- Καθοριστική συμβολή στην τουριστική και οικονομική ανάπτυξη της Ηπείρου
- Πώς θα προχωρήσει η αξιοποίηση των αεροδρομίων
Το περίγραμμα της μεθόδου με την οποία θα προχωρήσει η αξιοποίηση των αεροδρομίων που παραμένουν υπό κρατικό έλεγχο έδωσε ο Υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, μιλώντας στο στο 7ο European Aviation Conference. Στην διαδικασία αυτή περιλαμβάνονται 24 αεροδρόμια, μεταξύ των οποίων κι αυτό των Ιωαννίνων, στο οποίο, τους επόμενους μήνες και μετά από πολυετή καθυστέρηση, ολοκληρώνονται τα έργα εκσυγχρονισμού και επέκτασης. Έτσι, ο «Βασιλιάς Πύρρος» καθίσταται ένα πραγματικά ευρωπαϊκό αεροδρόμιο, που μπορεί να συμβάλλει σημαντικά στην τουριστική και οικονομική ανάπτυξη της περιοχής.
Ο Υπουργός στην ομιλία του τόνισε ότι για πολλούς λόγους -εθνικούς και άλλους- τα περιφερειακά αεροδρόμια, που μένουν υπό κρατικό έλεγχο, πρέπει να αναπτυχθούν, να εκσυγχρονιστούν και να έχουν την δυνατότητα παροχής καλύτερων υπηρεσιών ώστε να μην κλείσουν.
Στο πλαίσιο αυτό το σύνολο των αεροδρομίων αντιμετωπίζεται ως μία ενότητα και όχι αποσπασματικά.
«Δεν υπάρχει κανένας δογματισμός υπέρ των ιδιωτικοποιήσεων ή κατά των ιδιωτικοποιήσεων, αρκεί το μοντέλο να είναι το βέλτιστο για τη χώρα, για τους πολίτες, για τις εταιρείες, για όλους τους συντελεστές, αλλά και για το δημόσιο. Επομένως, δεν μπορεί σε αυτά τα αεροδρόμια και σε κάθε αεροδρόμιο, πιστεύω, το κράτος να κάνει καλά τη δουλειά του διαχειριστή των καταστημάτων, του εμπορικού τμήματος ενός αεροδρομίου, των χώρων στάθμευσης, της προσέλκυσης αν θέλετε αεροπορικών και τουριστικών εταιρειών. Αλλά μπορεί να κάνει πάρα πολύ καλά τη δουλειά του, όπως έχει αποδειχθεί, στο υπόλοιπο κομμάτι», τόνισε ο Υπουργός.
Ποιο είναι λοιπόν το ζητούμενο;
Όπως ανέφερε ο κ. Σπίρτζης «θα πάμε σε μία άλλη λογική αξιοποίησης των περιφερειακών αεροδρομίων και θα είναι σε μία ενότητα για να μπορέσουμε να είναι βιώσιμα αυτά τα αεροδρόμια, που πολλά από αυτά θα είναι ελλειμματικά κι άλλα κερδοφόρα, για να υπάρχει ένα πολύ χαμηλό κόστος στο δημόσιο και στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας. Το λέω για να μην έχουνε, διάφοροι ευφάνταστο, πηχυαίους τίτλους γιατί δώσαμε, να εκπονηθεί μία μελέτη, βγάλαμε έναν διαγωνισμό για τον τρόπο ανάπτυξης των υπολοίπων περιφερειακών αεροδρομίων. Δεν είναι το σκεπτικό αυτό που υπήρχε, αλλά δεν είναι το σκεπτικό που υπήρχε πολύ παλιότερα, να έχουμε απαξιωμένα αεροδρόμια, που ντρεπόμαστε για τους επισκέπτες που τα χρησιμοποιούν».
πηγή
- Πώς θα προχωρήσει η αξιοποίηση των αεροδρομίων
Το περίγραμμα της μεθόδου με την οποία θα προχωρήσει η αξιοποίηση των αεροδρομίων που παραμένουν υπό κρατικό έλεγχο έδωσε ο Υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, μιλώντας στο στο 7ο European Aviation Conference. Στην διαδικασία αυτή περιλαμβάνονται 24 αεροδρόμια, μεταξύ των οποίων κι αυτό των Ιωαννίνων, στο οποίο, τους επόμενους μήνες και μετά από πολυετή καθυστέρηση, ολοκληρώνονται τα έργα εκσυγχρονισμού και επέκτασης. Έτσι, ο «Βασιλιάς Πύρρος» καθίσταται ένα πραγματικά ευρωπαϊκό αεροδρόμιο, που μπορεί να συμβάλλει σημαντικά στην τουριστική και οικονομική ανάπτυξη της περιοχής.
Ο Υπουργός στην ομιλία του τόνισε ότι για πολλούς λόγους -εθνικούς και άλλους- τα περιφερειακά αεροδρόμια, που μένουν υπό κρατικό έλεγχο, πρέπει να αναπτυχθούν, να εκσυγχρονιστούν και να έχουν την δυνατότητα παροχής καλύτερων υπηρεσιών ώστε να μην κλείσουν.
Στο πλαίσιο αυτό το σύνολο των αεροδρομίων αντιμετωπίζεται ως μία ενότητα και όχι αποσπασματικά.
«Δεν υπάρχει κανένας δογματισμός υπέρ των ιδιωτικοποιήσεων ή κατά των ιδιωτικοποιήσεων, αρκεί το μοντέλο να είναι το βέλτιστο για τη χώρα, για τους πολίτες, για τις εταιρείες, για όλους τους συντελεστές, αλλά και για το δημόσιο. Επομένως, δεν μπορεί σε αυτά τα αεροδρόμια και σε κάθε αεροδρόμιο, πιστεύω, το κράτος να κάνει καλά τη δουλειά του διαχειριστή των καταστημάτων, του εμπορικού τμήματος ενός αεροδρομίου, των χώρων στάθμευσης, της προσέλκυσης αν θέλετε αεροπορικών και τουριστικών εταιρειών. Αλλά μπορεί να κάνει πάρα πολύ καλά τη δουλειά του, όπως έχει αποδειχθεί, στο υπόλοιπο κομμάτι», τόνισε ο Υπουργός.
Ποιο είναι λοιπόν το ζητούμενο;
Όπως ανέφερε ο κ. Σπίρτζης «θα πάμε σε μία άλλη λογική αξιοποίησης των περιφερειακών αεροδρομίων και θα είναι σε μία ενότητα για να μπορέσουμε να είναι βιώσιμα αυτά τα αεροδρόμια, που πολλά από αυτά θα είναι ελλειμματικά κι άλλα κερδοφόρα, για να υπάρχει ένα πολύ χαμηλό κόστος στο δημόσιο και στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας. Το λέω για να μην έχουνε, διάφοροι ευφάνταστο, πηχυαίους τίτλους γιατί δώσαμε, να εκπονηθεί μία μελέτη, βγάλαμε έναν διαγωνισμό για τον τρόπο ανάπτυξης των υπολοίπων περιφερειακών αεροδρομίων. Δεν είναι το σκεπτικό αυτό που υπήρχε, αλλά δεν είναι το σκεπτικό που υπήρχε πολύ παλιότερα, να έχουμε απαξιωμένα αεροδρόμια, που ντρεπόμαστε για τους επισκέπτες που τα χρησιμοποιούν».
πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.