17 Μαρ 2018

Πάνω από 1.000.000 απαντήσεις έδωσε την τελευταία 3ετία το 1540 του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης

- Το 83% δηλώνει ικανοποιημένο ή πολύ ικανοποιημένο από την εξυπηρέτηση που του δόθηκε και η πληρότητα των απαντήσεων βαθμολογήθηκε με 8,5 στα 10
- Για το 2018 εκτιμάται ότι θα υπάρχει αύξηση της ζήτησης κατά 20%, κυρίως διότι έχουν αυξηθεί οι ψηφιακές υπηρεσίες που παρέχονται

   Εντυπωσιακός είναι ο αριθμός των αγροτών οι οποίοι αξιοποιούν τη δυνατότητα γρήγορης και έγκυρης ενημέρωσης που παρέχει το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων μέσω του τηλεφωνικού κέντρου με τον τετραψήφιο αριθμό 1540.
   Από τον Μάρτιο του 2012 το 1540 έχει δεχτεί περισσότερα από 1.500.000 τηλεφωνήματα, εκ των οποίων το 1.000.000 τα τελευταία τρία χρόνια, που το ΥΠΑΑΤ επιδόθηκε σε συστηματική προσπάθεια για να γίνει ευρέως γνωστή η λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου.
   Τα θέματα για τα οποία οι αγρότες και οι επιχειρήσεις έχουν πάρει απαντήσεις είναι πάρα πολλά. Τα συνηθέστερα ερωτήματά τους αφορούν τις ψηφιακές υπηρεσίες του Υπουργείου, όπως είναι η εγγραφή στο μητρώο αγροτών, η δήλωση συγκομιδής αμπελιών κ.α. Πολλές απαντήσεις δίνονται, επίσης, για θέματα αποζημιώσεων, πληρωμών της ενιαίας ενίσχυσης κ.ά.
   Τον περασμένο Δεκέμβριο πραγματοποιήθηκε πανελλαδική έρευνα για την ικανοποίηση των πολιτών από την εν λόγω υπηρεσία. Πήραν μέρος 1.160 συναλλασσόμενοι και τα αποτελέσματα ήταν εξαιρετικά ενθαρρυντικά:
   Το 83% των συναλλασσόμενων δηλώνει ικανοποιημένο ή πολύ ικανοποιημένο από την εξυπηρέτηση που του δόθηκε.
   Η πληρότητα των απαντήσεων βαθμολογήθηκε με 8,5 στα 10 και η ευγένεια των εκπροσώπων του Υπουργείου με 9,3 στα 10. 90% των πολιτών θεωρούν θετικό γεγονός την ύπαρξη αυτού του κέντρου, ενώ 72% θεωρούν ότι θα κάνουν χρήση του κέντρου και στο μέλλον.
   Υπενθυμίζεται ότι οι αγρότες μπορούν να απευθύνονται στο 1540 και ή να παίρνουν αυτόματα πληροφορίες 24 ώρες το 24ωρο ή να συνομιλούν με εκπαιδευμένους εκπροσώπους του Υπουργείου, που είναι διαθέσιμοι 9 ώρες την ημέρα.
   Οι δυνατότητες του τηλεφωνικού κέντρου εξοικονομούν για τους αγρότες πολύτιμο χρόνο και χρήμα.
   Οι απαντήσεις δίνονται είτε επί τόπου είτε, κατά μέσο όρο, μέσα στην επόμενη εργάσιμη ημέρα.
   Για το 2018 εκτιμάται ότι θα υπάρχει αύξηση της ζήτησης κατά 20%, κυρίως διότι έχουν αυξηθεί και οι ψηφιακές υπηρεσίες που παρέχονται στους αγρότες και στις επιχειρήσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.