Προσέξτε μην περδικλωθείτε στις κόκκινες γραμμές...
Ποιος από τους 3 "σωτήρες" έγραψε (ΠΡΟΣΟΧΗ: έγραψε, όχι απλά είπε. Και τα άτιμα τα γραπτά έχουν την κακή συνήθεια να μένουν...):
"...η διαρκής συνταγματική πρακτική, μετά το 1974, να μετατάσσονται οι υπάλληλοι όταν καταργείται η θέση τους και όχι να απολύονται - άλλωστε το Σύνταγμα δεν ομιλεί για απόλυση- έχει δημιουργήσει συνταγματικό έθιμο, το οποίο, κατά γενική παραδοχή, συμπληρώνει το Σύνταγμα. Έτσι, τυχόν κατάργηση θέσεων υποχρεώνει το κράτος να μετατάσσει τον υπάλληλο και όχι να τον απολύει. Αν η κυβέρνηση επιλέξει τη μεθόδευση της κατάργησης θέσεων για την απομάκρυνση δημοσίων υπαλλήλων, θα καταστρατηγήσει το Σύνταγμα, θα προσβάλει την αναγνωρισμένη και δεσμευτική αρχή της προστατευόμενης εμπιστοσύνης του διοικουμένου υπαλλήλου, ο οποίος εμπιστεύθηκε τη ρύθμιση της μονιμότητας..."!!!
Τόση υπευθυνότητα και αξιοπιστία δεν αντέχεται...
Ποιος από τους 3 "σωτήρες" έγραψε (ΠΡΟΣΟΧΗ: έγραψε, όχι απλά είπε. Και τα άτιμα τα γραπτά έχουν την κακή συνήθεια να μένουν...):
"...η διαρκής συνταγματική πρακτική, μετά το 1974, να μετατάσσονται οι υπάλληλοι όταν καταργείται η θέση τους και όχι να απολύονται - άλλωστε το Σύνταγμα δεν ομιλεί για απόλυση- έχει δημιουργήσει συνταγματικό έθιμο, το οποίο, κατά γενική παραδοχή, συμπληρώνει το Σύνταγμα. Έτσι, τυχόν κατάργηση θέσεων υποχρεώνει το κράτος να μετατάσσει τον υπάλληλο και όχι να τον απολύει. Αν η κυβέρνηση επιλέξει τη μεθόδευση της κατάργησης θέσεων για την απομάκρυνση δημοσίων υπαλλήλων, θα καταστρατηγήσει το Σύνταγμα, θα προσβάλει την αναγνωρισμένη και δεσμευτική αρχή της προστατευόμενης εμπιστοσύνης του διοικουμένου υπαλλήλου, ο οποίος εμπιστεύθηκε τη ρύθμιση της μονιμότητας..."!!!
Τόση υπευθυνότητα και αξιοπιστία δεν αντέχεται...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.