- Ακρωτηριάστηκε, καθώς... έχασε και τα δύο άκρα του!!!
- Ξεχάστε τον χάρτη, έμεινε... μακέτο!!!
Ο Ε65, ο οποίος ενδιαφέρει άμεσα την Ήπειρο, δεν θα είναι απλά κουρεμένος, αλλά θα είναι κουτσουρεμένος, καθώς δεν θα έχει....άκρα.
Στη σύμβαση παραχώρησης δεν θα περιλαμβάνεται το νότιο τμήμα του έργου από τη Λαμία μέχρι την Ξυνιάδα αλλά ούτε και το βόρειο άκρο του, από τα Τρίκαλα μέχρι την Εγνατία.
Ο άξονας της Κεντρικής Ελλάδας προβλέπονταν να συνδέει τη Θεσσαλία με την Εγνατία Οδό στον Κόμβο της Παναγιάς και έτσι θα έφερνε πιο κοντά και την Ήπειρο.
Όμως για τα τμήματα αυτά δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη ενώ προς το παρόν δεν διαφαίνεται ένταξή τους ούτε στο νέο ΕΣΠΑ.
Ο Ε65 αρχικά σχεδιάστηκε να ξεκινά από τη Λαμία, σε σύνδεση με τον ΠΑΘΕ. Θα διέσχιζε την Δυτική Φθιώτιδα και μετά μέσω Δομοκού θα περνούσε από Καρδίτσα, θα έφτανε σε Τρίκαλα και Καλαμπάκα και θα ολοκλήρωνε σε σύνδεση με την Εγνατία Οδό στο ύψος της Παναγιάς Γρεβενών.
Στην πορεία όμως ακρωτηριάστηκε καθώς έχασε και τα δύο άκρα. Έτσι θα λειτουργεί ουσιαστικά ως τοπικός αυτοκινητόδρομος αποκομμένος από το δίκτυο αυτοκινητόδρομων της χώρας, μιας και δεν θα έχει από πουθενά απευθείας σύνδεση με κάποιον άλλο.
πηγή
- Ξεχάστε τον χάρτη, έμεινε... μακέτο!!!
Ο Ε65, ο οποίος ενδιαφέρει άμεσα την Ήπειρο, δεν θα είναι απλά κουρεμένος, αλλά θα είναι κουτσουρεμένος, καθώς δεν θα έχει....άκρα.
Στη σύμβαση παραχώρησης δεν θα περιλαμβάνεται το νότιο τμήμα του έργου από τη Λαμία μέχρι την Ξυνιάδα αλλά ούτε και το βόρειο άκρο του, από τα Τρίκαλα μέχρι την Εγνατία.
Ο άξονας της Κεντρικής Ελλάδας προβλέπονταν να συνδέει τη Θεσσαλία με την Εγνατία Οδό στον Κόμβο της Παναγιάς και έτσι θα έφερνε πιο κοντά και την Ήπειρο.
Όμως για τα τμήματα αυτά δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη ενώ προς το παρόν δεν διαφαίνεται ένταξή τους ούτε στο νέο ΕΣΠΑ.
Ο Ε65 αρχικά σχεδιάστηκε να ξεκινά από τη Λαμία, σε σύνδεση με τον ΠΑΘΕ. Θα διέσχιζε την Δυτική Φθιώτιδα και μετά μέσω Δομοκού θα περνούσε από Καρδίτσα, θα έφτανε σε Τρίκαλα και Καλαμπάκα και θα ολοκλήρωνε σε σύνδεση με την Εγνατία Οδό στο ύψος της Παναγιάς Γρεβενών.
Στην πορεία όμως ακρωτηριάστηκε καθώς έχασε και τα δύο άκρα. Έτσι θα λειτουργεί ουσιαστικά ως τοπικός αυτοκινητόδρομος αποκομμένος από το δίκτυο αυτοκινητόδρομων της χώρας, μιας και δεν θα έχει από πουθενά απευθείας σύνδεση με κάποιον άλλο.
πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.