10 Ιουν 2020

Όπως ο διάβολος το λιβάνι: Ο Στέλιος Πέτσας αρνείται να πει πού πήγαν τα 20 εκατ. για το «Μένουμε Σπίτι»

- Καμία απάντηση στην ερώτηση 76 βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ
- Ο ΣΥΡΙΖΑ επαναφέρει το ερώτημα "πού, πώς και πόσα χρήματα διατέθηκαν στα ΜΜΕ" και ζητά "να εφαρμοστεί η υποχρέωση της Πολιτείας για πλήρη διαφάνεια, αφού πρόκειται για δημόσιο χρήμα. Όλα τα άλλα είναι εκ του πονηρού"


   Όπως ο διάβολος το λιβάνι αποφεύγει ο Στέλιος Πέτσας να δημοσιοποιήσει τα στοιχεία για το πώς κατανεμήθηκε στα ΜΜΕ η διαφημιστική δαπάνη για τον κορωνοϊό. Μάλιστα, ο υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργώ, απαντώντας σε ερώτηση 76 βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ, υποστηρίζει ότι «ουδέποτε τέθηκε ως κριτήριο αποκλεισμού από την εκστρατεία η πολιτική τοποθέτηση ενός μέσου» και ότι «η καμπάνια αυτή ξεδιπλώθηκε στο σύνολο των κατηγοριών Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης».
   «Μιλά για την αναγκαιότητα της επικοινωνιακής εκστρατείας, αλλά όχι για την "ταμπακιέρα". Με ανόητα τεχνάσματα προσπαθεί να αποπροσανατολίσει από την ουσία του ερωτήματος που αφορά τη διαχείριση δημόσιου χρήματος, επικαλούμενος αόριστα κριτήρια αξιοπιστίας, αντικειμενικότητας και αρχών δεοντολογίας των μέσων ενημέρωσης» επισημαίνουν πηγές της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ και επαναφέρουν το ερώτημα: «Πού, πώς και πόσα χρήματα διατέθηκαν στα ΜΜΕ;».
   Ο ΣΥΡΙΖΑ ζητάει πλήρη κατάλογο των εντύπων, ραδιοτηλεοπτικών και διαδικτυακών Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης στα οποία χορηγήθηκαν ποσά της διαφημιστικής δαπάνης της εκστρατείας «Μένουμε Σπίτι». «Ζητάει, δηλαδή, να εφαρμοστεί η υποχρέωση της Πολιτείας για πλήρη διαφάνεια, αφού πρόκειται για δημόσιο χρήμα. Όλα τα άλλα είναι εκ του πονηρού» τονίζουν πηγές της Κ.Ο. της αξιωματικής αντιπολίτευσης.
   Πάντως, εμμέσως πλην σαφώς ο Στ. Πέτσας επιβεβαιώνει ότι αποκλείστηκε το «Documento» από την καμπάνια, αναφέροντας ότι «συμμετείχαν μέσα ενημέρωσης που δεν είναι φίλα προσκείμενα στην κυβέρνηση ασκώντας συνεχώς έντονη κριτική στο έργο της. Ενδεικτικά αναφέρουμε μέσα όπως η ‘Αυγή’, η ‘Εφημερίδα των Συντακτών’, ο ‘Ριζοσπάστης’, ο ‘Δρόμος της Αριστεράς’, ο ραδιοφωνικός σταθμός Στο Κόκκινο κ.ά.».
   Σύμφωνα με τον κυβερνητικό εκπρόσωπο, οι όροι της συμμετοχής στην καμπάνια ήταν τα μέσα «να λειτουργούν πληρώντας κριτήρια αντικειμενικότητας και αμεροληψίας και τηρώντας τις αρχές της ηθικής και δεοντολογίας, συνεκτιμώμενης της αξιοπιστίας των μέσων αναφορικά με τη μη αναπαραγωγή ψευδών ειδήσεων (fake news) και τη μη πρόκληση σύγχυσης στο κοινό».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.