Ξεπουλάνε τον στρατηγικό τομέα των μεταφορών, ζημιώνοντας το δημόσιο συμφέρον
Η σχεδιαζόμενη παραχώρηση σε ιδιώτες της Εγνατίας Οδού μαζί με τους τρεις βασικούς κάθετους άξονες (φιλέτα) που τη συνδέουν με τη Βουλγαρία, τα Σκόπια και την Αλβανία, αποτελεί το μεγαλύτερο ξεπούλημα στον στρατηγικό τομέα των υποδομών στις μεταφορές και θα αποδειχθεί επιζήμια για το δημόσιο συμφέρον για τους παρακάτω λόγους:
1. Ο αυτοκινητόδρομος των 670 χλμ. που διέρχεται από τέσσερις Περιφέρειες της χώρας, κατασκευάστηκε αποκλειστικά και μόνο από δημόσιο χρήμα (κοινοτικό, ελληνικό, δάνεια) και κόστισε 6 δις ευρώ, παραχωρείται στους ιδιώτες για εκμετάλλευση, ενώ το Δημόσιο θα επωμιστεί την αποπληρωμή των δανείων(!), που είχαν συναφθεί για την ολοκλήρωση του έργου. Τονίζεται ότι με δημόσιο χρήμα θα ολοκληρωθούν και οι κάθετοι άξονες.
2. Το ελληνικό δημόσιο θα στερηθεί περισσότερα από 2 δις, που θα... προκύψουν ως πλεόνασμα μετά την αφαίρεση του κόστους λειτουργίας και συντήρησης της οδού και το οποίο θα μπορούσε να διατεθεί για τη συντήρηση του εθνικού και επαρχιακού οδικού δικτύου της χώρας που έχει εγκαταλειφθεί στη τύχη του ελλείψει κονδυλίων.
3. Οι χρεώσεις των διοδίων θα αυξηθούν περίπου στο τριπλάσιο σε σχέση με τις σημερινές τιμές επί της Εγνατίας Οδού, ό,τι συμβαίνει ήδη στους παραχωρημένους στους ιδιώτες ελληνικούς αυτοκινητοδρόμους.
Η σχεδιαζόμενη παραχώρηση σε ιδιώτες της Εγνατίας Οδού μαζί με τους τρεις βασικούς κάθετους άξονες (φιλέτα) που τη συνδέουν με τη Βουλγαρία, τα Σκόπια και την Αλβανία, αποτελεί το μεγαλύτερο ξεπούλημα στον στρατηγικό τομέα των υποδομών στις μεταφορές και θα αποδειχθεί επιζήμια για το δημόσιο συμφέρον για τους παρακάτω λόγους:
1. Ο αυτοκινητόδρομος των 670 χλμ. που διέρχεται από τέσσερις Περιφέρειες της χώρας, κατασκευάστηκε αποκλειστικά και μόνο από δημόσιο χρήμα (κοινοτικό, ελληνικό, δάνεια) και κόστισε 6 δις ευρώ, παραχωρείται στους ιδιώτες για εκμετάλλευση, ενώ το Δημόσιο θα επωμιστεί την αποπληρωμή των δανείων(!), που είχαν συναφθεί για την ολοκλήρωση του έργου. Τονίζεται ότι με δημόσιο χρήμα θα ολοκληρωθούν και οι κάθετοι άξονες.
2. Το ελληνικό δημόσιο θα στερηθεί περισσότερα από 2 δις, που θα... προκύψουν ως πλεόνασμα μετά την αφαίρεση του κόστους λειτουργίας και συντήρησης της οδού και το οποίο θα μπορούσε να διατεθεί για τη συντήρηση του εθνικού και επαρχιακού οδικού δικτύου της χώρας που έχει εγκαταλειφθεί στη τύχη του ελλείψει κονδυλίων.
3. Οι χρεώσεις των διοδίων θα αυξηθούν περίπου στο τριπλάσιο σε σχέση με τις σημερινές τιμές επί της Εγνατίας Οδού, ό,τι συμβαίνει ήδη στους παραχωρημένους στους ιδιώτες ελληνικούς αυτοκινητοδρόμους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.