7 Νοε 2019

Η Ν.Δ. και ο ακτιβισμός του χοιρινού

- Η Ν.Δ. είναι ανίκανη να διαχειριστεί το προσφυγικό. Τώρα αποδεικνύει ότι είναι ανίκανη να διαχειριστεί ακόμα και την ανικανότητά της
- Οι Κυρανάκηδες και τα χοιρινά


   Το ζήτημα ξεφεύγει πλέον από τη διαχείριση του προσφυγικού. Γίνεται μια υπόθεση παράνοιας και ψεκασμού, όπου διάφοροι -που τους ξέραμε και από τα συλλαλητήρια για το μακεδονικό- ξεσπαθώνουν τώρα κατά του Σόρος που θέλει την παγκοσμιοποίηση, του Ερντογάν που μας στέλνει καράβια με «λαθροέποικους - ισλαμοφασίστες» και κατά όλων αυτών που θέλουν να αλλοιώσουν τον ελληνοχριστιανικό μας πολιτισμό ή την αρχαιοελληνική μας καθαρότητα ή τον πολιτισμό και τις αξίες της Ευρώπης - κατά περίπτωση.
   Είναι η τοπική Ακροδεξιά, που, μετά από την άμπωτη του μακεδονικού, ανασυγκροτείται, με την κάλυψη των τοπικών δημάρχων, και απειλεί να πάρει τις καραμπίνες, για να μην φιλοξενηθούν 200 άνθρωποι σε μια πόλη 5.500 κατοίκων.
   Και τα πράγματα γίνονται πολύ χειρότερα όταν κορυφαία στελέχη χαϊδολογάνε αναίσχυντα τις τοπικές Κου Κλουξ Κλαν και υπερασπίζονται «τις διατροφικές τους συνήθειες» παριστάνοντας ότι δεν βλέπουν και δεν καταλαβαίνουν τι ακριβώς παίζεται - και κλείνοντας το ματάκι στους ελληνόψυχους ακτιβιστές του χοιρινού.
   Την ίδια στιγμή, η επίσημη Νέα Δημοκρατία κάνει επικλήσεις, όχι στον ανθρωπισμό και την αξιοπρέπεια ολόκληρης της κοινωνίας, αλλά στον πατριωτισμό των ακροδεξιών με τις περικεφαλαίες (στηρίξετε τους ακρίτες των νησιών μας...), πράγμα που φυσικά δεν πρόκειται να τελεσφορήσει.
   Ούτε μισή κουβέντα καταγγελίας γι' αυτά τα αίσχη, συνέχεια των αθλιοτήτων του 2016 με τις γουρουνοκεφαλές, ούτε μισή κουβέντα για τις μικρές ομάδες ακροδεξιών που χειραγωγούν και εκβιάζουν ολόκληρες τοπικές κοινωνίες.
   Η Ν.Δ. είναι ανίκανη να διαχειριστεί το προσφυγικό. Τώρα αποδεικνύει ότι είναι ανίκανη να διαχειριστεί ακόμα και την ανικανότητά της.
   Και αυτό είναι επικίνδυνο, γιατί μιλάμε για ανθρώπινες ζωές.

  Οι Κυρανάκηδες και τα χοιρινά

   Ο Κυρανάκης στη Βουλή κατάλαβε πολύ καλά τι έλεγε ο Γιαννούλης. Ο Γιαννούλης μιλούσε για τις προκλήσεις ακροδεξιών σε βάρος προσφύγων. Αλλά ο Κυρανάκης προτίμησε να μιλήσει για τις διατροφικές ελευθερίες.
   Έτσι έκανε τον χαζό και έστειλε και ένα μήνυμα στους αυτουργούς των ακροδεξιών προκλήσεων, ότι βρίσκεται στο πλευρό τους. Τα κανάλια επίσης κατάλαβαν τι έλεγε ο Γιαννούλης, όπως κατάλαβαν ότι ο Κυρανάκης έκανε τον χαζό. Συντονίστηκαν αμέσως και επιτέθηκαν στον Γιαννούλη, κάνοντας και αυτά τον χαζό. Η γραμμή ήταν «ο ΣΥΡΙΖΑ θέλει να μας απαγορεύσει το χοιρινό σουβλάκι».
   Ας μην μας παραξενεύουν αυτά. Το να κάνεις τον χαζό, είναι η ασφαλέστερη μέθοδος για να χαϊδολογήσεις τον φασισμό. Έτσι φτιάχτηκε η Χρυσή Αυγή από τα κανάλια. Στον Άγιο Παντελεήμονα δεν έβλεπαν φασίστες, έβλεπαν αγανακτισμένους κατοίκους. Τον Παύλο Φύσσα τον σκότωσαν «για το ποδόσφαιρο». Στους μακεδονομάχους δεν είδαν φασίστες, είδαν μόνο τίμιους πατριώτες. Ούτε στην προσπάθεια να καταληφθούν σχολεία είδαν φασίστες. Τώρα βλέπουν μόνο ανθρώπους που θέλουν να φάνε σουβλάκια, βρε αδερφέ.
   Ο φασισμός τρέφεται όταν τον σβήνεις από το κάδρο και στοχοποιείς τα θύματά του. Δεν φταίνε οι φασίστες, φταίει η εγκληματικότητα. Δεν φταίνε οι φασίστες, φταίει που πουλήθηκε η Μακεδονία μας για τις συντάξεις. Δεν φταίνε οι φασίστες, φταίνε οι λαθροέποικοι που θέλουν να αλλοιώσουν τον πολιτισμό μας. Στοχοποιώντας αυτούς που στοχοποιεί ο φασισμός, νομιμοποιείς τα κίνητρά του. Και έτσι τον ξεπλένεις και τον βοηθάς να απλωθεί στην κοινωνία. Για να τον εκμεταλλευτείς, μετά, πολιτικά. Όπως κάνουν οι διάφοροι Κυρανάκηδες.
   Καμία ανοχή στον φασισμό. Καμία ανοχή στους συνενόχους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.