμυλο.
Η αντιπολίτευση εξέφρασε την αντίθεσή της στην τοποθέτηση διοδίων, ενώ ερωτηματικά ανέκυψαν και από την υπηρεσιακή έκθεση της Π.Ε. Άρτας, η οποία, μεταξύ άλλων, έκανε λόγο για αύξηση της ηχορύπανσης, που μπορεί να επηρεάζει ακόμα και την πόλη της Άρτας.
Επιπρόσθετα, ο Βασίλης Ζιώβας της «Λαϊκής Συσπείρωσης» μίλησε για στηθαία εκτός προδιαγραφών ασφαλείας, παροτρύνοντας τα υπόλοιπα μέλη της Επιτροπής να μην συναινέσουν στην έγκριση της τροποποίησης της απόφασης.
Τελικά, με την αντιπεριφερειάρχη Τατιάνα Καλογιάννη να λέει πως η ίδια είναι υπέρ της ύπαρξης διοδίων, προκειμένου να συντηρούνται τα έργα υποδομής, το θέμα ψηφίστηκε από την συμπολίτευση.
Άκρως ενδιαφέροντα ήταν όσα συζητήθηκαν στην Επιτροπή Περιβάλλοντος, Χωρικού Σχεδιασμού και Ανάπτυξης της Περιφέρειας Ηπείρου, όπου υπερψηφίστηκε, από την παράταξη Καχριμάνη, η τοποθέτηση σταθμών διοδίων.
Σχετικά με την Άρτα, υπήρξε θετική γνωμοδότηση στο να λειτουργήσει πλευρικός σταθμός διοδίων στον ανισόπεδο κόμβο, παρά την αντίθεση σύσσωμης της αντιπολίτευσης, αλλά και την υπηρεσιακή έκθεση της Π.Ε. Άρτας, η οποία, μεταξύ άλλων, έκανε λόγο για αύξηση της ηχορύπανσης που μπορεί να επηρεάζει ακόμα και την πόλη της Άρτας.
Πέρα από τα καθαρά τεχνοκρατικά, η εμπειρία λέει ότι, όπου μπαίνει πλευρικός σταθμός διοδίων, εκτός από την προφανή αύξηση του κόστους μετακίνησης ανθρώπων και διακίνησης προϊόντων, υπάρχει και άλλο, ακόμη πιο σοβαρό επακόλουθο, που επηρεάζει μακροπρόθεσμα την περιοχή: Τα πλευρικά διόδια λειτουργούν ως ανάχωμα, σαν μπαριέρα στον περιστασιακό επισκέπτη, σε αυτόν που ταξιδεύει προς Γιάννενα και θα ήθελε να κάνει ένα διάλειμμα για καφέ στο Γεφύρι, για παράδειγμα. Συνέβη σε πάρα πολλά σημεία της χώρας μας και, πολύ φοβάμαι, ότι, έτσι όπως το πάνε, η Ιόνια Οδός, αντί να μας ενώσει, θα μας... απομονώσει!!!
Αντιγράφω από το Hpeiros.gr:
Στη θετική γνωμοδότηση επί του περιεχομένου του φακέλου δικαιολογητικών για την ανανέωση (παράταση της χρονικής διάρκειας ισχύος) και τροποποίηση της υπ' αριθμ. 120756/03-06-1997 ΚΥΑ ΕΠΟ (όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει) για την κατασκευή και λειτουργία του οδικού τμήματος της παράκαμψης Άρτας συμπεριλαμβανομένου τμήματος 1 χλμ. περίπου της συνδετήριας οδού με την πόλη της Άρτας, ως προς τον οριστικό σχεδιασμό της οδού και την τοποθέτηση σταθμών διοδίων», προχώρησε η Επιτροπή Περιβάλλοντος, Χωρικού Σχεδιασμού και Ανάπτυξης της Περιφέρειας Ηπείρου.
Ουσιαστικά, άναψε το πράσινο φως για τη δημιουργία παράπλευρου σταθμού διοδίων στην Ιόνια οδό στον κόμβο της Άρτας.
Ως γνωστόν, στην Ιόνια οδό θα λειτουργήσουν τέσσερις μετωπικοί σταθμοί διοδίων. Το κόστος έχει υπολογιστεί στα τέσσερα λεπτά ανά χιλιόμετρο. Παράλληλα, σε πέντε Ανισόπεδους Κόμβους θα λειτουργήσουν πλευρικοί σταθμοί διοδίων. Πρόκειται για τους Κόμβους στη Γαυρολίμνη, το Μεσολόγγι, στον Κουβαρά, την Άρτα και τον Γοργόμυλο.
Η αντιπολίτευση εξέφρασε την αντίθεσή της στην τοποθέτηση διοδίων, ενώ ερωτηματικά ανέκυψαν και από την υπηρεσιακή έκθεση της Π.Ε. Άρτας, η οποία, μεταξύ άλλων, έκανε λόγο για αύξηση της ηχορύπανσης, που μπορεί να επηρεάζει ακόμα και την πόλη της Άρτας.
Επιπρόσθετα, ο Βασίλης Ζιώβας της «Λαϊκής Συσπείρωσης» μίλησε για στηθαία εκτός προδιαγραφών ασφαλείας, παροτρύνοντας τα υπόλοιπα μέλη της Επιτροπής να μην συναινέσουν στην έγκριση της τροποποίησης της απόφασης.
Τελικά, με την αντιπεριφερειάρχη Τατιάνα Καλογιάννη να λέει πως η ίδια είναι υπέρ της ύπαρξης διοδίων, προκειμένου να συντηρούνται τα έργα υποδομής, το θέμα ψηφίστηκε από την συμπολίτευση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.