2 Δεκ 2014

Η ανιδιοτελής επιμονή του "δικού μας" Γιάννη Μπανιά...

- Όσα μας έφεραν μέχρι εδώ...
- Ομιλητές: Μπάμπης Γεωργούλας, Νίκος Φίλης, Θανάσης Καλαφάτης, Κώστας Γαβρόγλου, Τασία Χριστοδουλοπούλου, Νίκος Χουντής, Λουτσιάνα Καστελίνα και ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξης Τσίπρας....

   Ο "δικός μας" (από τους Μελισσουργούς) Γιάννης Μπανιάς, ο άοκνος, ο συνεπής, ο μεθοδικός αγωνιστής αφοσιώθηκε με όλες του τις δυνάμεις, σε όλη του την πολιτική διαδρομή, στην υπηρεσία των ιδανικών και των αξιών της αριστεράς.
   Στον αγώνα των απλών ανθρώπων για ελευθερία, δικαιοσύνη και αξιοπρέπεια. Από την ΕΔΑ και το ΚΚΕ Εσωτερικού, έως την ΑΚΟΑ και τον ΣΥΡΙΖΑ...
   Όταν πέθανε, τον Μάρτη του 2012, είχε γράψει ο Γιάννης Αλμπάνης: "Ο Γιάννης μπήκε στην Αριστερά με περιουσία, και τελειώνει το βίο του φτωχός. Αυτή η περιουσία δεν φαγώθηκε για να κάνει πολιτική καριέρα, αλλά αφιερώθηκε στις ανάγκες της Αριστεράς. Σε εποχές που η ενασχόληση με τα κοινά ταυτίζεται με τον καριερισμό και τον παράνομο πλουτισμό, η αριστερή ανιδιοτέλεια ανθρώπων, όπως ο Γιάννης πρέπει να εξαίρεται."
   Αυτή η ανιδιοτελής επιμονή του ήταν ένα από αυτά που μας έφεραν ως εδώ, παραμονές της κυβέρνησης της αριστεράς.
   Η συμβολή του Γιάννη Μπανιά στο ενωτικό εγχείρημα της σύγχρονης ανανεωτικής και ριζοσπαστικής αριστεράς, τον ΣΥΡΙΖΑ, υπήρξε καθοριστική για την ύπαρξη και την ενδυνάμωσή του.
   Την ερχόμενη Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου στις 6,  στο Αμφιθέατρο του 98,4 στο Γκάζι (Στάση μετρό: Κεραμεικός), οι εφημερίδες ΑΥΓΗ και ΕΠΟΧΗ μας προσκαλούν στην εκδήλωση με θέμα: «Όσα μας έφεραν μέχρι εδώ: Η ανιδιοτελής επιμονή του Γιάννη Μπανιά».
   Ομιλητές: Μπάμπης Γεωργούλας, Νίκος Φίλης, Θανάσης Καλαφάτης, Κώστας Γαβρόγλου, Τασία Χριστοδουλοπούλου, Νίκος Χουντής, Λουτσιάνα Καστελίνα και ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξης Τσίπρας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.