28 Μαρ 2014

Σχετικά με τη χθεσινή Συζήτηση ενάντια στην Ιδιωτικοποίηση του Νερού και των Φραγμάτων του Πουρναρίου.

Αυτοί που στηρίξουν τις αποφάσεις των ξένων κέντρων για το ξεπούλημα της ΔΕΗ και των νερών, έχουν βάλει και θα ξαναβάλουν την υπογραφή τους, είναι απλά αδίστακτοι, είτε πρόκειται για το Στύλιο και τον Γκόγκα είτα για οποιονδήποτε πρόθυμο "υπάλληλο " του ΔΝΤ, σε όποια θέση

   Στα παραλειπόμενα της εκδήλωσης-Συζήτησης που έγινε χθες 27/3, στο καφέ ΧΑΡΤΑ, με θέμα την ιδιωτικοποίηση των νερών και των φραγμάτων του Πουρναρίου, υπήρξε κοινή (όσο το δυνατόν) διαπίστωση ότι πρόκειται για ένα έγκλημα πολιτικό με τεράστιες κοινωνικές/οικονομικές/εργασιακές επιπτώσεις.
   Η στάση των πολιτών, αλλά και των εργαζομένων και των συλλογικοτήτων που παίρνουν θέση, είναι ενάντια στο ξεπούλημα των Φραγμάτων και των νερών.
   Τα φράγματα είτε καλώς είτε κακώς αποτελούν διαχειριστικά εργαλεία του νερού και της ενέργειας, εάν μετατοπισθούν σε χέρια ιδιωτών, η οικονομική ανέχεια και η απάνθρωπη εκμετάλλευση (το νερό είναι κοινωνικό αγαθό) θα πάρουν βιβλικές κοινωνικές διαστάσεις, γιγαντώνοντας την ανθρωπιστική κρίση που είναι σε εξέλιξη από τις φασιστικές πολιτικές του καθεστώτος του Μνημονίου.
   Οι δράσεις κατά της ιδιωτικοποίησης πρέπει και θα συνεχισθούν, όχι απ΄ όλους, αλλά σίγουρα για Όλους. Αυτοί που στηρίξουν τις αποφάσεις των ξένων κέντρων για το ξεπούλημα της ΔΕΗ και των νερών, έχουν βάλει και θα ξαναβάλουν την υπογραφή τους, είναι απλά αδίστακτοι, είτε πρόκειται για το Στύλιο και τον Γκόγκα είτα για οποιονδήποτε πρόθυμο "υπάλληλο " του ΔΝΤ, σε όποια θέση.
   Οι άνθρωποι και οι συλλογικότητες που θα επιλέξουν να σταθούν απέναντί τους θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα αποφασιστικοί. Ο Αγώνας για το νερό θα μετατραπεί είτε με τον έναν τρόπο είτε με τον άλλον σε αγώνα για την ίδια τη Ζωή.
πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.