4 Δεκ 2018

ΚΕΕΛΠΝΟ: Το μεγάλο φαγοπότι

Μακάρι να αποδειχτεί ότι τα λεφτά εξαφανίστηκαν μόνα τους και ότι τα παραστατικά κρύφτηκαν με δική τους πρωτοβουλία πίσω από τις γυψοσανίδες


   Το πόρισμα για το ΚΕΕΛΠΝΟ, που σήμερα συζητείται στη Βουλή, αναδεικνύει την έκταση της διαφθοράς που είχε στηθεί γύρω από τον συγκεκριμένο οργανισμό. Στην ουσία, επί πολλά χρόνια το ΚΕΕΛΠΝΟ λειτούργησε ως μηχανισμός μεταβίβασης δημόσιου χρήματος σε ημέτερους.
   Ας σημειωθεί ότι το ΚΕΕΛΠΝΟ ήταν ιδιαίτερα κατάλληλο γι' αυτές τις δουλειές. Ένας οργανισμός επιφορτισμένος με τη θωράκιση της δημόσιας Υγείας είναι δύσκολο να κατηγορηθεί επειδή διοργανώνει συνέδρια ή επειδή κάνει καμπάνιες ενημέρωσης. Μέχρι να ψάξει κανείς τα στοιχεία φυσικά.
   Η διαφθορά -και το ΚΕΕΛΠΝΟ ήταν μία από τις πάμπολλες περιπτώσεις- δεν ήταν άγνωστη στην κοινή γνώμη τις τελευταίες δεκαετίες. Όσο όμως δεν ακουμπούσε συγκεκριμένα πρόσωπα, παρέμενε απλώς ένα γενικόλογο αφήγημα. Το αποτέλεσμα ήταν ο εθισμός των πολιτών σε αυτό το φαινόμενο, η απάθεια του στιλ “έλα μωρέ, όλοι τα παίρνουν.”
   Όταν όμως οι έρευνες φτάνουν σε συγκεκριμένα πρόσωπα, η συζήτηση αλλάζει. Αρχίζουν οι κραυγές για στοχοποιήσεις και δολοφονίες χαρακτήρων.
   Λείπουν βεβαίως κάτι εκατοντάδες εκατομμύρια, αυτό δεν το αρνείται κανείς, αλλά η προσπάθεια να διερευνηθεί ποιος φταίει θεωρείται ποινικοποίηση της πολιτικής ζωής. Για το παλιό πολιτικό κατεστημένο -που την πάτησε γιατί θεώρησε ότι θα είναι αιώνιο, όπως και ο νόμος περί ευθύνης υπουργών-, η φυσική θέση όλων αυτών των υποθέσεων είναι στο αρχείο.
   Μακάρι να αποδειχτεί ότι τα λεφτά εξαφανίστηκαν μόνα τους και ότι τα παραστατικά κρύφτηκαν με δική τους πρωτοβουλία πίσω από τις γυψοσανίδες.
   Αλλά η ουσία είναι η εξής: όσο δεν καταλογίζονται ευθύνες και δεν υπάρχουν συνέπειες, σοβαρή συζήτηση για την εξάλειψη της διαφθοράς δεν μπορεί να γίνει.
το Κύριο Άρθρο στην ΑΥΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.