25 Φεβ 2016

“Έφοδος” της οικονομικής αστυνομίας σε ΟΣΕ, ΜΕΤΡΟ, ΕΓΝΑΤΙΑ, ΕΛΤΑ, με εντολή Σπίρτζη

- Στο μικροσκόπιο οι δαπάνες διαφημιστικού και επικοινωνιακού περιεχομένου
- Καμιά ανοχή στα οργανωμένα συμφέροντα που λυμαίνονται τον χώρο
 
   O υπουργός Μεταφορών Υποδομών και Δικτύων Χρήστος Σπίρτζης ζήτησε αργά το βράδυ της Τετάρτης, μετά την ψήφιση του ν/σ της Διοικητικής Μεταρρύθμισης στη Βουλή, από τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη, Νίκο Τόσκα, την "έφοδο" της οικονομικής αστυνομίας σε όλους τους εποπτευόμενους οργανισμούς του υπουργείου του, για να ελεγχθούν σε βάθος δεκαετίας όλες οι διαφημιστικές δαπάνες.
   Συγκεκριμένα, να δοθεί διαταγή στην οικονομική αστυνομία προκειμένου να διερευνηθούν οι δαπάνες διαφημιστικού και επικοινωνιακού περιεχομένου των τελευταίων ετών, σε όλους τους εποπτευόμενους φορείς του ΥΠΟΜΕΔΙ, ζητεί ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρήστος Σπίρτζης με επιστολή του, προς τον αν. υπουργό Προστασίας του Πολίτη Νίκο Τόσκα.
   Όπως μεταδίδει το ΑΜΠΕ, ο υπουργός, στη διάρκεια συνέντευξής του στο τηλεοπτικό κανάλι SBC, προανήγγειλε επίσης την έναρξη διαλόγου για το ραδιοφωνικό τοπίο, καθώς, όπως είπε, αύριο Παρασκευή, ο ίδιος μαζί με τον υπουργό Επικρατείας Νίκο Παππά, έχουν καλέσει την Ένωση Ιδιωτικών Ραδιοφώνων Αττικής για το θέμα.
   Ειδικότερα, ο Χρ. Σπίρτζης αναφερόμενος στο κύκλωμα των εκβιαστών που αποκαλύφθηκε, σημείωσε ότι είναι απίστευτο να χρησιμοποιούνται ΜΜΕ με τέτοιο τρόπο. Αν αληθεύουν αυτά που ακούμε, συνέχισε, μιλάμε για οργανωμένη κατάσταση από συμφέροντα που λυμαίνονται τον χώρο των ΜΜΕ και των καναλιών, τονίζοντας ότι δεν θα υπάρξει καμία ανοχή σε τέτοιου είδους φαινόμενα ή και σε μικρότερης έντασης.
   Σύμφωνα με το ΑΜΠΕ, ο Χρ. Σπίρτζης απαντώντας στην ερώτηση για το αν θα είχαν θετικότερη στάση απέναντί του συγκεκριμένα sites ή εφημερίδες, αν είχε ανταποκριθεί στις πιέσεις τους να λαμβάνουν διαφήμιση, είπε ότι για μεγάλο χρονικό διάστημα που δεν είχαν αλλάξει οι διοικήσεις στον ΟΑΣΑ, συνέβαινε το αντίθετο. Ανέφερε δε ότι οι δύο από τους τρεις διοικητές των οργανισμών που αντικαταστάθηκαν, πήραν πολιτικές καρέκλες στη ΝΔ.
   Ο υπουργός σημείωσε ότι η κυβέρνηση με την οικονομική αστυνομία, εκτός του ελέγχου αν υπήρξε δίκαιη κατανομή της διαφημιστικής δαπάνης, επιχειρεί να ελέγξει και το άλλο κομμάτι της αγοράς της διαφήμισης, από αυτούς που κάνουν μετρήσεις. "Πώς γίνεται κανάλια που είναι οι εργαζόμενοι σε απεργία να ανεβαίνει η τηλεθέαση τους την ώρα που δεν λειτουργούν. Πώς γίνεται άλλα, ξαφνικά από τη μία μέρα στην άλλη, να χάνουν το 50% της ακροαματικότητας ή της τηλεθέασης τους και τελείως τυχαία εκείνο το χρονικό διάστημα να είναι το διάστημα που μοιράζεται η διαφημιστική πίτα. Αυτά είναι θέματα που πρέπει να ανοίξουν" τόνισε.
   Ο Χρ. Σπίρτζης είπε ότι σε λίγες μέρες ξεκινά ο διαγωνισμός για τις τηλεοπτικές άδειες, ενώ σε ερώτηση για πιθανές απολύσεις εργαζομένων στους τηλεοπτικούς σταθμούς, απάντησε ότι η "ταμπακιέρα" είναι αλλού, γιατί και στο παρελθόν, στο υπουργείο Μεταφορών έχουν ζήσει πιέσεις από εργολάβους οι οποίοι, διεκδικώντας δισεκατομμύρια, προχωρούσαν σε απολύσεις εργαζομένων στα έργα για να πιέσουν την κυβέρνηση. Εκτίμησε δε ότι με το νέο ραδιοτηλεοπτικό τοπίο, θα ανέβει ο αριθμός των απασχολούμενων γιατί έχουν προβλεφθεί άλλου είδους προδιαγραφές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.