- Παρακάμπτει την πόλη, μειώνει την απόσταση από την Αθήνα κατά 20χλμ και καταργεί τη σημερινή καρμανιόλα που στοιχίζει ανθρώπινες ζωές
- Ενεργοποιούνται τα μέτωπα σε όλο τον υπό κατασκευή αυτοκινητόδρομο από το Άκτιο μέχρι την Αμβρακία
Σημαντικές ανακοινώσεις για την Αμβρακία οδό έκανε χθες, από το Μεσολόγγι, ο Γενικός Γραμματέας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, Γιώργος Δέδες.
Συγκεκριμένα, ανακοίνωσε πως, μέσα στις επόμενες ημέρες, προχωρούν οι συμπληρωματικές συμβάσεις, προκειμένου να αποπερατωθεί η 4η εργολαβία και να προχωρήσει και η 3η εργολαβία.
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΗ Η ΕΞΕΛΙΞΗ
Όπως διαβάζω στις ypodomes, με αυτή την εξέλιξη ενεργοποιούνται τα μέτωπα σε όλο τον υπό κατασκευή αυτοκινητόδρομο από το Άκτιο μέχρι την Αμβρακία και σταδιακά, από τα τέλη του 2018 μέχρι τα τέλη του 2019, θα δοθούν στην κυκλοφορία τα πρώτα 15 χλμ από το Άκτιο μέχρι τη Βόνιτσα, καθώς και η Παράκαμψη Αμφιλοχίας, δηλαδή τα 15 τελευταία χιλιόμετρα που συνδέουν την Αμβρακία Οδό με την Ιόνια Οδό.
Βέβαιο η περιπέτεια του Άκτιο-Αμβρακία δεν τελειώνει εδώ καθώς, ακόμα και με αυτή την εξέλιξη, θα υπάρξει εργολαβία-σκούπα, που θα έχει μικρότερο φυσικό αντικείμενο και θα αφορά τμήματα του αυτοκινητόδρομου από την Παράκαμψη Βόνιτσας μέχρι και το Δρυμό.
Αυτό που θα κερδηθεί από αυτή την εξέλιξη είναι πως ένα μεγάλο τμήμα της Αμβρακίας Οδού, πάνω από 50% θα ολοκληρωθεί, με κυριότερο το τμήμα της παράκαμψης Αμφιλοχίας που κρίνεται ως κρίσιμο καθώς εκτός από του ότι παρακάμπτει την πόλη, αλλά θα μειώσει και την απόσταση από την Αθήνα κατά 20 χλμ ενώ θα καταργήσει τη σημερινή καρμανιόλα που στοιχίζει ανθρώπινες ζωές.
Το Υπουργείο Υποδομών, επιδεικνύει για μία ακόμα φορά ευελιξία και ανταποκρινόμενο στα συνεχή αιτήματα των φορέων της περιοχής, έκανε στροφή από το αρχικό πλάνο της μεγάλης εργολαβίας-σκούπας, ικανοποιώντας αφενός την τοπική κοινωνία και δίνοντας σήμα εκκίνησης προς την ολοκλήρωση ενός από τα πλέον ταλαιπωρημένα έργα που έχουμε ζήσει την τρέχουσα δεκαετία.
Να θυμίσουμε ότι οι συμβάσεις κατασκευής υπεγράφησαν τον Μάρτιο του 2010 με ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2013 (!!) αλλά μέχρι σήμερα η πρόοδος μετά βίας ξεπερνά το 55%.
- Ενεργοποιούνται τα μέτωπα σε όλο τον υπό κατασκευή αυτοκινητόδρομο από το Άκτιο μέχρι την Αμβρακία
Σημαντικές ανακοινώσεις για την Αμβρακία οδό έκανε χθες, από το Μεσολόγγι, ο Γενικός Γραμματέας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, Γιώργος Δέδες.
Συγκεκριμένα, ανακοίνωσε πως, μέσα στις επόμενες ημέρες, προχωρούν οι συμπληρωματικές συμβάσεις, προκειμένου να αποπερατωθεί η 4η εργολαβία και να προχωρήσει και η 3η εργολαβία.
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΗ Η ΕΞΕΛΙΞΗ
Όπως διαβάζω στις ypodomes, με αυτή την εξέλιξη ενεργοποιούνται τα μέτωπα σε όλο τον υπό κατασκευή αυτοκινητόδρομο από το Άκτιο μέχρι την Αμβρακία και σταδιακά, από τα τέλη του 2018 μέχρι τα τέλη του 2019, θα δοθούν στην κυκλοφορία τα πρώτα 15 χλμ από το Άκτιο μέχρι τη Βόνιτσα, καθώς και η Παράκαμψη Αμφιλοχίας, δηλαδή τα 15 τελευταία χιλιόμετρα που συνδέουν την Αμβρακία Οδό με την Ιόνια Οδό.
Βέβαιο η περιπέτεια του Άκτιο-Αμβρακία δεν τελειώνει εδώ καθώς, ακόμα και με αυτή την εξέλιξη, θα υπάρξει εργολαβία-σκούπα, που θα έχει μικρότερο φυσικό αντικείμενο και θα αφορά τμήματα του αυτοκινητόδρομου από την Παράκαμψη Βόνιτσας μέχρι και το Δρυμό.
Αυτό που θα κερδηθεί από αυτή την εξέλιξη είναι πως ένα μεγάλο τμήμα της Αμβρακίας Οδού, πάνω από 50% θα ολοκληρωθεί, με κυριότερο το τμήμα της παράκαμψης Αμφιλοχίας που κρίνεται ως κρίσιμο καθώς εκτός από του ότι παρακάμπτει την πόλη, αλλά θα μειώσει και την απόσταση από την Αθήνα κατά 20 χλμ ενώ θα καταργήσει τη σημερινή καρμανιόλα που στοιχίζει ανθρώπινες ζωές.
Το Υπουργείο Υποδομών, επιδεικνύει για μία ακόμα φορά ευελιξία και ανταποκρινόμενο στα συνεχή αιτήματα των φορέων της περιοχής, έκανε στροφή από το αρχικό πλάνο της μεγάλης εργολαβίας-σκούπας, ικανοποιώντας αφενός την τοπική κοινωνία και δίνοντας σήμα εκκίνησης προς την ολοκλήρωση ενός από τα πλέον ταλαιπωρημένα έργα που έχουμε ζήσει την τρέχουσα δεκαετία.
Να θυμίσουμε ότι οι συμβάσεις κατασκευής υπεγράφησαν τον Μάρτιο του 2010 με ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2013 (!!) αλλά μέχρι σήμερα η πρόοδος μετά βίας ξεπερνά το 55%.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.