9 Απρ 2012

Σκληρή γλώσσα από τους συνταξιούχους της Άρτας

- Η Τρόικα είναι τα αφεντικά τους
- Να μας δώσουν "Νεο-κώνειον", να μην τους είμαστε βάρος

ΕΝΩΣΗ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ
                     ΝΟΜΟΥ ΑΡΤΑΣ

    Πριοβόλου 7
    47100 Άρτα
Τηλ/FAX: 2681023826
                                                                                                     
Προς: 1. Υπουργό Υγείας & Κοινωνικής Αλληλεγγύης, κ. Ανδρέα Λοβέρδο
           2. Πρόεδρο Ε.Ο.Π.Υ.Υ. κ. Γεράσιμο Βουδούρη

«Ο Ε.Ο.Π.Υ.Υ. ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ»
Υπάρχουν ευήκοα ώτα;

   Οι κυβερνητικοί μας «φωστήρες», αφού τακτοποίησαν τα μεγάλα οικονομικά προβλήματα της χώρας, κάνοντάς τα όλα «ρόιδο», είπαν να βάλουν σειρά και προκοπή στη δημόσια υγεία. Ρώτησαν και τα αφεντικά τους (Τρόικα) τι να κάνουν κι εκείνοι απάντησαν εντέλλοντας:  «Προσπαθήστε να περικόψετε και να εξοικονομήσετε 3-4 δισ. ευρώ».
   Οπότε, οι εδώ υποτελείς τους, ως «μαθητευόμενοι μάγοι», άρχισαν  να κόβουν και να ράβουν, κατά το δοκούν, τα ήδη υπάρχοντα τεμάχια της υγείας. Τα κομμάτια που υπήρχαν (ασφαλιστικά Ταμεία: Ο.Π.Α.Δ.-Ι.Κ.Α.-Ο.Γ.Α. κλπ) τα συνέρραψαν και κατασκεύασαν ένα υδροκέφαλο τερατούργημα –Ε.Ο.Π.Υ.Υ. (Εθνικός Οργανισμός Παροχής Υπηρεσιών Υγείας) το είπαν- για τις ανάγκες  της υγειονομικής περίθαλψης 9 εκατομμυρίων πολιτών (εργαζομένων του Δημοσίου, του Ιδιωτικού τομέα, Αγροτών, Συντ/χων κλπ).
   Εθνικός Οργανισμός Παροχής Υπηρεσιών Υγείας: Βαρύγδουπος τίτλος! Είναι και εθνικός οργανισμός, έχει και σκοπό την παροχή υπηρεσιών υγείας. Είναι όμως;...
   Απ’ ότι έδειξαν τα πρώτα δείγματα 3 μηνών μέχρι τώρα (από 1-1-12), δεν φαίνεται κάτι τέτοιο. Διότι ο Οργανισμός επειδή σχεδιάστηκε πρόχειρα, είναι θνησιγενής, γεννήθηκε με πολλές «αρρώστιες» και χωρίς καμία προοπτική επιβίωσης:
   1) Φέρει το στίγμα δραστικού περιορισμού δαπανών.
   2) Χαρακτηρίζεται από περικοπές παροχών.
   3) Είναι ογκώδης και δεν έχει επαρκή στελέχωση από ικανό αριθμό ιατρών κατά ειδικότητα. Και τούτο, επειδή δεν δίνει οικονομικά κίνητρα στους ιατρούς να συμβληθούν. Οι προσφερόμενες αποζημιώσεις είναι εξευτελιστικές.
   4) Βάζει πλαφόν στον αριθμό ιατρικών επισκέψεων
   5) Καταργεί την ελεύθερη επιλογή γιατρού.
   Όλα αυτά δημιουργούν τεράστια προβλήματα στους ασθενείς. Δεν μπορούν να βρουν τον ειδικό γιατρό της περίπτωσής τους. Αλλά κι αν τον βρουν, πρέπει να περιμένουν επί ημέρες και εβδομάδες στην λίστα αναμονής, για να πραγματοποιηθεί η εξέτασή τους από τον ειδικό θεράποντα ιατρό.
   Είχαμε παλαιά τις ουρές στο Ι.Κ.Α. που όλοι τις καυτηριάζαμε. Τώρα έχουμε «ΙΚΑοποιηθεί» 2 φορές. Αυτό λέγεται υποβάθμιση της υγειονομικής μας περίθαλψης. Εξ άλλου, με την κατάργηση της ελεύθερης επιλογής, ο ασθενής έχασε την επαφή με τον ιατρό, που επί πολλά χρόνια τον παρακολουθούσε και υπήρχε η απαραίτητη εμπιστοσύνη.
   6) Οικονομικό κόστος: Λόγω των ανωτέρω στρεβλώσεων, ο ασθενής εξαναγκάζεται να προσφεύγει στον ιδιώτη γιατρό. Μαθαίνει την αμοιβή της επίσκεψης και κοιτάζει το βαλάντιο. Ενώ είναι συνεπέστατος στην καταβολή των εισφορών για ιατροφαρμακευτική περίθαλψη στον ασφαλιστικό του φορέα, βρίσκεται στο δίλλημα τι να προτιμήσει; Διατροφικά έξοδα ή γιατρό και φάρμακα; Και πολλές φορές προτιμάει το πρώτο.
   Οπότε, ο υδροκέφαλος Ε.Ο.Π.Υ.Υ. ενέχεται, διότι ανοίγει τον δρόμο στην εμπορευματοποίηση της υγείας. Οι λεφτάδες θα επιβιώσουν, ενώ οι φουκαράδες μισθοσυντήρητοι, αγρότες, εργάτες κλπ θα βρεθούν στον κυκλώνα της ανέχειας και της αρρώστιας.
   7) Περικοπές (ποσοστιαίες ή εξ ολοκλήρου) παρακλινικών εξετάσεων (ουρολογικές, αίματος, ακτινολογικές κλπ). Οπότε, πάλι ο ασθενής συντ/χος ή άλλος εργαζόμενος κι ασφαλισμένος (κατ’ ευφημισμόν) πληρώνει από τον ήδη κουτσουρεμένο (από τα πολλά «χαράτσια»), μισθό του, ως φόρο στον βωμό του Εθνικού Οργανισμού Υγείας!
   8) Φάρμακα: Αύξηση της τιμής των φαρμάκων. Αφαίρεση πολλών ειδών φαρμάκων (κατ’ αποκλειστικότητα ακριβών) από την λίστα, που είναι υποχρεωμένος ο θεράπων ιατρός να τηρεί με ευλάβεια. Κι όποιος έχει ενστάσεις με το μέτρο κι εάν του προτείνει ο γιατρός κάποιο φάρμακο εκτός λίστας, βρίσκεται στην ανάγκη να τα πληρώσει. Κατά τα άλλα, να μην λέμε ότι η υγεία έγινε εμπόρευμα.
   9) Γενόσημα: Ξαφνικά τώρα στα γεράματα, εμείς οι συντ/χοι, που είμαστε με το ένα πόδι  στο βασίλειο του Απόλλωνα και με το άλλο στον Πλούτωνα, μάθαμε ότι υπάρχουν και φάρμακα «γενόσημα». Αυτοί οι σχεδιαστές «μάγοι» του Ε.Ο.Π.Υ.Υ. και οι πάτρωνές τους έχουν να μας μάθουν πολλά ακόμη. Μας λένε ότι αυτά τα φάρμακα είναι το ίδιο αποτελεσματικά με τα γνήσια, αλλά έχουν ένα χάρισμα: Είναι φθηνά. Και πρέπει ο γιατρός αυτά να συνταγογραφεί -τα «ιμιτασιόν»- κι όχι τ’ άλλα, τα γνήσια και ακριβά.
   Ένα πράγμα όμως δεν σκέφτηκαν: Να παρασκευάσουν με αρχαιοελληνική πατέντα ένα γενόσημο φάρμακο και να το παρέχουν εντελώς δωρεάν με το όνομα «ΝΕΟ-ΚΩΝΕΙΟΝ»! Αναφέρουμε εμβόλιμα, ότι στην αρχαία Κέα (το νησί), το έδιναν στους υπερήλικες, για να μην τους έχουν βάρος. Έτσι κι εμείς, οι σημερινοί ταλαίπωροι, να το παίρνουμε (αφού θα είναι δωρεάν), για να βάζουμε και το άλλο πόδι στο βασίλειο του Πλούτωνα. Εδώ που φθάσαμε, είμαστε «άχθος αρούρης» (βάρος της γης), όπως είπε ο Αχιλλέας, μετά το θάνατο του φίλου του, Πάτροκλου.

