- Θα πληρώνουμε χρυσάφι το κάθε χιλιόμετρο
- Κάθε 23 χιλιόμετρα και σταθμός!!!
75 σταθμούς διοδίων θα έχουν συνολικά οι ελληνικοί δρόμοι όταν ολοκληρωθούν (σημ. Τηλεβόα: ν' αρχίσουν πρώτα...) και οι Έλληνες θα πληρώνουν χρυσάφι το κάθε χιλιόμετρο που θα κάνουν.
Είναι χαρακτηριστικό ότι μέσα στα επόμενα χρόνια θα δημιουργηθούν άλλοι 43 νέοι σταθμοί διοδίων στους οδικούς άξονες της χώρας γεγονός που θα σημάνει ραγδαία αύξηση του κόστους για τους πολίτες που θα τους χρησιμοποιούν.
Σύμφωνα με την εφημερίδα “Το Ποντίκι” το αντίτιμο αναμένεται να τριπλασιαστεί, καθώς αρκεί να αναλογιστεί κανείς ότι εάν διαιρεθούν τα χιλιόμετρα των αυτοκινητοδρόμων με τον αριθμό των διοδίων προκύπτει ένας σταθμός ανά μόλις 23 χιλιόμετρα! Μάλιστα οι οδικοί άξονες αναμένεται να παραδοθούν προς εκμετάλλευση σε ιδιώτες με αποτέλεσμα και και η τιμή των διοδίων σε πολλές περιπτώσεις να αυξηθεί.
Είναι χαρακτηριστικά ότι μόνο στην Εγνατία Οδό θα δημιουργηθούν 21 νέοι σταθμοί και έτσι θα φτάσουν συνολικά τους 26, άλλοι έξι σταθμοί θα γίνουν στην Ολυμπία Οδό (Κόρινθος-Πάτρα), ενώ 8 σταθμοί διοδίων θα στηθούν στην Ιόνια οδό, όταν μετά από ...ποιος ξέρει πόσα... χρόνια ολοκληρωθεί.
Ως και στη λεγόμενη κεντρική οδό, τον άξονα από Τρίκαλα ως Δομοκό δηλαδή που δεν θα έχει σύνδεση με άλλο οδικό άξονα θα στηθούν συνολικά επτά σταθμοί διοδίων.
πηγή
- Κάθε 23 χιλιόμετρα και σταθμός!!!
75 σταθμούς διοδίων θα έχουν συνολικά οι ελληνικοί δρόμοι όταν ολοκληρωθούν (σημ. Τηλεβόα: ν' αρχίσουν πρώτα...) και οι Έλληνες θα πληρώνουν χρυσάφι το κάθε χιλιόμετρο που θα κάνουν.
Είναι χαρακτηριστικό ότι μέσα στα επόμενα χρόνια θα δημιουργηθούν άλλοι 43 νέοι σταθμοί διοδίων στους οδικούς άξονες της χώρας γεγονός που θα σημάνει ραγδαία αύξηση του κόστους για τους πολίτες που θα τους χρησιμοποιούν.
Σύμφωνα με την εφημερίδα “Το Ποντίκι” το αντίτιμο αναμένεται να τριπλασιαστεί, καθώς αρκεί να αναλογιστεί κανείς ότι εάν διαιρεθούν τα χιλιόμετρα των αυτοκινητοδρόμων με τον αριθμό των διοδίων προκύπτει ένας σταθμός ανά μόλις 23 χιλιόμετρα! Μάλιστα οι οδικοί άξονες αναμένεται να παραδοθούν προς εκμετάλλευση σε ιδιώτες με αποτέλεσμα και και η τιμή των διοδίων σε πολλές περιπτώσεις να αυξηθεί.
Είναι χαρακτηριστικά ότι μόνο στην Εγνατία Οδό θα δημιουργηθούν 21 νέοι σταθμοί και έτσι θα φτάσουν συνολικά τους 26, άλλοι έξι σταθμοί θα γίνουν στην Ολυμπία Οδό (Κόρινθος-Πάτρα), ενώ 8 σταθμοί διοδίων θα στηθούν στην Ιόνια οδό, όταν μετά από ...ποιος ξέρει πόσα... χρόνια ολοκληρωθεί.
Ως και στη λεγόμενη κεντρική οδό, τον άξονα από Τρίκαλα ως Δομοκό δηλαδή που δεν θα έχει σύνδεση με άλλο οδικό άξονα θα στηθούν συνολικά επτά σταθμοί διοδίων.
πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.