27 Μαρ 2012

Τι κρύβεται πίσω από την "ξαφνική" ανακάλυψη ότι υπάρχει διαφθορά στο Δημόσιο;

Οι πραγματικοί λόγοι ανάδειξής της

   Εντύπωση προκαλεί στους εχέφρονες πολίτες η ξαφνική προεκλογική επίθεση ολόκληρου του καθεστώτος εναντίον της διαφθοράς μεταξύ των δημοσίων υπαλλήλων. Ολόκληρο λοιπόν το καθεστώς, τόσο το πολιτικό του σκέλος με τις διωκτικές του αρχές, όσο και το επικοινωνιακό του σκέλος με τα καθεστωτικά ΜΜ"Ε" και φυσικά από κοντά παρασυρόμενη και μεγάλη μερίδα του διαδικτύου, σπεύδουν να βρουν διάφορες περιπτώσεις διαφθοράς για να προβληθούν και να μεγιστοποιηθούν.
   Φυσικά και θα πρέπει να παταχθεί οποιαδήποτε εκδήλωση διαφθοράς στο δημόσιο, όσο μικρή ή μεγάλη και... αν είναι. Περί αυτού δεν τίθεται κανένα ζήτημα. Αλλά τι θέλει να μας πει το πολιτικό σύστημα; Ότι τάχα δεν γνώριζε τι συμβαίνει σε πολλές περιπτώσεις στον δημόσιο τομέα; Μα, αν πει κάτι τέτοιο, τότε θα πρέπει να πει και συγνώμη και να αποσυρθεί ως παντελώς ανίκανο. Όμως δεν πρόκειται περί αυτού.
   Φαίνεται όμως πως όλη αυτή η προβολή και η μεγιστοποίηση περιπτώσεων διαφθοράς, γίνεται για δύο λόγους:

   Πρώτον, για να αποσπάσουν την προσοχή του λαού από την κεντρική σκηνή του πολιτικού συστήματος και να την στρέψουν σε παρακλάδια του κρατικού μηχανισμού, ακίνδυνα για το πολιτικό σύστημα, προκειμένου να μείνει ήσυχο το τελευταίο στην προεκλογική περίοδο και
   Δεύτερον, για να θέσουν σε ενεργοποίηση κοινωνικούς αυτοματισμούς εναντίον των δημοσίων υπαλλήλων, ώστε να περάσουν με ευκολία τα εξοντωτικά μέτρα που θα έρθουν μετά τις εκλογές εναντίον τους.

   Σ’ αυτή την προεκλογική περίοδο, η επιστήμη της προπαγάνδας θα δώσει τα ρέστα της.
   Οι πολίτες πρέπει να οδεύσουν ήσυχα πίσω προς τα κομματικά μαντριά, όπου τους περιμένει ο μακελάρης τσοπάνης.
πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.