Κλείνοντας, ευχόμαστε υγεία στους «μάγους» και δόξα στον Ε.Ο.Π.Υ.Υ.!
  
Για το Δ.Σ.

Ο Πρόεδρος
Ναπολέων Μακρής
(Συντ/χος Δάσκαλος)



1 σχόλιο:

  1. ΕΥΓΕ ΔΑΣΚΑΛΕ ΜΟΥ ,ΑΛΛΑ ΠΑΡΕΛΕΙΨΕΣ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΘΕΙΣ ΕΠΙ ΤΟ ΛΑΙΚΟΤΕΡΟΝ ΣΤΑ ΟΥΣΙΩΔΗ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΧΟΥΝ ΚΟΙΝΗ ΣΥΝΙΣΤΑΜΕΝΗ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΑΧΙΟΥΧΟΥΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΣΥΝΤΑΞΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΟ ΜΙΣΟ ΠΛΗΘΥΣΜΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ !!! ΗΤΟΙ ,ΑΝΕΡΓΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΥΦΕΣ ΓΑΜΠΡΟΥΣ ΚΙ ΕΓΓΟΝΙΑ ,ΒΑΠΤΙΣΤΗΡΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ,ΚΙ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΤΗ ΒΑΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ ΠΟΥ ΠΑΣΧΟΥΝ ΑΠΟ ΕΥΡΩΠΕΝΙΑ ΚΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΘΟΛΗ ΘΕΩΡΙΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΚΑΙ ΝΗΣΤΕΙΑ.ΑΝ ΥΠΗΡΧΕ ΗΘΟΣ ΚΑΙ ΣΩΣΤΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΦΤΑΝΑΜΕ ΩΣ ΕΔΩ ,ΑΚΥΡΩΝΟΝΤΑΣ Η ΜΙΑ ΓΕΝΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΚΙ ΑΝΑΙΡΩΝΤΑΣ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ.ΠΡΟΣΔΟΚΩ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΝΕΚΡΩΝ -ΚΥΤΑΡΩΝ ΚΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.