Η πρώτη επαναδιαπραγμάτευση των συμβάσεων, την άνοιξη του 2015, για το κόστος κατασκευής των οδικών αξόνων, ήταν απόλυτα επιτυχής, με 764 εκατ. ευρώ όφελος για το ελληνικό Δημόσιο
Θέμα επαναδιαπραγμάτευσης της σύμβασης της Ιόνιας Οδού και της Γέφυρας Ρίου - Αντιρρίου, για τη μείωση του κόστους των διοδίων, άνοιξε χθες ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, σε συνέντευξη που έδωσε στον Ρ/Σ «Στο Κόκκινο» και τον δημοσιογράφο Στ. Σχινά.
Συγκεκριμένα, ο κ. Σπίρτζης αναφερόμενος στα εγκαίνια της Ιόνιας Οδού από τον Πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα που θα γίνουν την ερχόμενη Τρίτη, εξέφρασε την ελπίδα ότι το υπουργείο θα καταφέρει να ολοκληρώσει τις αλλαγές των συμβάσεων για την μείωση των διοδίων στον αυτοκινητόδρομο. Απαντώντας σε σχετική ερώτηση, ο κ. Σπίρτζης τόνισε ότι το θέμα αφορά και το κόστος διέλευσης της Γέφυρας, όπου και εκεί θα γίνει διαβούλευση για την μείωση των διοδίων, ιδιαίτερα για τους κατοίκους της περιοχής που χρειάζονται καθημερινή μετακίνηση.
Έπειτα, αναφερόμενος στα νέα οδικά δίκτυα, ο κ. Σπίρτζης είπε ότι «με την Ιονία Οδό τελειώσαμε, επόμενη την Τρίτη 5 Σεπτεμβρίου γίνονται τα επίσημα εγκαίνια από τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα ... ήδη τον Αύγουστο οι συμπολίτες μας χρησιμοποίησαν αυτό το δρόμο, που έχει πολύ καλά ποιοτικά χαρακτηριστικά, ασφάλεια και ελπίζουμε με μειωμένα διόδια μόλις καταφέρουμε τις αλλαγές των συμβάσεων ... και με τη Γέφυρα θα γίνουν επίσης συζητήσεις».
«Οι οδικές υποδομές έχουν ακόμη αρκετή δουλειά για να συμπληρωθούν ... υπήρχε πολύ κακός σχεδιασμός ... δεν γίνεται π.χ. να μην είναι συνδεδεμένα με την Ιονία Οδό τα μεγάλα αστικά κέντρα, όπως το Αγρίνιο, η Πρέβεζα, ο δρόμος για τη Λευκάδα ... δεν γίνεται και η Ιονία Οδός και η Εγνατία να μην έχει έναν ασφαλή δρόμο για τη σύνδεση με την Αλβανία, να μην υπάρχουν οι κάθετες συνδέσεις με τη Βουλγαρία, δεν γίνεται να μην έχουμε Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης», όπως σημείωσε.
πηγή
Θέμα επαναδιαπραγμάτευσης της σύμβασης της Ιόνιας Οδού και της Γέφυρας Ρίου - Αντιρρίου, για τη μείωση του κόστους των διοδίων, άνοιξε χθες ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, σε συνέντευξη που έδωσε στον Ρ/Σ «Στο Κόκκινο» και τον δημοσιογράφο Στ. Σχινά.
Συγκεκριμένα, ο κ. Σπίρτζης αναφερόμενος στα εγκαίνια της Ιόνιας Οδού από τον Πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα που θα γίνουν την ερχόμενη Τρίτη, εξέφρασε την ελπίδα ότι το υπουργείο θα καταφέρει να ολοκληρώσει τις αλλαγές των συμβάσεων για την μείωση των διοδίων στον αυτοκινητόδρομο. Απαντώντας σε σχετική ερώτηση, ο κ. Σπίρτζης τόνισε ότι το θέμα αφορά και το κόστος διέλευσης της Γέφυρας, όπου και εκεί θα γίνει διαβούλευση για την μείωση των διοδίων, ιδιαίτερα για τους κατοίκους της περιοχής που χρειάζονται καθημερινή μετακίνηση.
Έπειτα, αναφερόμενος στα νέα οδικά δίκτυα, ο κ. Σπίρτζης είπε ότι «με την Ιονία Οδό τελειώσαμε, επόμενη την Τρίτη 5 Σεπτεμβρίου γίνονται τα επίσημα εγκαίνια από τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα ... ήδη τον Αύγουστο οι συμπολίτες μας χρησιμοποίησαν αυτό το δρόμο, που έχει πολύ καλά ποιοτικά χαρακτηριστικά, ασφάλεια και ελπίζουμε με μειωμένα διόδια μόλις καταφέρουμε τις αλλαγές των συμβάσεων ... και με τη Γέφυρα θα γίνουν επίσης συζητήσεις».
«Οι οδικές υποδομές έχουν ακόμη αρκετή δουλειά για να συμπληρωθούν ... υπήρχε πολύ κακός σχεδιασμός ... δεν γίνεται π.χ. να μην είναι συνδεδεμένα με την Ιονία Οδό τα μεγάλα αστικά κέντρα, όπως το Αγρίνιο, η Πρέβεζα, ο δρόμος για τη Λευκάδα ... δεν γίνεται και η Ιονία Οδός και η Εγνατία να μην έχει έναν ασφαλή δρόμο για τη σύνδεση με την Αλβανία, να μην υπάρχουν οι κάθετες συνδέσεις με τη Βουλγαρία, δεν γίνεται να μην έχουμε Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης», όπως σημείωσε.
πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.