- Ένα βιβλίο που αναλύει το σημερινό αδιέξοδο και προσπαθεί να βρει αισιόδοξη διέξοδο
- Συνδιοργάνωση του Ηπ. Ε. Πο. Τ. Ε. και του ΤΕΙ
- Συνδιοργάνωση του Ηπ. Ε. Πο. Τ. Ε. και του ΤΕΙ
«Από τον Κέυνς στη Θάτσερ: Χωρίς Επιστροφή
Καπιταλιστικές Κρίσεις, Κοινωνικές Ανάγκες, Σοσιαλισμός»
Άγγελος Καλαφάτης, πρόεδρος της Ηπ. Ε. Πο. Τ. Ε. Ακολούθως, ο Ε. Τσακαλώτος θα μιλήσει για το βιβλίο και θα ακολουθήσει συζήτηση.
Οι συγγραφείς επιχειρούν να δώσουν μια απάντηση από μια αριστερή σκοπιά στο ερώτημα αν υπάρχει σήμερα μια διέξοδος και μια ελπίδα για έναν κόσμο με ελπίδα και ανθρώπινο πρόσωπο.
Τα τελευταία χρόνια υπάρχει εντονότατη στην ελληνική (αλλά όχι μόνο) κοινωνία μια διάχυτη αίσθηση κατάρρευσης, η οποία ενισχύεται από την συνεχή οπισθοχώρηση από κατακτήσεις δεκαετιών. Δεν είναι σαφές αν υπάρχει διέξοδος για τα πλατιά λαϊκά στρώματα, αλλά και συνολικά για την κοινωνική δομή όπως τη γνωρίζουμε μέχρι σήμερα.
Το βιβλίο αναλύει την φάση στην οποία βρίσκεται σήμερα ο καπιταλισμός ως κυρίαρχο οικονομικό σύστημα και προσπαθεί να απαντήσει στο ερώτημα αν και με ποιο τρόπο είναι δυνατή μια προοδευτική διέξοδος. Οι συγγραφείς συνεισφέρουν στο διάλογο που βρίσκεται σε εξέλιξη, από την οπτική γωνία της προοδευτικής σκέψης.
Η ΗΠΕΠΟΤΕ σας καλεί να συμμετάσχετε ενεργά στη συζήτηση που θα διεξαχθεί στα πλαίσια της παρουσίασης, για μια δημιουργική και αισιόδοξη διέξοδο από την κρίση.
Ο Χρήστος Λάσκος έχει σπουδάσει Φυσική και Οικονομικά, ενώ είναι διδάκτορας κοινωνιολογίας. Εργάζεται στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
Ο Ευκλείδης Τσακαλώτος είναι Καθηγητής του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει σπουδάσει Οικονομικά και Πολιτικές Επιστήμες στο Oxford University και στο University of Sussex. Έχει συγγράψει διάφορα βιβλία σε θέματα Οικονομίας και Πολιτικής.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.