26 Ιουν 2019

Φέσι και διαφήμιση

- Η Ν.Δ. έχει ξοδέψει 900.000 ευρώ μόνο στο YouTube, "αγοράζοντας" όλους τους διαθέσιμους διαφημιστικούς χώρους, για όλη την προεκλογική περίοδο, αποκλείοντας όλους τους άλλους ενδιαφερόμενους!
- Την ίδια στιγμή, τα φέσια της Ν.Δ. στις τράπεζες φτάνουν τα 250 εκατ. ευρώ
- Αν κανείς συνυπολογίσει και την πανάκριβη τηλεοπτική διαφήμιση, τα υπόλοιπα social media και τα άλλα έξοδα μιας προεκλογικής εκστρατείας, είναι σαφές ότι έχει ξοδέψει πολλαπλάσιο ποσό από τα 3,3 εκατ. ευρώ της κρατικής χρηματοδότησης που της αναλογεί. Ποιοι είναι άραγε οι "χορηγοί" της;


   Η πολυέξοδη διαφημιστική καμπάνια της Νέας Δημοκρατίας στο YouTube προκαλεί μεγάλη συζήτηση για το ύψος και τους τρόπους χρηματοδότησης της συνολικής της προεκλογικής εκστρατείας.
   Σύμφωνα με τα στοιχεία που υπάρχουν, η Νέα Δημοκρατία έχει ξοδέψει 900.000 ευρώ για την καμπάνια της μόνο στο Youtube, ποσό με το οποίο ουσιαστικά "αγόρασε" όλους τους διαθέσιμους διαφημιστικούς χώρους της πλατφόρμας για όλη την προεκλογική περίοδο στη χώρα, αποκλείοντας όλους τους άλλους ενδιαφερόμενους! Όταν αυτό το ποσό αντιστοιχεί μόνο σε ένα δίκτυο, αντιλαμβάνεται κανείς ότι έχουν δαπανηθεί πολλαπλάσια χρήματα για τα κατεξοχήν μέσα κοινωνικής δικτύωσης με επίσημες ή ανεπίσημες "καμπάνιες".
   Είναι μάλιστα εντυπωσιακό ότι η ΝΔ ξοδεύει σχεδόν 1 εκατ. ευρώ μόνο για το YouTube, ενώ συνολικά οι δαπάνες για social media στις Ευρωεκλογές, όλων των ευρωπαϊκών κομμάτων σε όλες τις χώρες, κόστισαν 24 εκατ. ευρώ για 500 εκατομμύρια πολίτες! Τέλος, αν κανείς συνυπολογίσει και την πανάκριβη τηλεοπτική διαφήμιση και τα άλλα μεγάλα έξοδα μιας προεκλογικής εκστρατείας ενός κόμματος εξουσίας, είναι σαφές ότι η ΝΔ έχει ξοδέψει πολλαπλάσιο ποσό από το ύψος της κρατικής χρηματοδότησης των 3,3 εκατομμυρίων ευρώ που της αναλογεί.
   Τα ερωτήματα που γεννιούνται αφορούν τόσο στη διαφάνεια όσο και στην ηθική διάσταση για τον τρόπο που χρηματοδοτείται μια τόσο πολυδάπανη και δεσπόζουσα διαφημιστική εκστρατεία για ένα κόμμα που έχει φεσώσει τις τράπεζες με θαλασσοδάνεια άνω των 200 εκατ. ευρώ και ταυτόχρονα ισχυρίζεται ότι πλέον έχει νοικοκυρευτεί και δεν δημιουργεί νέα χρέη! Ύπάρχουν άραγε "χορηγοί" για αυτές τις υπέρογκες δαπάνες;
   Επιπλέον, η ηγεμονική προεκλογική εκστρατεία στο Youtube, είναι δηλωτική και της πολιτικής πρακτικής, αλλά και της αντίληψης της ΝΔ, που επιχειρεί επάνοδο στην εξουσία με κάθε μέσο: Απόλυτη μιντιακή υπεροπλία για αντιστροφή της πραγματικότητας και υποβάμιση της άλλης άποψης, ταύτιση με μεγάλα οικονομικά συμφέροντα, ανεξέλεγκτη δράση και άδηλοι πόροι. Ο έλεγχος των πηγών και των ορίων χρηματοδότησης, αλλά και η διαμόρφωση ενός θεσμικού πλαισιού για την προβολή στα σύγχρονα μέσα επικοινωνίας, είναι πρωτίστως ζήτημα ποιότητας της Δημοκρατίας και προστασίας της δημοκρατικής έκφρασης.
πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.