17 Νοε 2017

Έγινε χθες η δημοπράτηση της σύνδεσης της Ιόνιας Οδού με τα Τζουμέρκα

- Ικανοποίηση από την πολύ μεγάλη συμμετοχή μερικών από τις μεγαλύτερες εταιρείες του χώρου
- Στις 23 Νοεμβρίου ο μειοδότης
- Αθήνα-Τζουμέρκα σε 4 ώρες

   Με επιτυχία διεξήχθη εχθές 16 Νοεμβρίου η δημοπράτηση για το νέο μεγάλο οδικό έργο της Ηπείρου. Στην διαδικασία του διαγωνισμού για τον κάθετο άξονα της Ιόνιας Οδού προς τα Τζουμέρκα, σύμφωνα με πολύ ασφαλείς πληροφορίες του ypodomes.com, συμμετείχαν 16 σχήματα.
   Σύμφωνα με τη νέα ηλεκτρονική διαδικασία, ο μειοδότης θα ανακοινωθεί μία εβδομάδα μετά τη διεξαγωγή του διαγωνισμού, δηλαδή στις 23 Νοεμβρίου. Πάντως, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, στο διαγωνισμό συμμετείχαν οι μερικές από τις μεγαλύτερες εταιρείες του χώρου. Με τον κάθετο άξονα αυτό κάποιος θα μπορεί να φτάσει στα Τζουμέρκα σε περίπου 4 ώρες, με την συμβολή της Ιόνιας Οδού.
   Φορέας Υλοποίησης του έργου είναι η Περιφέρεια Ηπείρου η οποία δηλώνει πολύ ικανοποιημένη από την προσέλευση στον διαγωνισμό. Ο νέος οδικός άξονας αποτελεί σχεδόν καθολικά νέα χάραξη και όχι βελτίωση κάποιας προϋφιστάμενης οδού. Περιλαμβάνει δύο ισόπεδες συνδέσεις με την 7η και τη 2η επαρχιακή οδό. καθώς και άλλες τρεις που αποκαθιστούν την οδική σύνδεση με το υπάρχον οδικό δίκτυο.
   Το κόστος του έργου είναι 25 εκατ.ευρώ (ποσό με ΦΠΑ, ποσό χωρίς ΦΠΑ 20.161.290,32 ευρώ). Η διάρκεια του έργου είναι 36 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης. Αυτό σημαίνει ότι εφόσον οι εργασίες ξεκινήσουν στα μέσα του 2018, τότε θα ολοκληρωθούν το 2021.
   Το έργο χρηματοδοτείται από Πιστώσεις του επιχειρησιακού προγράμματος «Ήπειρος 2014-2020», αποτελεί υποέργο της πράξης: «Οδός σύνδεσης του Α/Κ Τερόβου της Ιονίας Οδού με την 2η επαρχιακή οδό Ιωαννίνων — Γέφυρα Πλάκας» και συγχρηματοδοτείται κατά 100 % από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (Ε.Τ.Π.Α.).
  ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
   Ο βασικός χαρακτήρας του έργου είναι η σύνδεση του υπό κατασκευή Αυτοκινητοδρόμου της Ιόνιας Οδού με την περιοχή των Τζουμέρκων, έτσι ώστε να είναι δυνατή η ταχεία και ασφαλής πρόσβαση στους οικισμούς της περιοχής από τον νέο αυτοκινητόδρομο. Ειδικότερα, το βασικό αντικείμενο του έργου προσδιορίζεται από τον κύριο οδικό άξονα σύνδεσης, του ΑΚ Τερόβου της Ιόνιας Οδού (επί της 7ης Επαρχιακής Οδού Ιωαννίνων — Πηγαδιών) με την 2η Επαρχιακή Οδό Ιωαννίνων — Γέφυρα Πλάκας.
   Σύμφωνα με την αριθμ. 80400/07-06-2016 (ΑΔΑ: ΩΒΔΚΟΡ1Γ) Απόφαση Έγκρισης Περιβαλλοντικών Όρων (ΑΕΠΟ) παράγραφος 7.2.16, θα πρέπει να γίνει μελέτη φύτευσης η οποία θα εγκριθεί από την αρμόδια δασική υπηρεσία σε όλες τις επιφάνειες που θίγονται από το σύνολο του έργου και που επιδέχονται βλάστηση καθώς και οι εργασίες φύτευσης που αρχίζουν αμέσως σε κάθε τμήμα του έργου στο οποίο έχουν περατωθεί οι χωματουργικές εργασίες και έχουν διαμορφωθεί οι τελικές επιφάνειες. Η μελέτη φύτευσης καθώς και οι εργασίες φύτευσης επιβαρύνουν τον ανάδοχο.
   Το έργο της οδικής σύνδεσης της Ιόνιας Οδού με τη 2η επαρχιακή οδό εντάχθηκε στο επιχειρησιακό πρόγραμμα «Ήπειρος» 2014-2020, με συνολικό προϋπολογισμό 30,1 εκατ. ευρώ περίπου. Φορέας υλοποίησης είναι η περιφέρεια Ηπείρου, η οποία έχει εκπονήσει όλες τις απαιτούμενες μελέτες και έχει διεκπεραιώσει τις σχετικές διαδικασίες.
   Στο πλαίσιο του έργου θα κατασκευαστεί οδικός άξονας μήκους 9,8 χλμ., γέφυρα μήκους 134 μ., πέντε ισόπεδοι κόμβοι, οδοφωτισμοί γέφυρας και κόμβων, και τεχνικά έργα απορροής ομβρίων. Θα γίνουν εργασίες οδοστρωσίας-ασφαλτικών και εργασίες σήμανσης-ασφάλισης.
   Με σκοπό την ομαλή απορροή των ομβρίων, τόσο από τις λεκάνες απορροής της ευρύτερης περιοχής, όσο και από το κατάστρωμα των οδικών τμημάτων, θα κατασκευαστούν 33 κιβωτοειδείς οχετοί διαφόρων διαστάσεων, 15 σωληνωτοί οχετοί Φ100 καθώς και τάφροι. Τέλος, στο έργο περιλαμβάνονται αρχαιολογικές έρευνες και εργασίες, η σύνδεση των pillar ηλεκτροφωτισμού και οι μετατοπίσεις των δικτύων ΔΕΔΔΗΕ και ΟΤΕ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.