4 Μαΐ 2014

Ο εκατομμυριοστός επισκέπτης μπήκε στον ΤΗΛΕΒΟΑ της Άρτας

Συνεχίζουμε παιδιά...

   Σύμφωνα με τα στατιστικά του blogger, κάποια στιγμή χθες, ο εκατομμυριοστός επισκέπτης μπήκε στον ΤΗΛΕΒΟΑ της Άρτας.
   Κανονικά θα έπρεπε να πέσουν σερπαντίνες και κομφετί από το ταβάνι, χορεύτριες έπρεπε να πετάγονται από τούρτες και εγώ θα έπρεπε να προσφέρω στον τυχερό επισκέπτη πληρωμένες διακοπές στην Μπόρα-Μπόρα!!!


   Επειδή όμως δεν έχω τα χρήματα ούτε για να πάω διακοπές στην Άνω-Κάτω Κωλοπετινίτσα, αρκεστείτε στις πιο θερμές, μέσα από την καρδιά μου, ευχαριστίες, για την παρέα που μου κρατήσατε όλο αυτόν τον καιρό.
   Η πρώτη ανάρτηση έγινε στις 27/9/11 και είχε τον σημαδιακό τίτλο "Ο Τηλεβόας θα συνεχίσει". Δημιουργήθηκε περισσότερο για να μου δώσει την ευκαιρία να βγάζω τα 'σώψυχά μου, σαν ένα είδος προσωπικού χαλαρωτικού, δηλαδή και, δεν σας κρύβω ότι, επιτελεί άριστα τον σκοπό του...
   Σε όλο αυτό το διάστημα των 2,5 χρόνων και των 5503 αναρτήσεων, ο ΤΗΛΕΒΟΑΣ έχει αποκτήσει πολλά παρατσούκλια από τοπικές πένες: Χωνί, Τηλεγουστερίτσα, Τηλεντουντούκα, Τηλεγενίτσαρο και πολλά άλλα, που με διασκεδάζουν απίστευτα.
   Έχει όμως αποκτήσει και πάρα πολλούς φίλους και αυτοί είναι οι μόνοι που με ενδιαφέρουν, οι μόνοι που πραγματικά σημαίνουν κάτι.
   Αυτούς θέλω να ευχαριστήσω και μ' αυτούς έχω το καθημερινό μου ραντεβού στις οθόνες των υπολογιστών.
   Συνεχίζουμε παιδιά...
Γρηγόρης Τατσιόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.