Σεμνή αγωνίστρια μέχρι το τέλος
Έφυγε από τη ζωή η ηθοποιός Σάσα Καστούρα, μετά από μια άνιση μάχη με τον καρκίνο.
Εργάστηκε ανελλιπώς επί 40 χρόνια στο θέατρο, τον κινηματογράφο και την τηλεόραση. Ήταν γεννημένη στη Θεσσαλονίκη στις 19 Οκτωβρίου του 1940 και πρωτοεμφανίστηκε στο θέατρο το 1962. Ήταν ιδιαίτερα γνωστή από τη συμμετοχή της στη δημοφιλή σειρά "Η Γειτονιά μας" όπου υποδυόταν τη μνηστή του βασικού πρωταγωνιστή Μάκη Δεμίρη.
Είχε συμμετάσχει στις ελληνικές ταινίες: "Διπλοπεννιές" (1966), "Καλώς ήλθε το δολάριο" (1967), "Οι μνηστήρες της Πηνελόπης" (1968), αλλά και στη σειρά "Τέλειος άντρας" (2000, STAR), "Κάτω από την Ακρόπολη" (2001, ALPHA) και "Οίκος αντοχής" (2003, ALPHA)
Ήταν μέλος του ΚΚΕ και υποψήφια βουλευτής στην Α' περιφέρεια Θεσσαλονίκης το 1993 και το 1996.
Η κηδεία της ηθοποιού, σύμφωνα με το Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών, έγινε σήμερα, Τετάρτη 18/6, στη Θεσσαλονίκη.
Έφυγε από τη ζωή η ηθοποιός Σάσα Καστούρα, μετά από μια άνιση μάχη με τον καρκίνο.
Εργάστηκε ανελλιπώς επί 40 χρόνια στο θέατρο, τον κινηματογράφο και την τηλεόραση. Ήταν γεννημένη στη Θεσσαλονίκη στις 19 Οκτωβρίου του 1940 και πρωτοεμφανίστηκε στο θέατρο το 1962. Ήταν ιδιαίτερα γνωστή από τη συμμετοχή της στη δημοφιλή σειρά "Η Γειτονιά μας" όπου υποδυόταν τη μνηστή του βασικού πρωταγωνιστή Μάκη Δεμίρη.
Είχε συμμετάσχει στις ελληνικές ταινίες: "Διπλοπεννιές" (1966), "Καλώς ήλθε το δολάριο" (1967), "Οι μνηστήρες της Πηνελόπης" (1968), αλλά και στη σειρά "Τέλειος άντρας" (2000, STAR), "Κάτω από την Ακρόπολη" (2001, ALPHA) και "Οίκος αντοχής" (2003, ALPHA)
Ήταν μέλος του ΚΚΕ και υποψήφια βουλευτής στην Α' περιφέρεια Θεσσαλονίκης το 1993 και το 1996.
Η κηδεία της ηθοποιού, σύμφωνα με το Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών, έγινε σήμερα, Τετάρτη 18/6, στη Θεσσαλονίκη.
Σκηνή από την ταινία "Καλώς ήλθε το δολάριο"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.