24 Σεπ 2018

Αποστομωτική η Γεροβασίλη στην "προσωπική ερώτηση" της δημοσιογράφου: Τιμή μου που είμαι Ηπειρώτισσα

«Είμαι από την Άρτα και από την Ήπειρο και έχω χαρακτηριστικά DNA που ατσάλωσαν τους ανθρώπους εκεί»


   Η υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Όλγα Γεροβασίλη παραχώρησε το Σάββατο συνέντευξη στο Newsit. gr και απάντησε στις ερωτήσεις της Ελένης Καλογεροπούλου.
   Ήταν μια συνέντευξη που, εκτός από τα θέματα του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, ενός ομολογουμένως "δύσκολου" υπουργείου, που απαιτεί εμπειρία, μεθοδικότητα, επιμονή και "τσαγανό", επεκτάθηκε και σε ζητήματα πολιτικής επικαιρότητας.
   Η συνέντευξη έκλεισε με μια προσωπική ερώτηση, που αφορούσε τον χαρακτηρισμό της «βλάχας Ηπειρώτισσας», που της αποδίδεται, όταν μιλούν για το πείσμα της.
   Η απάντηση της Όλγας Γεροβασίλη ήταν ξεκάθαρη και έχει τη σημασία της:

Ερ. Μια προσωπική ερώτηση. Όταν αναλάβατε το υπουργείο, οι συνάδελφοί σας έλεγαν στους δημοσιογράφους ότι είναι δύσκολο υπουργείο, σκληρό υπουργείο. Έλεγαν λοιπόν, ότι είστε βλάχα από την Ήπειρο με την έννοια του ανθρώπου που είναι πεισματάρης και εργατικός. Αποδέχεστε αυτό τον όρο;

Απ. «Εγώ είμαι από την Άρτα και από την Ήπειρο και έχω χαρακτηριστικά DNA που ατσάλωσαν τους ανθρώπους εκεί. Θα το αποδεχθώ και με τιμά κιόλας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.